(044) 537 70 10
(044) 235 77 80
Viber Київстар  (067) 506 80 61
МТС  (095) 271 45 90

Карпати, Судова реформа, Нові ГПК, ЦПК, КАС України

5-8 березня,
КАРПАТИ, Яремче

(044) 537-70-10
Регистрация на семинар

Кількість номерів обмежена!

ДЕРЖАВНІ ЗАКУПІВЛІ В УКРАЇНІ
ТЕНДЕРИ 2020: Зміни! Регулювання. Контроль!

НОВА РЕДАКЦІЯ ЗАКОНУ "Про публічні закупівлі"! Закупівельна революція №2.
 • Аномально низькі цінові пропозиції - автоматичне відхилення.
 • Не виконали раніше умови договору - можливість відхилення.
 • «Оскаржувальний тролінг».   • Неможливість відкликати скаргу.
 • Виправлення помилок у тендерних пропозиціях.  • Нецінові критерії оцінки.
 • Prozorro від 50.000 грн.  • «Онлайн-магазин» для бюджетних установ.
 • Тендерний комітет та Уповноважена особа.
 • Персональна відповідальність ПОСАДОВИХ ОСІБ (керівників).  • Штрафи 34.000-170.000 грн.
PROZORRO. Електронні закупівлі: практика. Допорогові закупівлі.

НОВІ ПРАВИЛА ОРГАНІЗАЦІЇ та ПРОВЕДЕННЯ ЗАКУПІВЕЛЬ в 2020!

• Аналіз змін! • Новий порядок. • Нові процедури! • Як працювати в нових умовах? Помилки. Ризики.
• Новий порядок проведення державних закупівель товарів, робіт, послуг.
• Юридичні, практичні аспекти! • ПРАКТИКА! • "Підводні камені".
Моніторинг. Контроль та перевірки. АМКУ. Державна аудиторська служба України (ДАСУ)!

 

Віадук, Ворохта

ДІЛОВИЙ КЛУБ
ГОСТИННО ЗАПРОШУЄ ВАС

об’єднати ЕКСКЛЮЗИВНЕ НАВЧАННЯ
та КОМФОРТНИЙ ВІДПОЧИНОК

(семінар + цікаве дозвілля)
в загадковому світі карпатських гір і долин.

 

Карпатські зорі
ДОПОВІДАЧ ТА КОНСУЛЬТАНТ:
МАКСИМЕНКО
Зінаїда Володимирівна

Експерт з питань держзакупівель з 15-м досвідом в наданні консалтингових послуг.

Один з розробників законодавства і нормативно-правових актів у сфері державних та публічних закупівель.

Екс-ЗАСТУПНИК ДИРЕКТОРА ДЕПАРТАМЕНТУ МІНЕКОНОМРОЗВИТКУ УКРАЇНИ.
Екс-НАЧАЛЬНИК ВІДДІЛУ АНАЛІЗУ ТА МІЖВІДОМЧОЇ КООРДИНАЦІЇ ДЕРЖАВНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ ДЕПАРТАМЕНТУ КООРДИНАЦІЇ ДЕРЖАВНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ МІНЕКОНОМРОЗВИТКУ УКРАЇНИ.

Автор методичних рекомендацій та посібників в системі державних закупівель товарів, робіт і  послуг.

Сертифікати з правил The World Bank Group, "Державні закупівлі" і Свідоцтво про підвищення кваліфікації у сфері держзакупівель. Стажувалася в Польщі, Фінляндії.

 

      ЯРЕМЧЕ - край мальовничих гірських пейзажів, дзвінких водоспадів і звуків трембіти.
Найвідоміший кліматичний курорт та туристичний центр Карпат.
Це земля гуцулів, що довгі роки була відрізана від зовнішнього світу гірськими хребтами. Тут, поміж незайманої природи, ховається цілий особливий всесвіт з його чудернацькою мішаниною християнства і язичництва, святих й мавок з чугайстрами.
Яремче - низькогірний кліматичний курорт лісної зони. Літо, весна, осінь теплі. Зима м’яка, сніжна. Цілий рік переважає малохмарна сонячна погода. З обох боків Яремче оточена стіною гір. Через місто тече річка Прут, яка бере початок 50 км вище по течії, з підніжжя гори Говерла.

