ВИКЛАДАЧІ ТА ЇХ ПРОФЕСІЙНИЙ ДОСВІД:
Генеральний директор тренінгово-консалтингової компанії.
Консультант з 19 річним досвідом управління і 10 річним досвідом роботи генеральним директором «AD Груп Автотехнікс».
Експерт з питань:
• фінансового управління;
• результативного керівництва;
• стратегії і постановки системи управління бізнесом.
Впроваджували проекти в компаніях: «Енергоатом», «Фармацевтична фірма «Дарниця», «Аптека низьких цін», «Червоний маркет», «ЮФ «Вдовин і партнери»,
«ЮФ «Александров і партнери».
Автор понад 50 публікацій. Автор книг:
• «Бюджетування. Від стратегії до бюджету покрокове керівництво»
• «Система збалансованих показників: впровадження, оцінка діяльності компанії».
Бізнес-тренер з більш ніж 18-ти річним практичним досвідом управління фінансами холдингових структур великого бізнесу.
Досвід роботи CFO в «AD Груп Автотехникс».
Експерт-практик в сфері:
• Фінансів;
• Бюджетування;
• Ссистеми збалансованих показників;
• Управлінського обліку;
• Аналізу та звітності
• Інвестицій.
Величезний досвід формування системи управлінського обліку та контролінгу, постановки технічних завдань для впровадження ERP-систем для групи компаній, формалізації бізнес процесів компанії. Впроваджувала консалтингові проекти для «Енергоатом», «Дарниця», ряд IT компаній.
5 ОНЛАЙН МОДУЛІВ:
1. ОЦІНКА ДІЯЛЬНОСТІ КОМПАНІЇ ЗА КЛЮЧОВИМИ ПОКАЗНИКАМИ ЕФЕКТИВНОСТІ.
2. УПРАВЛІНСЬКИЙ ОБЛІК: ОРГАНІЗАЦІЯ ТА ВПРОВАДЖЕННЯ.
3. ФІНАНСОВЕ ПРОГНОЗУВАННЯ ТА МОДЕЛЮВАННЯ.
4. БЮДЖЕТНЕ УПРАВЛІННЯ.
5. ІНСТРУМЕНТИ ПІДВИЩЕННЯ ПРИБУТКУ ТА ПОЛІПШЕННЯ ПОКАЗНИКІВ.
14 ЗАНЯТЬ ПО 2,5 ГОДИНИ З ПРАКТИЧНИМИ ЗАВДАННЯМИ
Школа фінансового директора – це комплексна програма з 14 онлайн-занять тривалістю по 2,5 години (більше 35 годин),
в рамках якої Ви навчитеся всьому, починаючи від впровадження управлінського обліку та бюджетування до аналізу діяльності компанії, управління та мотивації співробітників. Отримайте готові до впровадження шаблони та практикуйте все, що вивчаєте.
Підвищуйте свою особисту ефективність як керівника і покращуйте свої фінансові показники в найкоротші терміни.
Зробіть свій бізнес зрозумілим, контрольованим, передбачуваним і успішним.
4 причини вступити до онлайн школи фінансових директорів:
ДЛЯ КОГО ПРИЗНАЧЕНА ПРОГРАМА
Фінансовим директорам – комплексне бачення своєї роботи, зрозуміти найбільш ефективні способи впровадження управлінського обліку.
Головним бухгалтерам, які виконують функцію фінансового директора, – для більш глибокого розуміння стратегічних фінансових питань, підвищення кваліфікації.
Власникам малого та середнього бізнесу – впровадити ефективну систему управлінського обліку, зрозуміти фінансові показники власної компанії, контролювати і мотивувати співробітників.
Фінансовим аналітикам – отримати практичні інструменти для підвищення точності та ефективності роботи.
Працівникам економічних служб – практичний інструментарій для роботи.
