Особливості публічних закупівель.Останні оновлення / Зміни законодавства / Актуалізація.
ПІДГОТОВКА ТА ПЛАНУВАННЯ ЗАКУПІВЕЛЬ РОБІТ ТА ПОСЛУГ З ПОТОЧНОГО РЕМОНТУ.
• Предмет закупівлі. Що є об’єктом будівництва? Капітальний та поточний ремонти. Супровідні послуги / роботи.
• Визначення очікуваної вартості закупівлі робіт / послуг з поточного ремонту. Необхідні документи.
• Особливості планування закупівлі експертизи, авторського нагляду, технічного нагляду, послуг інженера-консультанта.
ЗАКУПІВЛІ РОБІТ ТА ПОСЛУГ З ПОТОЧНОГО РЕМОНТУ в період дії правового режиму воєнного стану.
• Особливості, затверджені постановою КМУ від 12.10.2022 №1178 (із змінами).
• Підстави закупівлі робіт / послуг з поточного ремонту без застосування відкритих торгів (за прямим договором).
ВІДКРИТІ ТОРГИ: від тендерної документації до укладення договору про закупівлю.
•Кваліфікаційні критерії та вимоги до документального підтвердження відповідності учасника. Дискримінаційні вимоги.
• Технічна специфікація. • Нецінові критерії оцінки. • Невідповідності в інформації та/або документах ТП.
• Тендерна пропозиція (ТП) з аномально низькою ціною. Належне обґрунтування. • Відхилення ТП.
•Вимоги тендерної документації щодо порядку формування договірної ціни.•Погодження договірної ціни:
ДОГОВІР НА ЗАКУПІВЛЮ РОБІТ / ПОСЛУГ З ПОТОЧНОГО РЕМОНТУ: формування, зміна істотних умов.
• Істотні умови договорів: підряду, про закупівлю. •Зміна істотних умов після підписання договору. • Проєкт договору.
•Особливості договорів на: розроблення проєктної документації, послуги інженера-консультанта, технічний нагляд.
Виконання робіт / надання послуг, пов’язаних із ПОШКОДЖЕННЯМ ОБ’ЄКТІВ.
СПІКЕР ТА КОНСУЛЬТАНТ:
Артеменко Крістіна Феодосіївна,
Експерт-консультант з питань закупівель робіт та послуг з поточного та капітального ремонту.
Спікер семінарів та вебінарів з питань публічних закупівель.
Викладач навчального курсу за темою «Закупівля будівельних робіт».
Юрист, має вищу освіту – інженер-будівельник.
Займається закупівлями з 2000 року. 20+ років досвіду в контактах та тендерах будівельної сфери.
ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОГО СЕМІНАРУ:
Розділ І. ПІДГОТОВКА ТА ПЛАНУВАННЯ ЗАКУПІВЕЛЬ РОБІТ ТА ПОСЛУГ З ПОТОЧНОГО РЕМОНТУ.
1. Як визначити предмет закупівлі робіт / послуг з поточного ремонту:
Порядок визначення.
Розроблення проєктної документації - робота чи послуга?
Що вважається об’єктом будівництва?
Капітальний та поточний ремонти – в чому різниця?
Які супровідні послуги є роботами?
2. Визначаємо очікувану вартість:
Які документи необхідні для визначення очікуваної вартості закупівлі робіт / послуг з поточного ремонту.
Розроблення проєктної документації – коли це обов’язково?
Підстави для визначення очікуваної вартості та нормативні документи з ціноутворення.
Недостатнє фінансування – як планувати закупівлю?
Чи можна розпочинати закупівлю робіт до / без проведення експертизи проєкту будівництва?
3. Особливості планування закупівлі експертизи, авторського нагляду, технічного нагляду, послуг інженера-консультанта.
Розділ 2. ЩОДО ЗАКУПІВЛІ РОБІТ ТА ПОСЛУГ З ПОТОЧНОГО РЕМОНТУ
в період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
1. Про деякі особливості, затверджені постановою КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 №1178 (із змінами).
2. Про підстави закупівлі робіт / послуг з поточного ремонтубез застосування відкритих торгів (за прямим договором).
Розділ 3. ВІДКРИТІ ТОРГИ НА ЗАКУПІВЛЮ РОБІТ / ПОСЛУГ З ПОТОЧНОГО РЕМОНТУ: від тендерної документації до укладення договору про закупівлю.
1. Кваліфікаційні критерії та вимоги до документального підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям.
Ознаки дискримінаційних вимог до учасників.
2. Як сформувати технічну специфікацію: що має надати замовник учаснику для підготовки ціни тендерної пропозиції.
Закупівля будівельних робіт та устаткування: разом чи окремо?
3. Нецінові критерії оцінки тендерних пропозицій:
Види.
Доцільність, обґрунтованість.
Ризики.