Яремче, Ресторан музей Гуцульщина Річка Прут Сувенірний ринок
 

     Сучасний Готельний комплекс європейського класу «КАРПАТСЬКІ ЗОРІ» 4* запрошує гостей насолодитися елегантною розкішшю, гостинною атмосферою та сучасним оздоровчим СПА-комплексом.

«КАРПАТСЬКІ ЗОРІ» 4* розмістився в Яремче - столиці українських Карпат (35 км. від гірськолижного курорту Буковель).
Візитною карткою готелю є ідеальна чистота і продуманість до дрібниць у всьому.
Саме для Вас ми пропонуємо найкраще!

     Територія комплексу із клумбами та насадженнями, невеликим озером та фонтаном додасть об’ємності Вашим враженням про Карпати. Відкриті альтанки навколо озера дозволять Вам проводити більше часу на свіжому гірському повітрі.
Доброзичливе ставлення та високий сервіс обслуговування дозволять Вам комфортно відпочити та відчути велич Карпатських гір, насолодитись п’янким чистим іонізованим повітрям будь-якої пори року.

     Незвичайну архітектуру будівлі, що поєднала в собі сучасність і особливості гуцульських традицій, доповнюють чудові пейзажі: навколо готелю - гори, поруч - знаменитий водоспад Пробій, видовищні пороги, сувенірний ринок.
Неповторну картину відпочинку у басейні довершать різноманітні підсвітки  як в чаші так і назовні, а також зоряне небо, мерехтіння якого відбивається у водяній гладі і додає відчуття повного релаксу.

 

ДО ВАШИХ ПОСЛУГ:
Ресторани гуцульської та європейської кухні - задовольнять Ваші найрізноманітніші смаки і бажання.
Для справжніх гурманів смачні страви у романтичній атмосфері.
В лобі-барі, під звуки декоративного водоcпаду, Ви зможете відпочити, скуштувати запашної кави чи насолодитись чаєм з карпатських трав.
• Справжня фінська сауна, розроблена в оригінальному дизайнерському стилі;
Ванну-джакузі з функціями гідро та аеромасажу;
Криті басейни з новітньою гідромасажною системою;
Більярдний, тенісний та тренажерний зали;
Бізнес-центр;
• Безкоштовна парковка під охороною;
• А також прокат лижного спорядження та велосипедів.
З оглядового майданчика на одній з веж відкривається неповторна мальовнича панорама містечка Яремча і прилеглих гір.

Батьківський поріг, Ресторан Карпатські зорі, Напівлюкс Карпатські зорі, Басейн

 

ПРОГРАМА ВІДПОЧИНКУ: Яремче-Буковель-Ворохта-Микуличин.
Унікальна екскурсійна програма у супроводі чудового екскурсовода з відвідуванням:
     «Буковель» - наймолодший й найвідоміший гірськолижний курорт України. Різноманітність трас, а також інфраструктуру Буковеля можна порівняти з багатьма європейськими курортами. Панорама засніжених Карпат, яка відкриється Вам під час підйому/спуску на канатній дорозі, не залишить Вас байдужими.
     Яблуницький перевал - найвищий в українських Карпатах, що  розділяє Закарпатську область з Івано-Франківською. Звідси відкривається прекрасна панорама на Чорногірський та Свидовецький хребти, гори Петрос, Говерлу.
     Ресторан «Батьківський Поріг». Чудове місце з приголомшливими видами на гори, особливий інтер'єр, в якому переважають натуральні матеріали (дерево, камінь), душевна атмосфера, відмінне обслуговування, жива музика, і найголовніше - дуже смачні страви домашньої кухні з власних продуктів.
     Ворохта. Ви зможете оглянути гуцульські церкви XVIII-XIX століття (Церква Різдва Богородиці – прекрасний виняток серед сучасних, часом недолугих, втручань в архітектурні карпатські звичаї), австрійські та польські вілли, унікальні залізничні мости-віадуки (100 річної давності) та шедевр спортивної архітектури – екс-комплекс трамплінів для стрибків на лижах. Для бажаючих працює ринок сувенірів.
     Гуцульська броварня - візитівка сучасного селища Микуличин. Тут можна спробувати та придбати 4 сорти пива та верховинські настоянки. Вариться пиво в натуральний спосіб під власною торговою маркою пиво «Гуцульське».
     Яремче - перлина західної України. Цікава оглядова екскурсія по місту з відвідуванням цілющого джерела, р. Прут, водоспаду Пробій, Поляни Кохання, ресторану-музею Гуцульщина, сувенірного ринку.
     Гостювання в садибі з унікальною дегустацією карпатських напоїв, де Ви зможете відчути весь колорит і гостинність гуцульського краю. Пан Роман люб'язно поділиться з Вами родинними секретами приготування різних гуцульських напоїв та пригостить Вас сирами та закусками власного виробництва, розповість масу захопливих історій і балад.
     Факультативно. Ну а для екстремалів, які хочуть спробувати щось оригінальне, незабутні враження принесуть купання в чані ( які тепер знаходяться і в Яремче).