ПРОГРАМА
1. Цілі, завдання та функції фінансового директора
2. Критерії ефективності фінансової послуги
3. Найважливіші «контрольні точки» в бізнесі
4. Як виміряти навантаження і розрахувати необхідний персонал фінансового відділу
5. Організація роботи фінансової служби та розподіл функціоналу
6. Система мотивації фінансової служби / бухгалтерії
+ Презентація до заняття
+ Стандарти роботи фінансової служби (XLS файл)
+ Положення про фінансовий відділ (DOC файл)
+ Золотий стандарт фінансового директора (XLS файл)
+ Розрахунок завантаженості фінансової послуги (XLS файл)
+ Мотиваційні листи фінансового директора, скарбника, бухгалтера (Excel файл)
• Оцінка працездатності функціоналу фінансового сервісу «Як є»
• Розрахунок завантаженості фінансової сдужби
• Тест для самоконтроля
1. Піраміда DuPont і рентабельність власного капіталу (ROE)
2. Золоте правило економіки
3. Структура звіту про фінансові результати: по центрам фінансової відповідальності, елементам витрат, маржинальний метод
4. Відмінності управлінської та бухгалтерської звітності про фінансові результати
5. Рентабельність за 7 рівнями прибутку: валова маржа, EbitDa, Ebit, Ros
6. Як оцінити вартість бізнесу
7. Правила розрахунку прибутку
8. Правила взаєморозрахунків з Власниками бізнесу
9. Як управляти прибутковістю бізнесу. Основні методи підвищення прибутковості
+ Презентація
• Звіт про фінансові результати. Приклад торгової компанії (файл XLS)
• Приклад звіту про прибуток виробничої компанії (файл XLS)
• Приклад звіту про прибуток нематеріаломістких послуг (файл XLS)
• Довідник статей доходів і витрат
• Основні фінансові коефіцієнти з формулами розрахунку (файл XLS)
+ Базові фінансові коефіцієнти на основі звіту про фінансові результати з формулами розрахунку (файл XLS)
• Розрахунок рентабельності для 7 рівнів прибутку
• Тест на самоконтроль
1. Як рухається прибуток в межах балансу, аналіз зростання активів і пасивів
2. Структура управлінського балансу, основні відмінності від бухгалтерського
3 .Структура управлінського звіту про рух грошових коштів
4. Чому прибуток є, а грошей немає
5. Скільки прибутку автоматично реінвестується в оборотний і вкладений капітал
6. Джерела фінансування для зростання бізнесу
7. Скільки грошей можна вивести з бізнесу
8. Яка часта причина банкрутства, співвідношення власних і позикових коштів
9. Стратегії збільшення грошового потоку, як уникнути касових розривів
10. Піраміда DuPont і рентабельність власного капіталу (ROE)
+ Презентація
+ Приклад управлінського балансу торгової компанії (файл XLS)
+ Приклад управлінського балансу виробничої компанії (файл XLS)
+ Приклад управлінського балансу нематеріаломістких послуг (файл XLS)
+ Довідник статей руху грошових коштів
+ Основні фінансові коефіцієнти на основі балансів з формулами розрахунку (файл XLS)
• Розрахунок
• показників оборотності ДЗ,
• Складських залишківї, кредиторської заборгованості
• Розрахунок грошового потоку циклу
• Розрахунок рентабельності власного капіталу
• Порівняння прибутку і руху грошових коштів
• Звірка балансу і звіту про прибутки і збитки
• Тест на самоконтроль
1. Архітектура управлінського обліку
2. Як поєднати управлінський та бухгалтерський облік
3. Ключові вимоги користувачів до управлінської інформації
4. Політика управлінського обліку
5. Правила обліку дебіторської заборгованості та доходів від реалізації
6. Правила формування вхідної вартості і вартості вибуття
7. Правила обліку витрат і розподілу витрат
8. Правила обліку необоротних активів
9. Правила розрахунку курсових різниць
10. Правила формування фінансових результатів
+ Презентація
+ Чек-лист для визначення вимог до управлінського обліку (файл DOC)
+ Основні пункти облікової політики (файл XLS)
+ Облікова політика, що описує правила ведення операцій
