(044) 537 70 10
(044) 235 77 80
Viber Київстар  (067) 506 80 61
МТС  (095) 271 45 90

Державні закупівлі в Україні, Зміни, Тендери
8 листопада,
КИЇВ

Реєстрація:
(044) 537-70-10

Регистрация на семинар

ДЕРЖАВНІ ЗАКУПІВЛІ В УКРАЇНІ
ТЕНДЕРИ 2018/2019: Зміни! Регулювання. Контроль!

PROZORRO. Закон "ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ". Електронні закупівлі: практика. Допорогові закупівлі.
Моніторинг. Контроль та перевірки. Державна аудиторська служба України (ДАСУ)!

/ Для Замовників та Учасників /

НОВІ ПРАВИЛА ОРГАНІЗАЦІЇ та ПРОВЕДЕННЯ ЗАКУПІВЕЛЬ в 2018/2019!

• Аналіз змін! • Новий порядок. • Нові процедури! • Як працювати в нових умовах? Помилки. Ризики.
• Новий порядок проведення державних закупівель товарів, робіт, послуг.
• Юридичні, практичні аспекти! • ПРАКТИКА! • "Підводні камені".

ДОКЛАДЧИКИ И КОНСУЛЬТАНТЫ:
МАКСИМЕНКО
Зінаїда Володимирівна

Експерт з питань держзакупівель з 15-м досвідом в наданні консалтингових послуг.

Один з розробників законодавства і нормативно-правових актів у сфері державних та публічних закупівель в Україні.

Екс-ЗАСТУПНИК ДИРЕКТОРА ДЕПАРТАМЕНТУ МІНЕКОНОМРОЗВИТКУ УКРАЇНИ.
Екс-НАЧАЛЬНИК ВІДДІЛУ АНАЛІЗУ ТА МІЖВІДОМЧОЇ КООРДИНАЦІЇ ДЕРЖАВНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ ДЕПАРТАМЕНТУ КООРДИНАЦІЇ ДЕРЖАВНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ МІНЕКОНОМРОЗВИТКУ УКРАЇНИ.

Автор методичних рекомендацій та посібників в системі державних закупівель товарів, робіт і  послуг.

Сертифікати з правил The World Bank Group, "Державні закупівлі" і Свідоцтво про підвищення кваліфікації у сфері держзакупівель. Стажувалася в Польщі, Фінляндії.

ПАРФИНЮК
Олена
Експерт по роботі системи PROZORRO.
Спеціаліст по роботі з державними замовниками одного з майданчиків PROZORRO.

ПРОГРАМА ПРАКТИКУМУ:

ПРАКТИКА ЗАКОНУ "ЩОДО ЗДІЙСНЕННЯ МОНІТОРИНГУ ЗАКУПІВЕЛЬ", № 2265-VII.
1. Контроль за здійсненням закупівель та основні аспекти перевірок.
   • Застосування економічної класифікації видатків бюджету при формуванні річного плану закупівель та змін до нього
     (наказ Мінфіну (зі змінами) №754).
   • Підозрілі тендери.
2. Перевірки по-новому Державної аудиторської служби України (ДАСУ):

   • Нові права ДАСУ. Функції та повноваження ДАСУ та її територіальних органів під час проведення перевірок публічних закупівель (постанова КМУ № 631 від 01.08.2013) та поекти рішень щодо майбутніх перевірок.
   • Моніторинг закупівлі. Аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель на всіх стадіях закупівлі з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель (Закон Про внесення змін... щодо здійснення моніторингу закупівель від 21.12.2017 № 2265-VIII).
   • Порядок здійснення моніторингу публічних закупівель.
   • У разі виявленя порушення - вимога про усунення. Як працює?
   • Як реагувати на рекомендації і зауваження Держаудитслужби?
   • Строк здійснення моніторингу закупівлі.
   • Рішення про проведення комплексної перевірки.
   • Перевірка. Накладення штрафів за рішенням суду.
   • Окремий “кабінет” ДАСУ у системі.
Всі дії ДАСУ (рішення, діалог із замовником…) у процесі моніторингу оприлюднюються публічно для перегляду всім відвідувачам в системі.
3. ЗАПОБІГАННЯ КОРУПЦІЇ. Зміни до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
   • Новий порядок здійснення закупівель з урахуванням заходів з подолання корупції!
   • Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, антикорупційна програма учасника, уповноважена особа з антикорупційної програми.

   • Порядок дій замовників щодо виконання вимог Закону України «Про запобігання корупції».
   • Позиція Уповноваженого органу щодо виконання вимог Закону України «Про запобігання корупції».
   • Закон України «Про відкритість використання публічних коштів»: обов’язки для замовника, зміни в законодавстві, що вносяться цим Законом.

