вул. Михайлівська, 1/3, ст.м. "Майдан Незалежності", 01001, Київ, Україна
Ціна: 3250грн In Stock
Семінар Контрольовані іноземні компанії КІК Звітність Контролери Бенефіціари Оподаткування КІК Штрафи

21 грудня, Київ
зал + онлайн

Реєстрація:
(067) 506-80-61 Viber
(095) 271 45 90

Реєстрація

КОНТРОЛЬОВАНІ ІНОЗЕМНІ КОМПАНІЇ (КІК).

Повідомлення та Звіт про КІК! Хто і як подає / звітує? Як заповнити без штрафів?
Визначення КІК. КІК – усі іноземні юридичні особи, фонди, трасти...
Контролери (директор, бухгалтер...). Донарахування податків – юр. та фіз особам.

ВИЗНАННЯ КІК. КОНТРОЛЕРИ (директор, бухгалтер). Закон №2970-IX - CRS прийнято! Проект ЗУ №8137 - КІК зміни.
• Які структури є КІК? Іноземні юр. особи, фонди, трасти. Іноземна компанія ≠ КІК. Володієте КІК, часткою КІК - як взнати?
КОНТРОЛЕРИ. Директор, бухгалтер... - контролер? Обов’язки. Фактичний контроль. Спільний контроль.
«Контролююча особа»: фіз. та юр. особа - резидент України. Як уникнути статусу? Бенефіціари.
Оподаткування нерозподіленого прибутку КІК (іноземних, офшорних компаній). Зменшення/звільнення від податків.

ПОДАТКИ (юр. та фіз особи): донарахування, база, звільнення... ЗВІТНІСТЬ про КІК.
Оподаткування доходів КІК. Які податки платимо? Об’єкт. Пороги доходності. Скорегований прибуток КІК: розрахунок.
Звільнення / зменшення податків по КІК. Ризики донарахування / потенційних переплат податків.
• Повідомлення ДПС: про КІК та Зміни в діяльності КІК (купівля/продаж частин, ліквідація). Коли потрібно?
• 
КІК-звітність. Як підготувати? "Сплячі" КІК, збиткові, у стані "Strike off". Неподача – ризик чи вигідна стратегія?
• Безподаткова ліквідація КІК - реальність? Як мінімізувати КІК-ризики?
 • Зміна (втрата) статусу резидента України.

КОНТРОЛЬ. Перевірки КІК - що та як перевіряють? Аудит КІК. ШТРАФИ за порушення правил КІК!
Аудит КІК на вимогу ДПС - як підготуватися? Проведення. Подача документів для перевірки. Відповіді на запити. 
• ДПС - звідки бере інформацію про КІК? Обмін податковою інформацією з іншими країнами, CRS. Мінімізація КІК-ризиків.
ШТРАФИ: від 248.100 грн. до 2.481.000 грн.

Перевірте ваші іноземні структури
на необхідність Повідомлення, Звітування і Сплати податків по КІК.

ДОПОВІДАЧ ТА КОНСУЛЬТАНТ:

Кузнечікова Олена Семінар Вебінар Практикум Конференція Кузнечикова Елена Семинар Вебинар

Кузнечікова Олена

Керуючий партнер юридичної компанії «LAW GUIDE». Адвокат.
Спеціалізація: ЗЕД, побудова холдингових структур, податкове та корпоративне планування (в т.ч. міжнародне),
інвестиційний консалтинг, структурування M&A-угод, підготовка бізнесу до продажу, захист активів.
Залучення фінансування та збереження конфіденційності володіння активами. Практикує з 1999 року.
Супровід вирішення спорів з державними, податковими, митними органами та спорів між суб'єктами господарювання.
Взаємодія з українськими та міжнародними банками. Сертифікований спеціаліст з управління активами.
Спікер численних семінарів з міжнародного оподаткування та структурування.

ПРОГРАМА:

9881 - виявлено ДПС фактів володіння КІК (пп. 392.6.3 ПКУ).
6721 - подано повідомлень про КІК (від фіз. та юр. осіб).
Не повідомлено про 3160 КІК! ШТРАФ за неподачу Повідомлення - 805.200 грн.!

Блок 1. ПОВІДОМЛЕННЯ про КІК. КІК-ЗВІТНІСТЬ.

