(044) 537 70 10
(044) 235 77 80
Viber Київстар  (067) 506 80 61
МТС  (095) 271 45 90

Кадры, Трудове законодавство

27 січня, Київ
(044) 537-70-10

КАДРИ 2020!

Життя без трудових книжок. Облікові помилки кадровика. Робочий час 2020.

Життя без трудових книжок: готуємося до електронного трудового стажу.
Облікові помилки кадровика. Правила їх виправлення (особова картка, графіки роботи та відпусток, накази тощо).
Робочий час 2019/2020: норми, види, змінна робота, неповний час.
Поденний та підсумований облік робочого часу. Графіки змінності та Табель обліку робочого часу.

Регистрация на семинар

ДОПОВІДАЧ ТАКОНСУЛЬТАНТ:
Моисеенко Татьяна      МОЙСЕЕНКО Татьяна – Налоговый консультант. Специалист по трудовому праву и оплате труда.
Автор многочисленных статей по вопросам оплаты труда и трудового права.
Постоянный автор (более 1000 публикаций) в еженедельнике «Дебет-Кредит», журналах «ЗАРАБОТНАЯ ПЛАТА», «КАДРОВИК УКРАИНЫ», электронном бухгалтерском еженедельнике «Бухгалтер & Закон» системы ЛИГА:ЗАКОН.
Более 10-ти летний опыт авторских семинаров - практикумов по вопросам налогового и трудового законодательства.

ПРОГРАМА СЕМІНАРУ:

Блок І. Життя без трудових книжок: готуємося до електронного трудового стажу? 

1. Трудові книжки сьогодні:

  • Облік, зберігання та видача працівникам - головні тези.
  • Найпоширеніші помилки заповнення трудових книжок та поради щодо їх виправлення.
2. Без трудових книжок завтра:
  • Огляд проекту постанови КМУ «Порядок обліку трудової діяльності працівників»
  • 4 кроки, які необхідно буде пройти кадровику для передачі до Пенсійного фонду сканованих відомостей з трудових книжок працівників
  • Якщо записи в трудових книжках помилкові, нечіткі або працівник має декілька трудових книжок... Які дії можливі зі сторони кадровика?
  • Чи зможе роботодавець і надалі зберігати трудові книжки та вносити в них записи про роботу за зверненням працівника?
  • Як будемо визначати основне місце роботи працівника?
  • Де зберігатиметься електронна інформація фізичних осіб про їх трудовий стаж?
  • Чи зможе і як саме фізична особа самостійно передати скановані копії сторінок своєї трудової книжки до Пенсійного фонду.

Розділ ІІ. Облікові помилки кадровика та правила їх виправлення.
                   (Особова картка. Графіки роботи та відпусток. Накази).

3. Види документів, з якими працюють кадровики: первинні, облікові, розпорядчі.
4. Особова картка працівника: обов’язковий паперовий облік?! Штрафи за порушення
5. Графіки роботи, змінності, відпусток: що їх об’єднує і що відрізняє?
6. Накази по особовому складу не підписані працівником?! Які ризики виникають и коли
7. Повідомлення про прийняття на роботу: подали невчасно або помилкове?
  • Як виправити та які штрафи загрожують роботодавцю.
8. Стажування працівника - це не випробування та не практика.
  • Як правильно оформити стажування, щоб не створити скритих трудових відносин?
9. Кадрові процедури переведення: коли вони можливі, а коли прийдеться «звільнити/прийняти».

Розділ ІІІ. Робочий час 2019/2020: норми, види, змінна робота, неповний час.
                    Поденний та підсумований облік робочого часу.
                    Графіки змінності та Табель обліку робочого часу.

10. Норма робочого часу на 2019 та 2020 рік: затверджуємо за наказом керівника.
  • Локальні документи роботодавця щодо робочого часу на підприємстві: правила ВТР, положення про робочий час тощо.
  • Як визначається норма часу при роботі змінами
  • Чи може бути «норма» робочого часу індивідуальною для окремих працівників (меншою чи більшою)?
  • Документальне оформлення локальних документів для введення змінного графіка роботи. Вахтова робота.

11. Види робочого часу: відмінності та випадки їх застосування.
  • Робочі дні, робочі зміни: їх відмінності і порівняння.
  • Чого не може бути при змінній роботі?
12. Графіки змінності:
  • Види, порядок складання та роботи за ними. Приклади складання графіків
  • Заміни в графіках змінності. Поширені помилки роботодавців.
  • Чи вносяться до графіку змінності відпустки, які заплановано у графіку відпусток?
  • Яка відповідальність за порушення складання графіків змінності?
13. Облік робочого часу в Табелі:
  • Порядок складання, умови дотримання і не дотримання типової форми табеля
  • Відображення відпрацьованих змін в годинах по дням, святкові дні у змінах, вихідні, початок і кінець місяця, нічні години, переведення годинників. Приклади заповнення табеля.
15. Підсумований облік: варіанти облікового періоду, підрахунок годин, звільнення та прийняття працівників в середині облікового періоду.
16. Понадурочні години: як рахувати при різних облікових періодах.
  • Приклади розрахунку.
  • Діючі обмеження, заборони і дозволи для понадурочної роботи.
17. Міжзмінні перерви, час відпочинку: як дотримуватися та які наслідки очікувати роботодавцю у випадку недотримання?
18. Перерви на обід при змінних графіках роботи: як прописати, виконувати і коли обід може бути не визначений
19. Неповний робочий час: його види і документальне оформлення.
  • В яких випадках може бути встановлено неповний робочий час?
20. Відповіді на запитання учасників.

 

Стоимость участия

1950 грн. (без НДС). Есть возможность оплаты с НДС.

Скидки

Скидки за 2-х участников: 5%, за 3-х и более участников: 10%!
Скидки для постоянных клиентов. Дополнительная скидка при регистрации через сайт: 3%!

В стоимость входит

обучение на семинаре, 

консультации квалифицированных специалистов,
ответы на интересующие Вас вопросы,
подборки нормативных документов к семинару с новейшей информацией,
возможность общения с коллегами,
обед в ресторане, кофе-брейки (утренний + в перерывах),
набор деловых аксессуаров.

Место проведения: Київ, вул. Михайлівська, 1/3, готель «Козацький» (ст.м. «Майдан Незалежності»)
Знижка 20% на поселення для всіх учасників семінару Ділового Клубу.

Регистрация на семинар

! Отримати більш детальну інформацію та зареєструватись Ви можете за тел.:
+38 (044) 537.70.10 (багатоканальний),  235-77-80
www.dku.in.ua або km@dk.ua