Неповторна карпатська природа, кришталеве гірське повітря, чудові краєвиди на величні гори,
інфраструктура, сервіс і добре організована ділова програма та дозвілля,
допоможуть вам ефективно поєднати
навчання та відпочинок, додадуть сил, натхнення і залишать незабутні враження від перебування в Карпатах.
Як кажуть, краще 1 раз побачити, ніж 100 разів почути.

Буковель Гори Буковель, підйомник

ПРОГРАМА СЕМІНАРУ:

НОВА РЕДАКЦІЯ ЗАКОНУ "Про публічні закупівлі"! Аналіз змін! Покращення ProZorro. Друга закупівельна революція!
1. Нові терміни в новому Законі.
   • Аномально низька ціна тендерної пропозиції.     • Вартість життєвого циклу.    • Електронний каталог.   • Спрощена закупівля тощо.
2. Обов’язковість використання Prozorro при закупівлях від 50.000 грн.
   • Нова спрощена процедура. Виводить з тіні понад 250 тис. закупівель. Додаткова економія до 9 млрд. грн. на рік.
3. Боротьба з «оскаржувальним тролінгом».
   • Можливість впровадження диференційованої плати за оскарження тендеру в АМКУ постановою Уряду (у % від вартості предмета закупівлі).
   • Неможливість відкликати скаргу.
   • Для протидії тролінгу та блокуванню тендера до розгляду будуть прийматися тільки проплачені скарги, а відкликати їх буде неможливо.
4. Аномально низькі цінові пропозиції - автоматичне відхилення.
   • Які на понад 40% відрізняються від середньої ціни пропозиції для боротьби з «демпінгом цін», який призводить до закупівель неякісних товарів і послуг, або змушує бюджетні установи погоджуватись на менший об’єм закупівлі.
   • Як працюватиме? Аргументи підтвердження аномально низької ціни. Подача підтверджуючих документів. Захист конфіденційності, наприклад, технологій, що дають можливість пропонувати більш низьку ціну...
5. Не виконали раніше умови договору - можливість відхилення пропозиції постачальників!
6. «Онлайн-магазин» для бюджетних установ.
   • Запровадження електронних каталогів поширених товарів, які адмініструватимуться централізованими закупівельними організаціями.
7. Можливість консультацій з бізнесом з боку бюджетних установ. Мета. Як проводити?
8. Виправлення помилок у тендерних пропозиціях протягом 24 годин.
   • Дозволить переможцю не втратити тендер, а держзамовнику зберегти найбільш вигідну пропозицію.
9. Нецінові критерії оцінки пропозиції.
10. АМКУ.
   • Можливість впровадження диференційованої плати за оскарження тендеру в АМКУ.
   • Неможливість відкликати скаргу.
11. Оскарження.
   • Бізнес може оскаржувати відміну процедури та відхилення всіх пропозицій.
   • Заборонено відміняти процедуру під час оскарження.
   • За невиконання рішення АМКУ передбачена відповідальність керівника замовника та штраф у 85.000 грн.
12. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ!
   • Запровадження ПЕРСОНАЛЬНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ ПОСАДОВИХ ОСІБ (зокрема, керівників).
   • За порушення у сфері публічних закупівель для службових (посадових), уповноважених осіб: штраф 34.000-170.000 грн (від 2 до 10 тисяч неоподаткованих мінімумів).
   • Підстави складання протоколу.
   • Строк притягнення до адміністративної відповідальності.
   • Які порушення про закупівлі передбачені у прикінцевих положеннях?
   • Ризики учасників та замовників. Можливості їх мінімізації.
13. Перехідний період.
   • Закупівлі за «старим» Законом: як завершуємо?
   • Закупівлі за «новим» Законом: коли розпочинаємо.
14. Багато інших змін та доповнень!