1.1. КОНТРОЛЕРИ КІК - які зобов’язання на них покладаються?
  • Подання повідомлень про КІК, зміну участі в КІК.
  • Подання звіту про КІК. Порядок та періодичність звітування.
  • Надання ДПС інформації, пояснень та документів за запитом.
  • Сплата КІК податків (фіз+ юр особами). Розрахунок скоригованого прибутку.

1.2. ПОВІДОМЛЕННЯ про КІК.

  • Кому, Коли і Як подавати?
  • Подача Повідомлення про КІК, якщо ви як фіз. / юр. особа є власником, співвласником в іноземній юр. особі, ДПС про:
    - Кожне набуття / відчуження частки або початок / припинення фактичного контролю над іноземною юр. особою;
    - Заснування, створення / ліквідація або набуття / відчуження майнових прав на частку в активах, доходах чи прибутку утворення без статусу юр. особи.
  • Період. За операції якого періоду потрібно подавати Повідомлення?
  • Заповнення Повідомлення про КІК. Особливості. Проблемні питання:
    - Повідомлення про кожне набуття/втрату частки в КІК чи тільки про зміну ознак контролера?
    - Якщо докупаєте частку до "старої"?
    - Спільне володіння. Як зазначати резидентів, спільно з якими здійснюється володіння частками - якщо відсутня інформація?
    - Додаткові емісії акцій, деномінації, самовикуп акцій іноземної акціонерної компанії якщо розмір % в КІК змінюється, а кількість акцій ні.
    - Набули статус резидента України - подача повідомлення за фактом, як раховувати 60 днів?
    - Повідомленя у разі ліквідації - випадок не визначений формою.
  • Форма Повідомлення про КІК та Порядок надсилання Повідомлення до контролюючого органу. (Наказ МінФіну № 512).
    - Чим Повідомлення про КІК відрізняється від Звітності по КІК? Яке наповнення?
  • Строки. Повідомлення про набуття або втрати контролю над КІК надсилається протягом 60 днів:
    - З дня набуття або відчуження частки в КІК;
    - З дня встановлення або припинення фактичного контролю над КІК;
    - По кожному КІК окремо.
  • Відмова у прийнятті Повідомлення - які підстави?

1.3. ЗВІТ про КІК - готуємось до подачі за 2022 та 2023!

  • ЗВІТ про контрольовані іноземні компанії:
    - Звіт про КІК.
    - Скорочена форма Звіту про КІК.
  • Форма звіту про КІК. Порядок заповнення звіту. Наказ МінФіну № 254.
  • Як подати КІК-звіт?
    - Хто і як звітує? Особливості. Ключові аспекти для підготовки звітності про КІК до ДПС.
    - Складається та подається по кожній контрольованої іноземної компанії окремо.
    - Чи завжди потрібно подавати звіт про КІК?
  • Який обсяг інформації розкривається в звіті по КІК:
    - в Звіті про КІК.
    - в Скороченій формі Звіту про КІК. Можливість подання спрощеного звіту з наступним поданням повного.
  • Наповнення.
    - До звіту про КІК обов’язково додаються копії фінансової звітності КІК та документи, що підтверджують розмір прибутку КІК за звітний (податковий) рік та сплату податків КІК у іноземних юрисдикціях.
    - Чи потрібно вказувати розмір прибутків, суми дивідендів, операції з НПЮ, прибутки від постійних представництв...?
    - Обов'язкові додатки до форми звіту: аудійована звітність офшорів, ТЦУ-документація по КІК.
  • Звіт «сплячим» КІК - чи подавати за наявності підстав для звільнення від оподаткування, при від’ємних значеннях прибутків КІК
  • «Покинуті» / «забуті» нерезидентні структури - чи є зоною ризику, якщо по ним не звітувати?

1.4. Строки подачі Звіту про КІК:

  • Для фізичних осіб:
    - Одночасно з поданням річної декларації про майновий стан і доходи;
    - До 1 травня 2024 року (для Звітів за результатами 2022-2023 років).
  • Для юридичних осіб:
    - Одночасно з поданням річної декларації з податку на прибуток підприємств;
    – До 1 березня 2024 року (для Звітів за результатами 2022-2023 років).
  • * Якщо граничні строки підготовки фін. звітності у відповідній іноземній юрисдикції спливають пізніше граничних строків подання річної Декларації - такі копії фінансової звітності КІК подаються разом із річною Декларацією за наступний звітний (податковий) період.