+ Довідник типових господарських операцій (файл XLS)
• Визначити вимоги до управлінського обліку
• Описати політику управлінського обліку
• Тест на самоконтроль
1. 3 варіанти побудови управлінського обліку
2. 4 основні процеси управлінського обліку, від яких залежить коректність цифр
3. Хто повинен відповідати за збір первинних документів
4. Як прискорити процес закриття періоду до 5 числа місяця, наступного за звітним
5. Ролі у впровадженні управлінського обліку: CEO, CFO, TOPs
6. Регуляція процесів і взаємодій
7. Правила управлінського обліку, про які не варто забувати
+ Графік документообігу
+ Положення про документообіг
+ План впровадження управлінського обліку
• Презентація
• Формуємо Графік документообігу та зони відповідальності
• Графік проведення інвентаризацій та звірок
1. Аналіз і прогноз зовнішнього середовища по ринках, регіонах, продуктах
2. Цілі компанії за 3-ма сценаріями
3. Лімітуючі фактори
4. Методи планування продажів
5. Вартість драйверів
6. Аналіз прогалин і як оцінювати плани реалізму
7. Розрахунок потреби у фінансуванні
8. Розрахунок точки беззбитковості
+ Фінансова модель за 3 сценаріями на рік (файл XLS)
+ Розрахунок потреб у фінансуванні бізнесу
+ Розрахунок сезонності (файл XLS)
+ Матриця впливу зміни цін на продажі та маржинальний прибуток (файл XLS)
• Презентація
• Визначення структури та деталізації фінансової моделі
• Прогнозування прибутку
• Прогнозування потреб в оборотному капіталі та фінансуванні бізнесу
• Тест на самоконтроль
1. Планування продажів
2. Планування валового прибутку і собівартості продажів
3. Прогнозування операційних витрат за статтями витрат
4. Планування операційного прибутку EbitDa
5. Планування інших доходів і витрат
6. Планування дивідендів, капітальних інвестицій та нерозподіленого прибутку
7. План-факт аналіз для всіх розділів Звіту про фінансові результати на щомісячній та річній основі
8. Прогноз показників ефективності
9. Захист доходів і видатків бюджету
+ Бюджет доходів і витрат за статтями та щомісяця
+ Бюджет продажів за формулою сезонності та доходу
+ Валовий прибуток і собівартість продажів бюджет за групами продуктів
+ Бюджет операційних витрат за елементом собівартості
+ Головний бюджет, включаючи P&L, CF, Баланс
• Презентація
• Побудова бюджету доходів і витрат на наступний рік на щомісячній основі
• Тест на самоконтроль
1. Планування надходжень і дебіторської заборгованості клієнтів
2. Планування залишків запасів і закупівель
3. Планування закупівель з довгим важелем доставки з різних країн
4. Планування виробництва та структура собівартості продукції
5. Планування платежів постачальникам і кредиторської заборгованості
6. Планування платежів операційних витрат та кредиторської заборгованості
7. Щоденне та щотижневе планування грошових потоків
8. План-факт аналіз грошових потоків за видами діяльності
+ Бюджет грошових потоків з формулами консолідації (файл XLS)
+ Платіжний календар з формулами розрахунку на основі реєстру платежів (файл XLS)
+ Розрахунок щомісячного автореінвестування в бізнес (файл XLS)
+ Головний бюджет з формулами консолідації (файл XLS)
+ Прогноз ключових показників ефективності (файл XLS)+ Приклад виробничих бюджетів (файл XLS)
• Презентація
• Розрахунок графіка надходжень від клієнтів
• Розрахунок складських залишків і закупівель
• Розрахунок графіка платежів постачальникам
• Порівняння прогнозованого прибутку і грошового потоку
• Захист головного бюджету перед власниками бізнесу
1. Як управляти фінансовими результатами за допомогою бюджетів
2. Хто за які показники відповідає в компанії: KPI і стандарти підрозділів
3. Фінансова звітність за фінансові результати
4. Фінансова структура і види ЦФВ
5. Методи бюджетування. Бюджетування зверху вниз і знизу вгору
