МИТНИЦЯ 2020, Оформлення товарів, Ризики, Митні режими, Експорт Транзит Імпорт Реекспорт Реімпорт, Тимчасове вивезення ввезення

21 жовтня, КИЇВ
+ on-line
ВЕБІН
АР

Реєстрація:
(044) 537-70-10
(067) 506-80-61

Реєстрація

МИТНИЦЯ 2020!
Як економити час та гроші?

НОВІ ПРАВИЛА РОБОТИ 2020. Зміни. Проблемні моменти. Ризики!

МИТНІ РЕЖИМИ. Як правильно використовувати.
Експорт / Транзит / Імпорт. Реекспорт / Реімпорт. Тимчасове ввезення / вивезення.
Виробництво. Переробка на митній / за межами митніої території України.
Оподаткування товарів у різних митних режимах.
МИТНІ ПЛАТЕЖІ. Розрахунок. Як можна зекономити гроші. Перевірки.
ІNCOTERMS 2020. Вигідні умови поставки (Продавець, Перевізник, Покупець).
• Чому Митниця так «цікавиться» обраними умовами поставки по Інкотермс 2020 ?!
ЩО ОЧІКУВАТИ ВІД НОВОЇ МИТНИЦІ?
• «Спільний транзит (NCTS)». • «Авторизовані економічні оператори (АЕО)». • «Автоматичне митне оформлення».

ДОПОВІДАЧ ТА КОНСУЛЬТАНТ:

Губарев Валерий, Семінар Вебінар Практикум Конференція

Губарєв Валерій

Експерт з митних питань Громадської Ради Київський митниці Державної митної служби України.
Провідний експерт компанії «Незалежна Митна Агенція».
Керівник філії компанії «LAMARIN.LLC».
Представник-захисник в судах по митному праву України.
1999-2015рр. - Державна митна служба України, Міністерство доходів та зборів України, ДФС України.
Експерт Комісії з митних питань Громадської Ради при ГУ ДПС в м. Києві.
Експерт Комітету з митної справи Громадської Ради при ДПС України.
Експерт Комітету з митних питань Громадської Ради при Міністерстві Фінансів України.
Радник ДержМитСлужби України 1-го рангу.
Займається митним правом 27 років.

ПРОГРАМА СЕМІНАРУ:

10:00–11:15 Блок І.  МИТНІ РЕЖИМИ.

1. Що таке «митний режим» і як правильно його використовувати.
2. Експорт / Транзит / Імпорт – напрямок переміщення і митні режими.
3. Реекспорт / Реімпорт – коли можна заявляти ці митні режими.
4. Митні режими:

  • Тимчасове вивезення товарів за межі митної території України.
  • Тимчасове ввезення товарів на митну території України.
  • Особливості застосування митних режимів.

5. Як використовувати виробництво у зовнішньоекономічній діяльності. Митні режими:

  • Переробка на митній території України.
  • Переробка за межами митній територій України.

6. Якщо це сталося або застосування митних режимів:

  • Знищення або руйнування;
  • Відмова на користь держави.
  • Прядок та умови застосування митних режимів.

7. Порядок оподаткування товарів у різних митних режимах.

  • Або як зекономити кошти на митниці.

11:15–11:20  Запитання/відповіді. (5 хв.)
11:20–11:40  Перерва на каву. (20 хв.)    
 

11:40–12:55  Блок ІІ.  МИТНІ ПЛАТЕЖІ.

8. Як правильно розрахувати митні платежі.
9. Три чинника, які впливають на суму митних платежів.
10. Куди, кому і як сплачувати митні платежі до моменту перетину товаром митного кордону.
11. Чи можна економити гроші при сплаті митних платежів.
12. Що робити коли грошей не вистачає.
13. Як повернути надмірно або помилково сплачені кошти.
14. Перевірка.

  • Що робити під час перевірки митницею правильності сплачених підприємством митних платежів після процедури митного оформлення.

12:55–13:00  Запитання/відповіді. (5 хв.)
13:00–14:00  Обідня перерва. (1 год. 00 хв.)
 

14:00–15:15  Блок ІІІ.  ІNCOTERMS 2020.
15. Що таке Інкотермс і чому це важливо в міжнародній торгівлі.
16. Чому так важливо обирати вигідні умови поставки товарів:

  • Продавець;
  • Перевізник;
  • Покупець.

17. В чому перевага для кожного з контрагентів у визначених умовах поставки товарів.
18. Які відмінності Інкотермс-2020 від Інкотермс-2010.
19. Як правильно здійснити вибір.

  • Як правильно використовувати умови поставки товарів по Інкотермс 2020

20. Про розподіл прав та обов'язків між продавцем та покупцем в залежності від вибору умов поставки товарів по Інкотермс 2020.
21. Чому Митниця так «цікавиться» обраними умовами поставки товарів по Інкотермс 2020 ?!
22. До чого зобов'язують «три літери» з Інкотермс 2020.

  • Які можливі наслідки фінансової відповідальності учасників міжнародної торгівлі.
  • Обов'язки продавця і покупця.

15:15–15:20  Запитання/відповіді. (5 хв.)
15:20–15:40  Перерва на каву. (20 хв.)
 

