(044) 537 70 10
(044) 235 77 80
Viber Київстар  (067) 506 80 61
МТС  (095) 271 45 90

Державні закупівлі в Україні, Зміни, Тендери
18 жовтня, КИЇВ
Реєстрація:
(044) 537-70-10

Регистрация на семинар

ДЕРЖАВНІ ЗАКУПІВЛІ В УКРАЇНІ
ТЕНДЕРИ 2019: Зміни! Регулювання. Контроль!

PROZORRO. Закон "ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ". Електронні закупівлі: практика. Допорогові закупівлі.
Моніторинг. Контроль та перевірки. АМКУ. Державна аудиторська служба України (ДАСУ)!

/ Для Замовників та Учасників /

НОВІ ПРАВИЛА ОРГАНІЗАЦІЇ та ПРОВЕДЕННЯ ЗАКУПІВЕЛЬ в 2019!

• Аналіз змін! • Новий порядок. • Нові процедури! • Як працювати в нових умовах? Помилки. Ризики.
• Новий порядок проведення державних закупівель товарів, робіт, послуг.
• Юридичні, практичні аспекти! • ПРАКТИКА! • "Підводні камені".

Програма на Карпати: ТУТ

ДОКЛАДЧИКИ И КОНСУЛЬТАНТЫ:

Максименко Зінаїда Володимирівна, Тендери, Державні закупівлі, PROZORRO, допорогові закупівлі

 

МАКСИМЕНКО Зінаїда Володимирівна,
Експерт з питань держзакупівель з 15-м досвідом
в наданні консалтингових послуг.

Один з розробників законодавства і нормативно-правових актів у сфері державних та публічних закупівель в Україні.

Екс-ЗАСТУПНИК ДИРЕКТОРА ДЕПАРТАМЕНТУ МІНЕКОНОМРОЗВИТКУ УКРАЇНИ.
Екс-НАЧАЛЬНИК ВІДДІЛУ АНАЛІЗУ ТА МІЖВІДОМЧОЇ КООРДИНАЦІЇ ДЕРЖАВНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ ДЕПАРТАМЕНТУ КООРДИНАЦІЇ ДЕРЖАВНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ МІНЕКОНОМРОЗВИТКУ УКРАЇНИ.

Автор методичних рекомендацій та посібників в системі державних закупівель товарів, робіт і  послуг.

Сертифікати з правил The World Bank Group, "Державні закупівлі" і Свідоцтво про підвищення кваліфікації у сфері держзакупівель. Стажувалася в Польщі, Фінляндії.

ПАРФИНЮК Олена,
Експерт по роботі системи PROZORRO.
Спеціаліст по роботі з державними замовниками одного з майданчиків PROZORRO.

ПРОГРАМА ПРАКТИКУМУ:

ПРАКТИКА ЗАКОНУ "ЩОДО ЗДІЙСНЕННЯ МОНІТОРИНГУ ЗАКУПІВЕЛЬ", № 2265-VII.
1. Контроль за здійсненням закупівель. Основні аспекти перевірок.
   • Застосування економічної класифікації видатків бюджету при формуванні річного плану закупівель та змін до нього
     (наказ Мінфіну (зі змінами) №754).
   • Підозрілі тендери.
2. Повноваження
при проведенні контролю за дотриманням законодавства у сфері закупівель:
   • Рахункова палата України;
   • АМКУ, Антимонопольний комітет України;
   • Державна казначейська служба.
3. Перевірки по-новому Державної аудиторської служби України (ДАСУ):