6. Об’єкти бюджетування та Бюджетний класифікатор
7. Схеми консолідації в три фінансові бюджети
8. План впровадження бюджетного менеджменту
9. Регламент корпоративного бюджетування
10. Контроль виконання бюджетів і аналіз відхилень кожного відділу
+ Матриця фінансової відповідальності (файл XLS)
+ Класифікатор бюджетів (файл XLS)
+ Положення про бюджетування (файл DOC)
+ Регламент складання бюджетів (файл XLS)
+ Довідник нормативів для ЦФВ (файл XLS)
+ Бюджетна модель для ЦФВ (файл XLS)
• Презентація до уроку
• Визначте зони фінансової відповідальності
• Побудова фінансової структури
• Тест на самоконтроль
1. Продажі та маркетинг: бюджети та ключові показники ефективності
2. Бюджети та KPI на закупівлі та логістику
3. Виробничі бюджети та KPI
4. Бюджети та KPI для персоналу
5. Захист бюджетів кожним керівником
6. Контроль за виконанням бюджетів Центрального федерального округу
7. Аналіз відхилень
+ Презентація
+ Приклади бюджетних форматів для Центрального федерального округу (файл XLS)
+ Довідник показників оцінки продажів (файл XLS)
Заняття 11 (5 вересня):
1. Як побудувати систему KPI-мотивації, орієнтованої на прибуток
2 .Як забезпечити зростання прибутку та зростання оплати праці
3 .Як впроваджувати KPI-мотивацію в компанії та отримувати максимальну віддачу
4. Як мінімізувати конфлікти між підрозділами
5. Як впроваджувати KPI, коли є складнощі з визначенням норм
6. Визначення структури постійної та змінної частини
7. Як виміряти ефективність працівників
+ Презентація до заняття
+ Приклади мотиваційних листів директора з продажу, виробництва, керівника бізнес-напряму (XLS файл)
+ Бюджет розрахунку фонду оплати праці (XLS файл)
+ Довідник показників для оцінки закупівельної діяльності (XLS файл)
+ Довідник показників для виробництва (XLS файл)
• Розрахунок фонду оплати праці та захист перед Власниками
• План розробки та впровадження KPI-мотивації для ТОП-менеджменту
Заняття 12 (7 вересня):
1. Аналіз бізнесу з погляду зростання прибутку Клієнтів
2. Стратегічний аналіз Клієнтської бази / Клієнтських Сегментів
3. Які Сегменти / Клієнти приносять прибуток, а які його з’їдають;
4. Які Сегменти клієнтів є найбільш перспективними з точки зору розвитку бізнесу та прибутку компанії?
5. Які Сегменти Клієнтів ми вважатимемо стратегічно важливими? За якими критеріями ми будемо сегментувати клієнтську базу?
6. Аналіз Регіонів / Ринок збуту /Каналів продажів;
7. Стратегічні регіони / країни / канали збуту;
8. Оцінка та рейтинг Сегментів Клієнтів;
1. Як збільшити прибуток клієнтської бази?
2. Важелі підвищення прибутковості клієнтської бази (Цільові сегменти, розширення співробітництва, зменшити відпад, рухати вгору по піраміді цінності Клієнтської бази)
3. Побудова Моделі Прибули компанії по Сегментам Клієнтам
4. Оцінка впливу зростання цін по кожному Сегменту на прибуток компанії
5. Оцінка впливу зростання продажів та інших факторів на прибуток
6. Розрахунок знижок та маржі за Сегментами та їх вплив на підсумковий прибуток компанії
7. Розрахунок прибутку в залежності від зміни знижок у каналах збуту та вплив на прибуток
8. Ціноутворення по кожному Сегменту Клієнтів. Що має змінитись?
9. За якими Сегментами / Клієнтами потрібно підвищувати ціни
10. За якими Сегментами Клієнтів потрібно збільшувати частку в Гаманці клієнта
11. Які цілі необхідно встановити для кожного Сегменту/Клієнта?
12. Постановка ключових показників за кожним сегментом
13. Як стратегії дозволять досягти поставленої мети?
14. Підвищення прибутковості клієнтської бази. Цілі, Показники, План Дій у перспективі “КЛІЄНТИ”
15. Цілі у перспективі «Клієнти». Стратегічні / операційні цілі з кожної категорії Клієнтів
16. Як розподілити бюджет маркетингу з урахуванням найцінніших клієнтів?
17. Як розподілити зусилля персоналу з продажу?