15:40–16:55  Блок ІV.  ЩО ОЧІКУВАТИ ВІД НОВОЇ МИТНИЦІ?
«Спільний транзит (NCTS)».
«Авторизовані економічні оператори (АЕО)». 
«Автоматичне митне оформлення»

23. Що таке «спільний транзит» для експортерів та імпортерів.
24. Як можна переміщувати вантажі по єдиному транзитному документу.
25. Чому буде не потрібно займатися фінансовими гарантіями двом контрагентам.
26. АЕО – це хто?

  • Як стати підприємцю наполовину митником.

27. Що треба для отримання статусу Авторизованого Економічного Оператора.
28. Які переваги і митні спрощення отримує АЕО.
29. Автоматичне митне оформлення.

  • Без втручання інспектора.
  • Можливість чи реальність.

30. В яких митних режимах митне оформлення вантажів відбувається автоматично.
31. Спілкування лише з митним комп'ютером.

  • Що для цього потрібно?

16:55–17:00  Запитання/відповіді. (5 хв.)

 

У яких випадках Вам підійде даний семінар?

Участь дозволить надбати, поглибити та структурувати необхідні для ефективного ведення ЗЕД-бізнесу знання з наступних питань:
   • Права та обов’язки в митному правовому полі.
   • Грамотна організація процесу експорту та імпорту, що дозволяє уникнути конфліктів з митними та контролюючими органами.
   • Оптимізація та реорганізація фінансових витрат на ЗЕД.
   • Захист своїх інтересів перед митними органами при винекненні конфліктів та спорів. Правові позиції при захисті своїх інтересів.

 

Мета семінару:
• Отримайте вичерпні знання про структуру та «тонкощам» роботи митних органів України.
• Дізнайтеся про формальності, дотримання яких є обов'язковим при митному оформленні різних категорій вантажів.
• Отримайте базу знань, необхідну для ефективного ведення зовнішньоекономічної діяльності.
• Дізнайтеся про подібності та відмінності чинних законодавчих актів України та ЄС, що стосуються митниці.
• Навчіться юридично правильно і впевнено спілкуватися з будь-яким представником митних органів під час спірних питань і конфліктних ситуацій.
• Надбайте знання для розрахунку митних ризиків і правильності користування митної логістикою.
• Отримайте відповіді на митні питання будь-якої складності.

 

Цільова аудиторія:
• Для власників та інвесторів, бізнес-інтереси яких лежать в полі ЗЕД;
• Для топ-менеджерів при організації та контролі роботи підприємства в сфері ЗЕД;
• Для імпортерів, експортерів, експедиторів, логістів, декларантів, тих, хто щодня вирішує поточні завдання ЗЕД;
• Для керівників та співробітників митно-брокерських відділів і компаній;
• Для практиків, які стикаються з «проблемами на митниці», при переміщенні товарів через митний кордон та їх подальшому митному оформленні;
• Для юристів практикуючих в галузі митної права.

Всі питання розглядаються з врахуванням змін законодавства на дату семінару!
Актуальні для Вас питання заздалегідь направляйте на e-mail: km@dk.ua для глибокого вивчення консультантом!

Вартість участі

Вебінар on-line: 2190 грн. (без ПДВ).
Семінар в Києві: 2990 грн. (без ПДВ). Є можливість оплати з ПДВ.

Звертаємо увагу!

  • Кількість учасників в залі обмежена Урядом. Реєструйтесь заздалегідь. Бронь місць підтверджується оплатою.
  • Всі вимоги дистанції та безпеки будуть дотримані.

Знижки

Знижки за 2-х учасників - 5%; за 3-х та більше - 7%, за 4-х та більше - 10%!

До вартості входить

Для учасників вебінару:

  • участь у on-line ВЕБІНАРІ або семінарі (на вибір);
  • повний день навчання та консультацій;
  • відповіді на запитання (в т.ч. індивідуальні та надіслані заздалегідь);
  • індивідуальні консультації експерта (по закінченню вебінару ви зможете поставити питання та отримати розгорнуті відповіді);
  • за бажанням ЕКСКЛЮЗИВНІ друковані ПРЕЗЕНТАЦІЙНІ МАТЕРІАЛИ (295+ сторінок), у вартості друк та відправка "Новою Поштою".

Для учасників семінару (додатково):

  • обід в ресторані;
  • кава-брейки (вранішня кава, чай, смаколики + в кожній перерві);
  • можливість живого спілкування зі спікерами та колегами, обмін досвідом;
  • аналіз документів учасників семінару (в залі);
  • ЕКСКЛЮЗИВНІ друковані ПРЕЗЕНТАЦІЙНІ МАТЕРІАЛИ (295+ сторінок);
  • набір ділових аксесуарів;
  • сертифікат.

Місце проведення

Київ, пр-т Перемоги 84, Центр Подій «Нивки Хол».

! Отримати більш детальну інформацію та зареєструватись Ви можете за тел.:
+38 (044) 537-70-10
(багатоканальний),   235.78.05
Київстар (067) 506 80 61,  МТС (095) 271 45 90
www.dku.in.ua
або km@dk.ua