   • Нові права ДАСУ. Функції та повноваження ДАСУ та її територіальних органів під час проведення перевірок публічних закупівель (постанова КМУ № 631 від 01.08.2013) та поекти рішень щодо майбутніх перевірок.
   • Моніторинг закупівлі. Аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель на всіх стадіях закупівлі з метою запобігання порушенням у сфері публічних закупівель (Закон Про внесення змін... щодо здійснення моніторингу закупівель № 2265-VIII).
   • Порядок здійснення моніторингу публічних закупівель.
   • У разі виявленя порушення - вимога про усунення. Як працює?
   • Як реагувати на рекомендації і зауваження Держаудитслужби?
   • Строк здійснення моніторингу закупівлі.
   • Рішення про проведення комплексної перевірки.
   • Перевірка. Накладення штрафів за рішенням суду.
   • Окремий “кабінет” ДАСУ у системі.
Всі дії ДАСУ (рішення, діалог із замовником…) у процесі моніторингу оприлюднюються публічно для перегляду всім відвідувачам в системі.
4. ЗАПОБІГАННЯ КОРУПЦІЇ. Зміни до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
   • Новий порядок здійснення закупівель з урахуванням заходів з подолання корупції!
   • Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, антикорупційна програма учасника, уповноважена особа з антикорупційної програми.
   • Порядок дій замовників щодо виконання вимог Закону України «Про запобігання корупції».
   • Позиція Уповноваженого органу щодо виконання вимог Закону України «Про запобігання корупції».
   • Закон «Про відкритість використання публічних коштів»: обов’язки для замовника, зміни в законодавстві, що вносяться цим Законом.
5. Робота системи DOZORRO: risk.dozorro.org?
   • Інтеграція ProZorro з системою ризик-індикаторів. Які ризик-індикатори запроваджені системою?
  • DoZorro. Моніторинговий портал публічних закупок.
  • База для реальних оцінок замовників/учасників та окремих тендерів. Для висловлення думки щодо проведених тендерів.
   • Збір інформації для оскарження (в т.ч. сумнівних угод).
   • Автоматичне формування рейтингу добросовісних постачальників та замовників.
   • Методики виявлення порушень.
6. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ
у сфері закупівель та розміри адмінштрафів за порушення законодавства.
   • Ризики учасників та замовників.
   • Практичні рекомендації щодо процесу перевірок.
   • Стаття 164 прим. 14 Кодексу про адміністративні правопорушення “Порушення законодавства про закупівлі” та практика її застосування.
   • Порушення, які можуть становити ознаки кримінальних злочинів згідно Кримінального кодексу України.
   • Накладення відповідних штрафів за рішенням суду.
 

ЗМІНИ ЗАКОНОДАВСТВА 2018/2019! Порядок закупівель з урахуванням нових вимог: правові та організаційні аспекти.
7. Аналіз всіх змін
нормативно-правового поля здійснення державних закупівель.
8. Практика виконання Закону України «ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ». PROZORRO.
9. Проект Закону України “Про внесення змін до Закону України “Про публічні закупівлі”
та деяких інших законодавчих актів щодо вдосконалення публічних закупівель” запропонований Мінекономрозвитку як новий та більше удосконалений механізм здійснення публічних закупівель.

 

ЕЛЕКТРОННІ ЗАКУПІВЛІ. PROZORRO – законодавчі та  технічні аспекти роботи.
Процедури закупівель: практика та особливості їх проведення.

10. Робота з електронними майданчиками PROZORRO в режимі он-лайн (для Учасників і Замовників).

   • Регламент роботи системи електронних закупівель майданчиків та системи Prozorro.
   • Створення закупівлі: завантаження документів, запитання учасників і відповіді на них, редагування та скасування. Редукціон.
   • Оприлюднення інформації про закупівлю: строки, порядок. Тендерний комітет.
   • Процедури закупівель: відкриті торги; конкурентний діалог; переговорна процедура закупівлі.
   • Кваліфікація учасників. Акцепт / відхилення.
   • Анулювання переможця. Відхилення пропозиції потенційного переможця.
   • Публікація договору. Моніторинг і статистика.
   • Розгляд прикладів завершених закупівель.
   • Порядок проведення електронних закупівель.
11. Використання даних відкритих баз та реєстрів при проведенні процедур закупівель.
   • Інформація про платника податків. Можливість отримання інформації про відсутність банкрутства юр.особи та ФОП через Інтернет.
12. Організація та проведення відкритих торгів.
13. Нові доповнені сервіси в ProZorro:

   • Договір з ПДВ / без ПДВ;
   • Тип бізнесу: великий, середній, малий, мікро.

ДОПОРОГОВІ ЗАКУПІВЛІ.
14. Особливості участі в «допорогових закупівлях».
15. Види процедур закупівель та цінові межі.
16. Уточнення до процедур закупівель.
17. Склад документів в пропозиції.
18. Етапи участі в аукціоні.
19. Кваліфікація учасників.
20. Складання договору.
21. Електронні каталоги товарів, послуг
для закупівлі при допорогових закупівлях  в ProZorro як пілотний проект по місту Києву та Київській області.

 

ПЛАНУВАННЯ ЗАКУПІВЕЛЬ.
22. Порядок та основні умови планування: ефективна організація закупівель протягом року.
 