18. Як задовольняти потреби найцінніших клієнтів ще краще, щоб збільшити виручку та прибуток, яку вони приносять?
19. Зростання частки у Гаманці Клієнта за стратегічно важливими Сегментами Клієнтів
20. Зростання Продажів за стратегічно важливими Сегментами Клієнтів
21. Зростання маржинальної рентабельності Сегментів
22. Розширення найприбутковішого асортименту компанії в Стратегічних Сегментах Клієнтів
23. Зростання задоволеності Стратегічно важливих Сегментів
24. Клієнтська піраміда
25. Загальні Стратегії роботи з кожним Сегментом Клієнтів. Стратегії роботи з кожним клієнтом.
Як клієнтів з категорією «В» за виручкою та «А» за прибутком перевести до категорії «АА» і за виручкою, і за прибутком?
+ Презентація до заняття
+ Модель Прибутки клієнтів (XLS файл)
+ Розрахунок прибутку в залежності від зміни знижок у каналах збуту та вплив на прибуток (XLS файл)
Заняття 13 (12 вересня):
1. ТОП 5(10) Найперспективніші продукти / послуги, що забезпечують 80% вкладу у прибуток компанії
2. ТОП швидкозростаючих категорій;
3. ТОП швидкопадаючих категорій;
4. Товарні категорії лідери зростання
5. Товарні категорії лідери падіння
6. Топ SKU щодо зростання цін
7. Джерела зростання бізнесу та Двигуни зростання бізнесу;
8. Томограма зростання бізнесу;
9. Куди вкладати інвестиції, а звідки забирати. Стратегії роботи з кожним із цих напрямків;
10. Аналіз Товарних ЗАПАСІВ – як підвищити рентабельність інвестицій у запаси
11. Як підвищити прибутковість, ROE вкладень у товарні запаси, оборотність товарів/запасів, що забезпечують 80% маржі/прибутку?
12. Як підвищити ROE товарних категорій / SKU?
13. Які 1-10% товарних категорій, які забезпечують 60-80% прибутку
14. Продукти «Зірки»
15. Хто ті, 5-10% SKU, які забезпечують 50-75% продажів / маржі;
16. Оцінка товарних запасів за ROE
17. Рейтинг товарних напрямків за ROE
18. Норма рентабельності по ROE для компанії
19. Найпривабливіші товарні напрямки по ROE та напрямки, які не дотягують до встановлених норм компанії по ROE у товарній категорії / групі / бренді
20. Модель прибутку компанії у товарних напрямках
21. Оптимальна широта асортименту SKU
22. Оптимізація неефективного товарного асортименту та вивільнення капіталу компанії
23. Де необхідно змінити ціноутворення і як ця зміна вплине на прибуток компанії
24. Де заморожені гроші бізнесу: Забезпечити баланс — прибуток / Продажі /
25. Де, Як і Скільки? потрібно вивільнити грошей із товарних напрямів
26. Товарні запаси: Якість складу та рівень сервісу
27. Асортимент за допомогою ABCDX-XYZ-HML-аналізу
28. Аналіз оптимальності та збалансованості асортименту АВСDX аналіз
+ Презентація до заняття
+ Модель Прибутку Запасів (XLS файл)
+ Розрахунок прибутку в залежності від зміни знижок та вплив на прибуток (XLS файл)
Заняття 14 (14 вересня):
1. Навички для розвитку «лідера-менеджера»
2. 5 головних компетенцій керівника з 16 лідерських компетенцій
3. Часті помилки керівника та як їх уникнути
4. Особисті цілі та Бачення розвитку фінансової служби
5. Особисті цінності та принципи роботи
6. Як вибудувати відносини з Власниками бізнесу та ТОПами
7. Як забезпечити залучення персоналу
8. Як виявити ключові мотиватори співробітників
+ Презентація до заняття
+ Анкета оцінки індексу залучення (XLS файл)
+ Анкета оцінки рівня професійного щастя та ключових мотиваторів (XLS файл)
+ Модель фінансової служби (Як є …)
+ Бачення розвитку «Фінансової служби «Як потрібно…»
+ План переходу від моделі «Як є … до моделі «Як потрібно»»
• Формуємо бачення розвитку фінансової служби
• Вимірюємо свій рівень залучення та своїх співробітників
• Вимірюємо рівень професійного щастя свій та своїх співробітників
• Формуємо картку управління співробітником.