 

ЗМІНИ ЗАКОНОДАВСТВА 2019! Порядок закупівель з урахуванням нових вимог: правові та організаційні аспекти.

15. Аналіз всіх змін нормативно-правового поля здійснення державних закупівель.
16. Постанова КМУ від 10 липня 2019р. №704, набрала чинності 21.08.2019.
   • Регулює порядок функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків.
17. Головне:
   • Нові тарифи за подачу тендерних пропозицій.
   • Новий рівень акредитації майданчиків - п’ятий рівень - надання послуг централізованим закупівельним організаціям.
   • Надання майданчиками копій Атестата відповідності комплексної системи захисту інформації від Держспецзв'язку (ДСЗІ) (12 місяців).
   • Переакретизація майданчиків (тестування адміністратором роботи майданчика).


ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ ТА КОНТРОЛЬ.

МОНІТОРИНГ ЗАКУПІВЕЛЬ. Практика Закону "Щодо здійснення моніторингу закупівель", № 2265-VII.

18. Контроль за здійсненням закупівель. Основні аспекти перевірок.
   • Застосування економічної класифікації видатків бюджету при формуванні річного плану закупівель та змін до нього
     (наказ Мінфіну (зі змінами) №754).
   • Підозрілі тендери.
19. Повноваження
при проведенні контролю за дотриманням законодавства у сфері закупівель:
   • Рахункова палата України;
   • АМКУ, Антимонопольний комітет України;
   • Державна казначейська служба.
20. Перевірки по-новому Державної аудиторської служби України (ДАСУ):

   • Нові права ДАСУ. Функції та повноваження ДАСУ та її територіальних органів під час проведення перевірок публічних закупівель
(Новий Закон + Постанова КМУ №631).
   • Моніторинг закупівлі. Аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель на всіх стадіях закупівлі з метою запобігання порушенням у сфері публічних закупівель (Закон Про внесення змін... щодо здійснення моніторингу закупівель № 2265-VIII).
   • Порядок здійснення моніторингу публічних закупівель.
   • У разі виявленя порушення - вимога про усунення. Як працює?
   • Як реагувати на рекомендації і зауваження Держаудитслужби?
   • Строк здійснення моніторингу закупівлі.
   • Рішення про проведення комплексної перевірки.
   • Перевірка.
   • Накладення штрафів за рішенням суду.
   • Порядок адміністративного стягнення за вчинення правопорушення: що врахувати Замовникам?
   • Окремий “кабінет” ДАСУ у системі.
Всі дії ДАСУ (рішення, діалог із замовником…) у процесі моніторингу оприлюднюються публічно для перегляду всім відвідувачам в системі.
21. ЗАПОБІГАННЯ КОРУПЦІЇ.
Зміни до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
   • Новий порядок здійснення закупівель з урахуванням заходів з подолання корупції!
   • Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, антикорупційна програма учасника, уповноважена особа з антикорупційної програми.
   • Порядок дій замовників щодо виконання вимог Закону України «Про запобігання корупції».
   • Позиція Уповноваженого органу щодо виконання вимог Закону України «Про запобігання корупції».
   • Закон «Про відкритість використання публічних коштів»: обов’язки для замовника, зміни в законодавстві, що вносяться цим Законом.
22. Робота системи DOZORRO: risk.dozorro.org?
   • Інтеграція ProZorro з системою ризик-індикаторів. Які ризик-індикатори запроваджені системою?
  • DoZorro. Моніторинговий портал публічних закупок.
  • База для реальних оцінок замовників/учасників та окремих тендерів. Для висловлення думки щодо проведених тендерів.
   • Збір інформації для оскарження (в т.ч. сумнівних угод).
   • Автоматичне формування рейтингу добросовісних постачальників та замовників.
   • Методики виявлення порушень.
23. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ
у сфері закупівель та розміри адмінштрафів за порушення законодавства.
   • Ризики учасників та замовників.
   • Практичні рекомендації щодо процесу перевірок.
   • Стаття 164 прим. 14 Кодексу про адміністративні правопорушення “Порушення законодавства про закупівлі” та практика її застосування.
   • Порушення, які можуть становити ознаки кримінальних злочинів згідно Кримінального кодексу України.
   • Накладення відповідних штрафів за рішенням суду.