  • Особливості формування річного плану держ закупівель: необхідність оприлюднення додатку до річного плану та очікуваних сум закупівлі.

   • Новий порядок визначення предмета закупівлі:
     Національний класифікатор України «Єдиний закупівельний словник» (CPV:2015, IDT) ДК 021:2015.
Особливості роботи.
   • Відшкодування, законні варіанти уникнення проведення відповідних процедур закупівель.
   • Вибір процедури закупівлі.
   • Можливості ділення та об’єднання предмету закупівлі: порушення або правомірне рішення.
   • Проведення закупівель наприкінці та на початку року.
23. Загальні умови здійснення закупівель.

   • Порядок оприлюднення інформації про закупівлю на веб-порталі Уповноваженого органу: строки, витрати.
   • Розміщення інформації англійською мовою.
   • Рекомендації щодо роботи з веб-порталом з питань державних закупівель щодо оприлюднення інформації.
   • Строки проведення процедур закупівель.
   • Рекомендації щодо роботи у Веб-сервісі замовника на акредитованих майданчиках.
24. Окремі етапи організації та проведення процедур закупівель.
   • Вибір строку подання пропозицій конкурсних торгів.
   • Окремі аспекти складання оголошення про заплановану закупівлю.
25. Здійснення закупівель за рамковими угодами.
   • Порядок визначення генеральних замовників та їх взаємодія з замовниками за рамковими угодами.
   • Особливості виконання рамкових угод.
   • Перелік товарів і послуг, які можуть закуповуватися за рамковими угодами.
 

ДОГОВІР ПРО ЗАКУПІВЛЮ.
26. Проблемні питання складання договору.
27. Строки в договорах.
28. Умови договору про закупівлю. Можливість внесення змін в умови договору.
   • Коливання ціни, як причина змінити договір.
   • Коливання курсу: захист від фінансових втрат.
   • Краща якість товару або заміна аналогами.
   • Можливість застосування попередньої оплати.
29. Забезпечення виконання договору.
30.
Пролонгування договору на наступний період.
31. Зміна статусу платника податків.
32. Недійсність договору про закупівлю.
33. Форс-мажор.
34. Штрафи в договорі.

ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.
35. Примірна тендерна документація та особливості її розроблення.
   • Наказ Мінекономрозвитку.
   • Роз’яснення та зміна тендерної документації.
36. Кваліфікаційні критерії відбору учасників.
37. Виконання аналогічних договорів – правомірна вимога чи дискримінація.
38. Технічна специфікація, особливості складання. Особливості формування.
39. Забезпечення тендерної пропозиції. Забезпечення виконання договору про закупівлю.
   • Оптимальний вибір способу і розміру забезпечення.
40. Критерії оцінки: ціна чи ціна з урахуванням інших показників. Варіант методик оцінки.
41. Встановлення, виконання та перевірка окремих вимог тендерної документації (кваліфікаційної документації).
   • Виписка/Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців в електронному вигляді.
   • Інформація з ЄДРПОУ. 
   • Інформація про платника податків.
   • Можливість отримання інформації про відсутність банкрутства юридичної особи та фізичної особи-підприємця через Інтернет.
   • Використання даних відкритих баз та реєстрів при проведенні процедур закупівель.
42. Особливості проведення допорогових закупівель, відкритих торгів (українських та європейських).

 

ОРГАНІЗАЦІЯ ТА ПРОВЕДЕННЯ ПРОЦЕДУР ЗАКУПІВЕЛЬ.

43. Окремі етапи.
44. Порядок отримання тендерних пропозицій.
   • Нововведення при проведенні аукціону при здійсненні публічних закупівель: необхідність встановлення розміру мінімального кроку аукціону для пропозиції учасника.
45. Оцінка тендерних пропозицій та кваліфікаційних вимог учасників.
   • Особливості здійснення вибору переможця.
   • Виправлення арифметичних помилок.
   • Запровадження "Нецінових критеріїв оцінки в публічних закупівлях" з ІІ кварталу 2019 року, новий підхід щодо оцінювання пропозицій і доповнений перелік товарів та послуг для визначення переможців.
46. Порядок відхилення тендерних пропозицій.
   • Причини відхилення пропозицій конкурсних торгів.
47. Визначення переможця.
48. Відміна замовником торгів чи визнання їх такими, що не відбулися.