4. Робота системи DOZORRO: risk.dozorro.org?
   • Інтеграція ProZorro з системою ризик-індикаторів. Які ризик-індикатори будуть запроваджені системою?
5. Повноваження при проведенні контролю за дотриманням законодавства у сфері закупівель:
   • Рахункова палата України;
   • Антимонопольний комітет України;
   • Державна казначейська служба.

6. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ у сфері закупівель та розміри адмінштрафів за порушення законодавства. Ризики учасників та замовників.
   • Практичні рекомендації щодо процесу перевірок.
   • Стаття 164 прим. 14 Кодексу України про адміністративні правопорушення “Порушення законодавства про закупівлі” та практика її застосування.
   • Порушення, які можуть становити ознаки кримінальних злочинів згідно Кримінального кодексу України.
   • Накладення відповідних штрафів за рішенням суду.
 

ЗМІНИ ЗАКОНОДАВСТВА 2018! ПОРЯДОК ЗАКУПІВЕЛЬ З УРАХУВАННЯМ НОВИХ ВИМОГ: правові та організаційні аспекти.

7. Сучасний стан нормативно-правового поля здійснення державних закупівель. Аналіз всіх змін.
8. Закон України «ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ». PROZORRO.

   • Термінологія.  Сфера застосування.  Кваліфікація учасника.
   • Оприлюднення інформації про закупівлю: строки, порядок. Тендерний комітет.
   • Процедури закупівель: відкриті торги; конкурентний діалог; переговорна процедура закупівлі.
   • Порядок проведення електронних закупівель.

9. DoZorro. Моніторинговий портал публічних закупок.

   • База для реальних оцінок замовників/учасників та окремих тендерів. Для висловлення думки щодо проведених тендерів.
   • Збір інформації для оскарження (в т.ч. сумнівних угод).
   • Автоматичне формування рейтингу добросовісних постачальників та замовників.
   • Методики виявлення порушень.

10. ПЛАНУВАННЯ ЗАКУПІВЕЛЬ. Порядок та основні умови планування: ефективна організація закупівель протягом року.

   • Особливості формування річного плану державних закупівель: необхідність оприлюднення додатку до річного плану та очікуваних сум закупівлі.
   • Новий порядок визначення предмета закупівлі: Національний класифікатор України «Єдиний закупівельний словник» (CPV:2015, IDT) ДК 021:2015. Особливості роботи.
   • Відшкодування, законні варіанти уникнення проведення відповідних процедур закупівель.
   • Вибір процедури закупівлі.
   • Можливості ділення та об’єднання предмету закупівлі: порушення або правомірне рішення.
   • Проведення закупівель наприкінці та на початку року.

11. Загальні умови здійснення закупівель.
   • Порядок оприлюднення інформації про закупівлю на веб-порталі Уповноваженого органу: строки, витрати.
   • Розміщення інформації англійською мовою.
   • Рекомендації щодо роботи з веб-порталом з питань державних закупівель щодо оприлюднення інформації.
   • Строки проведення процедур закупівель.
   • Рекомендації щодо роботи у Веб-сервісі замовника на акредитованих майданчиках.

12. Окремі етапи організації та проведення процедур закупівель.
   • Вибір строку подання пропозицій конкурсних торгів.
   • Окремі аспекти складання оголошення про заплановану закупівлю.

13. Здійснення закупівель за рамковими угодами.
   • Порядок визначення генеральних замовників та їх взаємодія з замовниками за рамковими угодами.
   • Особливості виконання рамкових угод.
   • Перелік товарів і послуг, які можуть закуповуватися за рамковими угодами.

14. ДОГОВІР ПРО ЗАКУПІВЛЮ.
   • Строки в договорах.
   • Можливість застосування попередньої оплати.
   • Можливість внесення змін в умови договору.
   • Пролонгування договору на наступний період.
   • Недійсність договору про закупівлю.
   • Штрафи в договорі.
 

ЕЛЕКТРОННІ ЗАКУПІВЛІ. PROZORRO – законодавчі та  технічні аспекти роботи.
Процедури закупівель: практика та особливості їх проведення.

15. Майстер-клас реального проведення закупівель в режимі on-line.

16. Практика проведення електронних закупівель з використанням системи PROZORRO в режимі он-лайн
(для учасників і замовників).
   • Регламент роботи системи електронних закупівель Prozorro. Презентація існуючих електронних майданчиків.
   • Реєстрація: тестовий режим та режим реальних закупівель, мультидоступ. Інструменти особистого кабінету замовника.
   • Створення закупівлі: завантаження документів, запитання учасників і відповіді на них, редагування та скасування. Редукціон.
   • Кваліфікація кандидатів акцепт/ відхилення.
   • Анулювання переможця. Відхилення пропозиції потенційного переможця.
   • Публікація договору. Моніторинг і статистика.
   • Розгляд прикладів завершених закупівель.