4. Про невідповідності в інформації та/або документах тендерної пропозиції.
5. Тендерна пропозиція на закупівлю робіт / послуг з поточного ремонту з аномально низькою ціною:
Яке обґрунтування є належним?
6. Відхилення тендерної пропозиції за невиконання зобов’язань за раніше укладеним договором:
Що необхідно враховувати замовнику.
7. Вимоги тендерної документації щодо порядку формування договірної ціни.
Види договірних цін.
Про договірну ціну за укрупненими показниками вартості робіт.
8. Погодження договірної ціни:
Коли, що вимагати для перевірки.
Чи перевіряємо ціни на матеріальні ресурси.
Розділ 4. ДОГОВІР НА ЗАКУПІВЛЮ РОБІТ / ПОСЛУГ З ПОТОЧНОГО РЕМОНТУ:
особливості формування, зміна істотних умов.
1. Про істотні умови:
Істотні умови договору підряду;
Істотні умови договору про закупівлю.
2. Як сформувати проєкт договору підряду?
На підставі чого укладаються та виконуються договори підряду в капітальному будівництві?
3. Особливості договорів на:
Розроблення проєктної документації;
Послуги інженера-консультанта;
Технічний нагляд.
4. Зміна істотних умов договору про закупівлю після його підписання:
Змінюються обсяги та види робіт;
Зросла ціна на матеріальні ресурси: як відшкодувати підряднику витрати, спричинені інфляцією?
Чи можна збільшити ціну договору?
Змінюються обсяги фінансування: які зміни вносимо в договір про закупівлю?
Розділ 5. ПРО ДЕЯКІ НОРМАТИВНО-ПРАВОВІ АКТИ щодо виконання робіт / надання послуг,
пов’язаних із ПОШКОДЖЕННЯМ ОБ’ЄКТІВ.
ВІДПОВІДІ НА ЗАПИТАННЯ слухачів семінару (Замовників та Учасників).
ТАКОЖ ВИ МОЖЕТЕ ЗАМОВИТИ
ПРОВЕДЕННЯ КОРПОРАТИВНОГО СЕМІНАРУ (з виїздом на Ваше підприємство)!
Вартість участі
Вебінар on-line: 2450 грн. (без ПДВ). Можлива оплата з ПДВ. Участь в залі, м. Київ: 2850 грн. (без ПДВ).
Знижки:
Знижки за 2-х учасників - 5%; за 3-х та більше - 10%!
До вартості входить (ВЕБІНАР або СЕМІНАР В ЗАЛІ на вибір):
Участь у вебінарі on-line:
6 годин навчання та консультацій.
Інтерактивна участь. Під час вебінару є можливість поставити запитання в чаті.
Можливість відео-спілкування з доповідачами (за наявності у Вас мікрофона та відео-камери).
Відповіді на запитання, що Вас цікавлять (в т.ч. індивідуальні та надіслані заздалегідь).
ВІДЕО. Після вебінару буде надано персональний доступ для перегляду вебінару на 2 дні.
ЕКСКЛЮЗИВНІ ДОБІРКИ МАТЕРІАЛІВ + ПРЕЗЕНТАЦІЙ.
Сертификат про підвищення кваліфікації(електронна версія).
Участь в залі (додатково):
Можливістьживого спілкуваннязі спікерами та колегами. Обмін досвідом.
Індивідуальні консультації експертів (під час та по закінченню вебінару Ви зможете поставити питання на прикладі ваших кейсів).
10 метрів до УКРИТТЯ.
Зал забезпеченийрезервним електропостачанням та стабільним інтернет з’єднанням.
Обід в ресторані;
Кава-брейки (вранішня кава, чай, смаколики та дивовижна випічка + в кожній перерві);
Набір ділових аксесуарів;
Сертифікат про підвищення кваліфікації(друкована версія).
Підвищення кваліфікації
Підвищення кваліфікації державних службовців, посадових осіб місцевого самоврядування, депутатів місцевих рад…: За участь у семінарах, конференціях…(в залі чи онлайн) Ділового Клубу нараховуються кредити ЄКТС:
до 50% загальної кількості отриманих кредитів ЄКТС (у 2020 році).
Постанова КМУ №106 від 6.02.2019р.
Розклад*:
9.00-9.55 Вхід на сторінку вебінару / Реєстрація учасників в залі 10.00-11.30 Блок 1. Артеменко Крістіна
11.30-11.45 Перерва на каву 11.45-13.15 Блок 2. Артеменко Крістіна
13.15-14.00 Обід 14.00-16.00 Блок 3. Артеменко Крістіна
16.00-16.30 Відповіді на індивідуальні запитання
Реєстрація та більш детальна інформація: (067) 506 80 61 Viber Telegram,(095) 271 45 90, +38 (044) 231-41-10 www.dku.in.uaабоDK@dku.in.ua