 

ДОПОРОГОВІ ЗАКУПІВЛІ. Чим замінили Наказ №35 "Про затвердження порядку здійснення допорогових закупівель";
24. Нововведення! Особливості участі в «допорогових закупівлях».
25. Види процедур закупівель та цінові межі.
26. Уточнення до процедур закупівель.
27. Склад документів в пропозиції.
28. Етапи участі в аукціоні.
29. Кваліфікація учасників.
30. Складання договору.
31. Електронні каталоги товарів, послуг
для закупівлі при допорогах  в ProZorro як пілотний проект по Києву та Київській області.

 

ЕЛЕКТРОННІ ЗАКУПІВЛІ 2020! PROZORRO – законодавчі та  технічні аспекти роботи.
Процедури закупівель: практика та особливості їх проведення.

32. Робота з електронними майданчиками PROZORRO в режимі он-лайн (для Учасників і Замовників).
   • Регламент роботи системи електронних закупівель майданчиків та системи Prozorro.
   • Створення закупівлі: завантаження документів, запитання учасників і відповіді на них, редагування та скасування. Редукціон.
   • Оприлюднення інформації про закупівлю: строки, порядок. Тендерний комітет.
   • Процедури закупівель: відкриті торги; конкурентний діалог; переговорна процедура закупівлі.
   • Кваліфікація учасників. Акцепт / відхилення.
   • Анулювання переможця. Відхилення пропозиції потенційного переможця.
   • Публікація договору. Моніторинг і статистика.
   • Розгляд прикладів завершених закупівель.
   • Порядок проведення електронних закупівель.
33. Використання даних відкритих баз та реєстрів при проведенні процедур закупівель.
   • Інформація про платника податків. Можливість отримання інформації про відсутність банкрутства юр.особи та ФОП через Інтернет.
34. Організація та проведення відкритих торгів.
35. Нові доповнені сервіси в ProZorro:
   • Договір з ПДВ / без ПДВ;
   • Тип бізнесу: великий, середній, малий, мікро.


ТЕНДЕРНИЙ КОМІТЕТ. КОМІТЕТ З КОНКУРСНИХ ТОРГІВ. УПОВНОВАЖЕНА ОСОБА. Що змінилося?
36. Новели організації закупівельної діяльності замовника за новим Законом "Про публічні закупівлі".
37. Перехід від тендерних комітетів до уповноважених осіб.
38. Хто займається організацією та проведенням закупівель?
39. Організація діяльності комітету з конкурсних торгів.
40. Уповноважена особа
в організації щодо проведення запівель.
   • Вимоги до уповноваженої особи замовника.
   • Положення про Уповноважену особу.
   • Як оформлювати рішення Уповноваженої особи?
   • Основні питання функціонування.
41. Нова посада - фахівець з публічних закупівель.
42. Хто приймає рішення та їх легітимність.
43. Хто входить до складу.
44. Проблемні питання.
45. Законодавчі колізії та шляхи їх вирішення.
46. Корупційні ризики та складові.
47. Новела! Виключення з поняття "пов'язаності осіб" членів тендерного комітету замовника.
 