 

Блок 2. ШТРАФИ по КІК!

2.1. ШТРАФИ за неподачу Повідомлення - 805.200 грн. (по кожній КІК):

  • Статистика ДПС - НЕ повідомлено про 2916 КІК (з 2022 по 1.03.2023 року). Готові до штрафів?
  • 2710: подано повідомлень про КІК (від фіз. та юр. осіб).
  • 5626: подано повідомлень до ДПС про факти володіння КІК (від контролююючих органів, інших держав, банків, фін. установ).

2.2. ШТРАФИ по Звітам:

  • Неподання Звіту про КІК.
    Штраф 100 прожиткових мінімумів (ПМ), встановлених на 1 січня звітного року – 268.400 грн.
  • Повторне неподання Звіту про КІК протягом 30 календарних днів після сплати штрафу.
    Штраф 5 ПМ – 13.420 грн. за кожен календарний день, але не більше 300 ПМ – 805.200 грн.
  • Несвоєчасне подання Звіту про КІК.
    Штраф 1 ПМ за кожний календарний день неподання, але не більше 50 ПМ – 134.200 грн.
  • Не відображення в Звіті про КІК інформації стосовно наявних КІК та/або не відображення інформації, передбаченої пп. «г» - «з» 392.5 ПКУ.
    Штраф – 3% суми доходу КІК або 25% скоригованого прибутку КІК, не відображених у звіті про КІК, але не більше 1000 ПМ - 2.684.000 грн.
  • Неподання (не в повному обсязі) документації з ТЦУ.
    Штраф до 2.684.000 грн.

2.3. Коли будуть застосовуватися штрафні санкції та пеня під час визначення та обчислення прибутку КІК?

 

Блок 3: КОНТРОЛЬОВАНІ ІНОЗЕМНІ КОМПАНІЇ (КІК): НОВІ ПРАВИЛА за 2022 + 2023!

3.1. ВИЗНАЧЕННЯ та ВИЗНАННЯ КІК.

  • Які структури є КІК? Іноземна компанія ≠ КІК. Як взнати, що володієте КІК?
    Аналіз іноземних структур на необхідність звітування / сплати податків за правилами КІК.
  • "Сплячі" КІК. Збиткові КІК. Компанії у стані "Strike off"... - Звіт по КІК подавати потрібно, т.я. вони не ліквідовані.
  • Які правила КІК щодо фондів і трастів та ін.

3.2. Іноземна компанія є КІК в Україні якщо:

  • Володіння часткою в іноземній компаній.
    Частка, якою податковий резидент України (юр. або фіз. особа) володіє - становить більше ніж 50% або більше ніж 10% (за умови, що сумарно резиденти України володіють у такій КІК часткою у розмірі 50% і більше). Як правильно рахувати?
  • Здійснення фактичного контролю.
    Податковий резидент України (юр. або фіз. особа) здійснює «фактичний контроль» над КІК (самостійно чи разом з іншими).
    Чи передбачені винятки (нюанси щодо фізичних осіб, які володіють КІК опосередковано через ЮО-резидента)?

3.3 Фактичний контроль.

  • Фактичний контроль в рамках КІК. Хоча б 1 з обставин за ПКУ, наприклад:
    - надання особою зобов’язуючих вказівок органам управління іноземної компанії;
    - можливість здійснювати або блокувати операції за банківським рахунком іноземної компанії та інші...
  • Фактичний контроль для критеріїв постійних представництв (ПП).
  • Фактичний контроль для визнання нерезидентної компанії резидентом України.
  • Чи є різниця?
3.4. КОНТРОЛЮЮЧІ ОСОБИ. Хто вони? Зобов'язання в рамках правил КІК.
  • Визначення «Контролюючої особи» - пороги володіння, правила розрахунку часток володіння і критерії «фактичного контролю»
    (надання вказівок, здійснення перемовин щодо правочинів, довіреності, розпорядження банківським рахунком...).
  • Ризики - найпоширеніші питання.

3.5. Чи є ризики для українських директорів, бухгалтерів, що керують іноземними рахунками своїх бенефіціарів?

  • Як уникнути статусу «контролера»?
  • Розмивання часток - чи буде «виходом»?
  • Хто буде нести КІК-ризики при сукупному контролі над КІК?
3.6. Дедлайни 2023-2024 років.
  • Що потрібно зробити для мінімізації КІК-ризиків?
 