   • Повідомлення про намір укласти договір.
   • Інформування учасників про результати проведення процедури закупівлі.
49. Процедура конкурентного діалогу: організація та проведення.
50. Переговорна процедура закупівлі.
   • Порядок, підстави та умови застосування переговорної процедури закупівлі.
   • Обґрунтування підстави для застосування процедури закупівлі.
   • Порядок проведення.
   • Наслідки проведення переговорної процедури закупівлі для замовника.
   • Закупівля енергоносіїв, водо-, теплопостачання, водовідведення тощо.
   • Нове при здійсненні закупівлі природного газу.

ТЕНДЕРНИЙ КОМІТЕТ ЧИ КОМІТЕТ З КОНКУРСНИХ ТОРГІВ.
51. Організація діяльності комітету з конкурсних торгів.
52. Уповноважена особа
в організації щодо проведення запівель.
53. Хто приймає рішення та їх легітимність.
54. Хто входить до складу.
55. Проблемні питання.
56. Законодавчі колізії та шляхи їх вирішення.
57. Корупційні ризики та складові.


ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ ТА КОНТРОЛЬ.

58. Порядок оскарження процедур закупівлі.
59. Контроль за здійсненням закупівель та основні аспекти перевірок.
60. Функції та повноваження Державної аудиторської служби.
61. Відповідальність
у сфері закупівель. Ризики учасників та замовників. Можливості їх мінімізації.


ОСКАРЖЕННЯ ЗАКУПІВЕЛЬ.

62. Поширені види ПОРУШЕНЬ!
63.
Порядок оскарження процедур закупівлі. Способи оскарження.
64. Участь в засіданні органу оскарження.
65. Правові наслідки після прийняття рішення.
66. Оскарження в суді.
67. Оскарження в АМКУ.

   • Популярні види порушень.
   • Оплата та подача скарги.
   • Участь в засіданні АМКУ.
   • Практика АМКУ при розгляді справ.
   • АМКУ або суд.
68. Антиконкурентні узгоджені дії у вигляді спотворення результатів торгів
   • Порядок розгляду даних справ.
   • Відповідальність.
   • Як оскаржити рішення АМКУ з таким порушенням.

ЕЛЕКТРИЧНА ЕНЕРГІЯ з 11 грудня 2018! Здійснення закупівлі по-новому: від переговорної процедури до відкритих торгів.
69. При закупівлі електроенергії замовники повинні застосовувати норми Закону України «Про публічні закупівлі».
70. ЗУ «Про ринок електро енергії»
регулює відносини: виробництва, передачі, розподілу, купівлі-продажу, постачання електро енергії споживачам.
71. Продовжують діяти окремі норми Закону «Про електроенергетику» № 575/97-ВР.
72. Питання, які будуть розглянуті на семінарі:
   • Специфіка форм договорів для закупівлі електричної енергії.
   • Закупівля електроенергії за новим порядком.
   • Закупівля електроенергії після розподілу видів діяльності на ринку.
   • Постачання електроенергії постачальником універсальної послуги або постачальником «останньої надії». Як  визначитись?
   • Розподіл електричної енергії Новий порядок!
   • Закупівля електроенергії в 2019 - переговорна процедура чи відкриті торги.

Інші питання, актуальні на день семінару +
Очікувані та актуальні зміни, огляд документів: законодавчі акти, постанови тощо.

Вартість участі  1800 грн. (без ПДВ).  Є можливість оплати з ПДВ.
Знижки За 2-х учасників знижка – 5%, за 3-х та більше – 10%.
Знижки для постійних клієнтів! При реєстрації через сайт знижка 3%!
До вартості
входить:

участь у заході,
консультації кваліфікованих експертів,
відповіді на питання, що Вас цікавлять (в т.ч. індивідуальні),
добірки аналітики та нормативних документів,
можливість спілкування з колегами, обмін досвідом,
обід в ресторані,
кава-брейки (вранішня кава + в перервах),
набір ділових аксесуарів (ручка, блокнот для запису),
сертификат про підвищення кваліфікації.

Місце проведення:

Київ, готель «Козацький», вул. Михайлівська, 1/3 (ст.м. «Майдан Незалежності»).
Для учасників конференції Ділового Клубу: знижка на поселення 15%.

Регистрация на семинар

! Отримати більш детальну інформацію та зареєструватись Ви можете за тел.:
+38 (044) 537-70-10
(багатоканальний),   235.78.05
Київстар (067) 506 80 61,  МТС (095) 271 45 90
www.dku.in.ua
або km@dk.ua