ПЛАНУВАННЯ ЗАКУПІВЕЛЬ. Чи все буде так, як є зараз?
48. Порядок та основні умови планування: ефективна організація закупівель протягом року.
49.
Річний план держ закупівель. 
   • Формування. Коли публікувати.
   • Необхідність оприлюднення додатку до Річного плану. Строки оприлюднення.
   • Очікувана вартість предмета закупівлі. Як визначати? Застосування методики HK 024 визначення очікуваної вартості.
50. Предмет закупівель. Новий порядок визначення.
   • Національний класифікатор України «Єдиний закупівельний словник» (CPV:2015, IDT) ДК 021:2015. Особливості роботи.
   • Можливості ділення та об’єднання предмету закупівлі: порушення або правомірне рішення.
   • Відшкодування, законні варіанти уникнення проведення відповідних процедур закупівель.
51. Вибір процедури закупівлі.
   • Проведення закупівель наприкінці та на початку року.

52. Загальні умови здійснення закупівель.
   • Порядок оприлюднення інформації про закупівлю на веб-порталі Уповноваженого органу: строки, витрати.
   • Розміщення інформації англійською мовою.
   • Рекомендації щодо роботи з веб-порталом з питань державних закупівель щодо оприлюднення інформації.
   • Строки проведення процедур закупівель.
   • Рекомендації щодо роботи у Веб-сервісі замовника на акредитованих майданчиках.
53. Окремі етапи організації та проведення процедур закупівель.
   • Вибір строку подання пропозицій конкурсних торгів.
   • Окремі аспекти складання оголошення про заплановану закупівлю.
54. Здійснення закупівель за рамковими угодами.
   • Порядок визначення генеральних замовників та їх взаємодія з замовниками за рамковими угодами.
   • Особливості виконання рамкових угод.
   • Перелік товарів і послуг, які можуть закуповуватися за рамковими угодами.

ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.

55. Примірна тендерна документація та особливості її розроблення.
   • Наказ Мінекономрозвитку.
   • Роз’яснення та зміна тендерної документації.
56. Кваліфікаційні критерії відбору учасників.
   • Зміни за новим Законом!
   • Нові кваліфікаційні критерії та умови їй встановлення.
   • Як вимагати підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям?
   • Нові можливості підтвердження кваліфікаційних критеріїв.
57. Виконання аналогічних договорів – правомірна вимога чи дискримінація.
58. Технічна специфікація, особливості складання. Особливості формування.
59. Забезпечення тендерної пропозиції. Забезпечення виконання договору про закупівлю.
   • Оптимальний вибір способу і розміру забезпечення.
60. Критерії оцінки: ціна чи ціна з урахуванням інших показників. Варіант методик оцінки.
61. Встановлення, виконання та перевірка окремих вимог тендерної документації (кваліфікаційної документації).
   • Виписка/Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців в електронному вигляді.
   • Інформація з ЄДРПОУ. 
   • Інформація про платника податків.
   • Можливість отримання інформації про відсутність банкрутства юридичної особи та фізичної особи-підприємця через Інтернет.
   • Використання даних відкритих баз та реєстрів при проведенні процедур закупівель.
62. Особливості проведення допорогових закупівель, відкритих торгів (українських та європейських).


ДОГОВІР ПРО ЗАКУПІВЛЮ.
63. Проблемні питання складання договору.
64. Строки на укладання договору за результатами процедури закупівлі.
65. Умови договору про закупівлю.
   • Можливість внесення змін в умови договору. Внесення змін до істотних умов договору. Підстави.
   • Коливання ціни, як причина змінити договір.
   • Коливання курсу: захист від фінансових втрат.
   • Краща якість товару або заміна аналогами.
   • Можливість застосування попередньої оплати.
66. Забезпечення виконання договору.
67. Пролонгування договору на наступний період.
68. Зміна статусу платника податків.
69. Недійсність договору про закупівлю.
70. Підстави визнання договору нікчемним.
71. Форс-мажор.
72. Штрафи в договорі.