Можливість вирішувати кейсы на ноутбуці в Excel шаблонах.
Мінімум теорії, ніякої «води» - тільки те, що можна використовувати на практиці.
14 занять, 5 модулів, 35 годин навчання та практики
Всі інструменти, отримані в рамках школи - відпрацьовуються на практиці
1. ДОСТУПНО ТА ПРОСТО:
• Складна фінансова термінологія подається на «людській мові».
2. 100% ПРАКТИКИ «БЕЗ ВОДИ» ТА ЗАЙВОЇ ТЕОРІЇ:
замість цілей, принципів, задач... на тренінгу розглядаються конкретні питання з життя компаній та як знайти на них відповіді:
• Як зрозуміти, куди подівся прибуток;
• Скільки коштів можна буде вилучити без шкоди для бізнесу на розвиток нового напрямку, оновити автопарк, виплатити дивіденди;
• Скільки коштів знадобиться для фінансування бізнесу;
• Чи може компанія брати кредити;
• Як зрозуміти, чи немає прихованих проблем в бізнесі, які показники найважливіші;
• Як оперативно побудувати фінансовий прогноз та бюджет компанії;
• Як розподілити зони відповідальності за управлінський облік та формування бюджетів компанії; хто та за що повинен відповідати;
• Як зрозуміти чи все нормально з обліком: чи вірно порахований прибуток, чи нічого не загубилось.
Чи можу я (як управлінець) опиратися на цифри при прийнятті рішення.
3. КОНКРЕТНО ТА НІЯКИХ ЗАГАЛЬНИХ ФРАЗ:
• Ніяких міркувань «як правильно» - ГОТОВІ РОБОЧІ ІНСТРУМЕНТИ, опрацьовані тренерами на практиці.
Беріть та адаптуйте під себе - і це дозволить Вам уникнути немалої кількості помилок, втрат часу та коштів.
• Робочі інструменти: чек-листи, регламенти, моделі розрахунків, облікова політика, довідники, план впровадження УО
з зонами відповідальності, відпрацьовані тренерами роками на практиці.
Книга по ефективному управлінню людьми та бізнесом.
Як стати № 1 в ніші.
По інтеграції стратегії з бюджетним управлінням
По розробці та впровадженню стратегії та оцінки її реалізації за допомогою Системи збалансованих показників (BSC)
ВАРТІСТЬ УЧАСТІ
Ви отримаєте доступ до закритого телеграм-чату, де зможете вирішувати питання, обмінюватися досвідом, розглядати кейси та просто обговорювати домашні завдання.
КОМПЛЕКТ УЧБОВО-МЕТОДИЧНИХ МАТЕРІАЛІВ.
Кожен учасник отримує матеріали для практичної роботи, допомогу кураторів та можливість перегляду матеріалів у записі.
ДИПЛОМ ПРО ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ.
15100 грн.: при оплаті до 30.06.2023
16100 грн.: при оплаті з 01.07.2023
16900 грн.: при оплаті з 20.07.2023
Для мене курс «Фінансовий директор» був дуже корисний. Велике дякую за практичні поради. Експерти тиже компетентні, приємні для слухача, доброзичливі. Велике дякую.
Диженко Ольга Іванівна, ПП ПКФ «Мебельні технології», фінансовий директор
На курсі «Школа практики фінансового директора» було розкрито багато питань, запровдати буде мабуть не дуже просто. Але данні є, тому будемо пробувати запровадити. Матеріал був викладений доступно.
Овчинська Ірина Дмитрівна, ООО «Євровет», фінансовий директор
Тренер хороший практик, приємний і професійний спеціаліст з практичним досвідом.
Дуже цікавий і корисний курс. Багато прикладів показано, надано шаблони, чек листи, з якими вже завтра можна починати працювати. Хороша, грамотна подача матеріалу. Дуже пізнавально і корисно.
Воробйов Максим, Директор, ТОВ «Автокрісла»