17. Використання даних відкритих баз та реєстрів при проведенні процедур закупівель.
Інформація про платника податків. Можливість отримання інформації про відсутність банкрутства юридичної особи та фізичної особи-підприємця через Інтернет.

18. Організація та проведення відкритих торгів.

19. ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.
   • Примірна тендерна документація та особливості її розроблення.
   • Новий Наказ Мінекономрозвитку.
   • Кваліфікаційні критерії відбору учасників.
   • Виконання аналогічних договорів – правомірна вимога чи дискримінація.
   • Технічна специфікація, особливості складання. Особливості формування.
   • Забезпечення пропозиції конкурсних торгів, забезпечення виконання договору про закупівлю: гарантія чи виконання норм Закону? Оптимальний вибір способу і розміру забезпечень.
   • Критерії оцінки: ціна чи ціна з урахуванням інших показників. Варіант методик оцінки.

20. Встановлення, виконання та перевірка окремих вимог тендерної документації (кваліфікаційної документації).
   • Виписка/Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців в електронному вигляді.
   • Інформація з ЄДРПОУ. 
   • Інформація про платника податків.
   • Можливість отримання інформації про відсутність банкрутства юридичної особи та фізичної особи-підприємця через Інтернет.
   • Використання даних відкритих баз та реєстрів при проведенні процедур закупівель.

21. Особливості проведення допорогових закупівель, відкритих торгів (українських та європейських).

22. Забезпечення тендерної пропозиції. Оптимальний вибір способу і розміру забезпечення.

23. Окремі етапи організації та проведення процедур закупівель.

24. Порядок отримання тендерних пропозицій.
   • Нововведення при проведенні аукціону при здійсненні публічних закупівель: необхідність встановлення розміру мінімального кроку аукціону для пропозиції учасника.

25. Оцінка тендерних пропозицій та кваліфікаційних вимог учасників.
   • Оособливості здійснення вибору переможця.
   • Виправлення арифметичних помилок.
   • Порядок відхилення пропозицій конкурсних торгів.

26. Відміна замовником торгів чи визнання їх такими, що не відбулися.
   • Повідомлення про намір укласти договір.
   • Інформування учасників про результати проведення процедури закупівлі.

27. Процедура конкурентного діалогу: організація та проведення.

28. Переговорна процедура закупівлі.
   • Порядок, підстави та умови застосування переговорної процедури закупівлі.
   • Обґрунтування підстави для застосування процедури закупівлі.
   • Порядок проведення.
   • Наслідки проведення переговорної процедури закупівлі для замовника.
   • Закупівля енергоносіїв, водо-, теплопостачання, водовідведення тощо.
   • Нове при здійсненні закупівлі природного газу.

ТЕНДЕРНИЙ КОМІТЕТ ЧИ КОМІТЕТ З КОНКУРСНИХ ТОРГІВ.

29. Організація діяльності комітету з конкурсних торгів.
30. Уповноважена особа
в організації щодо проведення запівель.
31. Хто приймає рішення та їх легітимність.
32. Хто входить до складу.
33. Проблемні питання.
34. Законодавчі колізії та шляхи їх вирішення.
35. Корупційні ризики та складові.

ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ ТА КОНТРОЛЬ.

36. Порядок оскарження процедур закупівлі.
37. Контроль за здійсненням закупівель та основні аспекти перевірок.
38. Функції та повноваження Державної аудиторської служби.
39. Відповідальність
у сфері закупівель. Ризики учасників та замовників. Можливості їх мінімізації.

НОВИЙ ПОРЯДОК ОСКАРЖЕННЯ ЗАКУПІВЕЛЬ.

Прочие вопросы, актуальные на день семинара +
Ожидаемые и актуальные изменения, обзор документов: законодательные акты, постановления и пр.

Стоимость участия 1700 грн. (без НДС).  Есть возможность оплаты с НДС.
Скидки Скидки: за 2-х участников: 5%, за 3-и и более: 10%!
Доп. скидка 3% при регистрации через сайт!
В стоимость входит

обучение на семинаре (5-7 часов);
консультации квалифицированных специалистов;
ответы на индивидуальные вопросы;
подборки аналитики и нормативных документов к семинару с новейшей информацией;
 обед в ресторане;
кофе-брейки (утренний кофе + в перерывах);
набор деловых аксессуаров (материал, ручка, блокнот для записей...);
сертификат про підвищення кваліфікації.

Место проведения:

Киев, ул. Михайловская, 1/3, отель «Казацкий» (ст.м. «Майдан Незалежності»)

Регистрация на семинар

! Отримати більш детальну інформацію та зареєструватись Ви можете за тел.:
+38 (044) 537-70-10
(багатоканальний),   235.78.05
Київстар (067) 506 80 61,  МТС (095) 271 45 90
www.dku.in.ua
або km@dk.ua