 

ОРГАНІЗАЦІЯ ТА ПРОВЕДЕННЯ ПРОЦЕДУР ЗАКУПІВЕЛЬ. 
73. Окремі етапи.
74. Спрощена закупівля!
Новий спосіб придбання товарів робіт та послуг?
   • Вартісні межі. Принцип проведення спрощеної закупівлі.
   • Чи обов'язково проводити спрощену закупівлю через електронну систему?
   • Умови придбання товарів робіт та послуг без застосування спрощеної процедури закупівлі.
75. Торги з обмеженою участю!
   • Нова процедура. Строки проведення торгів з обмеженою участю.
   • Етапи проведення торгів з обмеженою участю.
   • Особливості застосування процедури закупівлі.
76. Зміни до статті 17 Закону.
   • Нові підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі.
   • Коли замовник приймає рішення про відмову учасникові в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника?
   • Строки подання документів переможцем.
77. Порядок отримання тендерних пропозицій.
   • Нововведення при проведенні аукціону при здійсненні публічних закупівель: необхідність встановлення розміру мінімального кроку аукціону для пропозиції учасника.
78. ОЦІНКА тендерних пропозицій та кваліфікаційних вимог учасників.
   • Особливості здійснення вибору переможця.
   • Виправлення арифметичних помилок.
   • Запровадження "Нецінових критеріїв оцінки в публічних закупівлях"!
Новий підхід щодо оцінювання пропозицій і доповнений перелік товарів та послуг для визначення переможців.
79. Порядок відхилення тендерних пропозицій.
   • Причини відхилення пропозицій конкурсних торгів.
80. Визначення переможця.
   • Вимоги до переможця для укладання договору про закупівлю.
81. Відміна торгів чи визнання їх такими, що не відбулися.

   • Повідомлення про намір укласти договір.
   • Інформування учасників про результати проведення процедури закупівлі.
82. Процедура конкурентного діалогу: організація та проведення.
83. Переговорна процедура закупівлі.
   • Нові підстави, порядок та умови застосування переговорної процедури закупівлі.
   • Обґрунтування підстави для застосування процедури закупівлі.
   • Які документи вимагати від учасника?
   • Стаття 17 Закону: випадки в яких вимагаємо.
   • Випадки в яких відміняємо переговорну процедури закупівлі.
   • Порядок проведення.
   • Наслідки проведення переговорної процедури закупівлі для замовника.
   • Закупівля енергоносіїв, водо-, теплопостачання, водовідведення тощо.
   • Нове при здійсненні закупівлі природного газу.
84. Звітування за процедурами закупівлі.
   • Строки рахуємо по-новому.
   • Звіт про результати проведення процедури закупівлі: випадки в яких система публікує автоматично.
   • Коли необхідно розміщувати повідомлення про внесення змін до договору.
   • Звіт про виконання договору. Що змінилось?

YOUCONTROL - Повне досьє на кожну компанію України.
85. Перевірка Замовника на платоспроможність.
86. Перевірка Постачальника на відповідність кваліфікаційним вимогам згідно Закону "Про публічні закупівлі".

ЕЛЕКТРИЧНА ЕНЕРГІЯ! Здійснення закупівлі по-новому. Від переговорної процедури до відкритих торгів.

 

ОКРЕМІ ПИТАННЯ ЩОДО УЧАСНИКІВ ТОРГІВ.
87. Участь у закупівлях згідно Закону України «Про публічні закупівлі»:
   • Джерела інформації про торги.
   • Запити на отримання роз’яснень щодо тендерної документації. Порядок внесення змін до тендерної документації та проекту договору про закупівлю.
   • Необхідність подовження строку подання пропозицій (перенесення торгів на пізнішу дату);
   • Підготовка пропозиції.
88. Участь у допорогових закупівлях.
   • Порядок проведення. Правомірність встановлення з боку замовників окремих вимог. Механізми оскарження дій та рішень замовників.
89. Виконання окремих вимог тендерної документації.
   • Виписка/Витяг з Єдиного державного реєстру юр.осіб та ФОП в електронному вигляді. Інформація з ЄДРПОУ. Інформація про платника податків.
Можливість отримання інформації про відсутність банкрутства юридичної особи та фізичної особи-підприємця через Інтернет. Використання даних відкритих баз та реєстрів при підготовці пропозиції.
   • Можливість забезпечувати собі «конкурента» на торгах в рамках Закону України «Про публічні закупівлі».
   • Тендерне забезпечення та забезпечення виконання умов договору.
   • Відмова в участі у процедурі закупівлі, у разі не виконання вимог статті 17 Закону України;
   • Подання тендерної пропозиції.
   • Процедура розкриття пропозицій: аукціон, оцінка тендерних пропозицій.
   • Розгляд пропозицій. Визначення переможця.
   • Строки та способи надання документів, після наміру замовника укласти договір з переможцем.
90. Коригування умов договору: зміна ціни, номенклатури, обсягу.

ОСКАРЖЕННЯ ЗАКУПІВЕЛЬ. Особливості розгляду скарг.

Вартість участі
(можлива оплата з ПДВ)
 

5-8 березня (4 дні/3 ночі)

Готель «Карпатські зорі», 4*:

Номер «Стандарт», місце в номері 8500 грн.
Номер «Стандарт», одномісце розміщення 8920 грн.
Номер «Півлюкс», місце в номері 8900 грн.
Номер «Півлюкс», одномісне розміщення 10530 грн.

4-8 березня (5 днів/4 ночі)

Готель «Карпатські зорі», 4*:

Номер «Стандарт», місце в номері 9230 грн.
Номер «Стандарт», одномісце розміщення 9550 грн.
Номер «Півлюкс», місце в номері 10380 грн.
Номер «Півлюкс», одномісне розміщення 12210 грн.

До вартості входить

  • участь в семінарі;
  • проживання, комфортабельне розміщення у номері вибраної категорії;
  • сніданки (по типу швецька лінія);
  • обід в ресторані в день семінару та обід в колоритному ресторані «Батьківськіий поріг» під час екскурсії;
  кава-брейки (під час круглого столу);
  • ГАЛА-ВЕЧЕРЯ в день заїзду;
  • Користування в готелі «Карпатські зорі»: СПА-центром (басейни, сауна, джакузі).
  • Унікальна екскурсійна програма Яремче-Буковель-Ворохта-Микуличин у супроводі екскурсовода.
  • Дегустація карпатських напоїв та страв у пана Романа.
  • Сертифікат.

ПРОЖИВАННЯ (на вибір):

ГОТЕЛЬ «КАРПАТСЬКІ ЗОРІ» 4*.
Стандарт. Затишні однокімнатні номери (21 кв.м.) зі всіма зручностями.
2 односпальні ліжка (2м.*0.9), прихожа з тумбою для взуття та шафа для одягу, телевізор, телефон, сейф, міні-бар, піднос гостинності з чайником, санвузол (туалет, умивальник, душова кабіна, унітаз, фен).
Карпатські Зорі, Стандарт1 Карпатські Зорі, Стандарт2 Карпатські Зорі, Стандарт3 Карпатські Зорі, СВ
Напівлюкс. Двокімнатний з балконом (35 кв.м.).
Прихожа з тумбою для взуття та  шафа для одягу. Гостинна - мягкий куточок з розкладним диваном, телевізор, телефон, міні-бар, піднос гостинності з чайником, сейф письмовий стіл зі стільцем, є вихід на балкон.
Спальня (велике ліжко 2м.*1,6м. або роздільні 2м.*0,9м.). Санвузол (умивальник, унітаз, біде, ванна, фен).
Карпатські зорі, Напівлюкс1.1 Карпатські Зорі, Напівлюкс1.2 Карпатські Зорі, Напівлюкс2.1 Карпатські Зорі, Напівлюкс2.2
Котедж. Дерев’яні будиночки (натуральне фінське дерево), розміщені на території готельного комплексу. Однокімнатні номери загальною площею – 26 кв.м., прихожа з тумбою для взуття та шафою для одягу, є вихід на балкон, велике  ліжко  (2м.*1,6м.), міні-кухня, піднос гостинності з чайником, стіл та два стільці, телевізор, телефон, міні-бар, сейф, санвузол (умивальник, унітаз, біде, душова кабіна, фен).

Карпатські Зорі, Котедж Карпатські Зорі, Котедж1 Карпатські Зорі, Котедж2
Карпатські Зорі, Котедж3 Карпатські Зорі, Котедж4 Карпатські Зорі, Котедж5

Місце проведення:

Яремче, Готель «Карпатські Зорі» 4*, вул. Петраша 6 А.

Реєстрація

! Отримати більш детальну інформацію та зареєструватись Ви можете за тел.:
+38 (044) 
537.70.10 (багатоканальний),  235.78.05
Київстар (067) 506 80 61,  МТС (095) 271 45 90
www.dku.in.ua або km@dk.ua