Блок 4: ВИЗНАЧЕННЯ БАЗИ ОПОДАТКУВАННЯ.
             
ЗВІЛЬНЕННЯ ВІД ОПОДАТКУВАННЯ за правилами КІК.

4.1. Суть правил контрольованих компаній в Україні і в світі.

  • Концепція оподаткування прибутку КІК – фізичної або юридичної особи, що є контролюючою особою КІК.
  • За яких умов фізична особа буде потрапляти на оподаткування КІК?
  • Оподаткування нерозподіленого прибутку офшорних структур.

4.2. База та об’єкт оподаткування.

  • Скоригований прибуток КІК. Особливості розрахунку.
    - Розраховується окремо по кожній КІК;
    - На підставі фінансової звітності КІК;
    - Валюта розрахунку;
    - Від'ємне значення скоригованого прибутку КІК;
    - Пропорційно до частки у капіталі іноземної компанії;
    - Як відображати у декларації скоригований прибуток КІК?
  • Результат інвестиційних операцій з ЦП, облік збитків, операції з пов'язаними особами, обмеження по процентних витратах, облік прибутку постійних представництв (ПП).
  • Зменшення об'єкту оподаткування на суму податків, сплачених за кордоном.
  • Коригуючі різниці за ПКУ – кейси та особливості (опосередковане володіння КІК через інший КІК, інші коригування з 1 січня 2023 р.).

                 АНАЛІЗ КЕЙСУ: Контролер володіє кількома КІК.
                 Особливості врахування доходів від участі в капіталі та дивідендів при розрахунку скоригованого прибутку КІК.

4.3. Звільнення від оподаткування.

  • На які випадки поширюється?
  • Пороги прибутковості: КІК, які сукупно заробляють дохід <€ 2 млн або які є публічними
    (акції КІКа допущені до лістингу на біржі, перелік яких затверджено КМУ) чи мають статус благодійних.
  • Інші критерії:
    Двосторонній договір між країнами про уникнення подвійного оподаткування/обмін податковою інформацією;
    Сплата податку на прибуток за ставкою ≥13%;
    Чи доля пасивних доходів КІК ≤50% загальної суми доходів КІК.

4.4. Володієш «класичним» та іншим офшором - чи можна не платити додаткові податки?

  • Кіпрська компанія (будь-яка) - чи можна вивести з-під оподаткування прибуток?
  • Компанії з яких юрисдикцій не збільшать податкове навантаження українських бенефіціарів?
  • Які податкові рішення під ударом в першу чергу?

4.5. Ставки ПДФО для бенефіціарів КІК (юр. та фіз. осіб).

  • 18%, 9%, 5%. Умови їх застосування.
  • Яким умовам належить відповідати для можливості застосування найнижчих ставок в 5% і 9% ПДФО (наскрізні дивіденди для фіз. осіб)?

4.6. ЗАКОН № 1914-ІХ! Деталізація правил розрахунку ПДФО від іноземного доходу з:

  • Прибутку КІК;
  • Інвестиційного прибутку;
  • Виплат доходу від партнерств, трастів, фондів та інших утворень без юр. особи.

4.7. Безподаткова ліквідація КІК.

  • Умови на терміни застосування.
  • Чи можна ще встигнути стрибнути в останній потяг?
  • Податкові періоди, які підпадають під звільнення від сплати ПДФО. Нюанси щодо сплати ВЗ. Необхідність аудиторського висновку.
  • Ліквідація більш ніж 1 юридичної особи.
  • Розкриття інформації про джерела отримання коштів.
  • Доходи від безподаткової ліквідації отримані у 2022 році. Їх відображення.

4.8. Санкції за порушення правил КІК.

  • Пільговий «тренувальний» період (за результатами 2022-2023 рр. не застосовуються штрафні санкції та пеня за порушення ст.392 ПКУ «під час визначення та обчислення прибутку КІК»).
  • Неподання КІК-звіту - ризик або вигідна стратегія?

4.9. Розклад КІК-апокаліпсису.

  • Дорожня карта важливих дат застосування правил КІК (для українських резидентів - фізичних і юридичних осіб).

 

Блок 5. ПОДАТКОВИЙ КОНТРОЛЬ за КІК.

5.1. Податковий контроль за КІК - строки, штрафи, підстави.

  • Підстави перевірки контролюючих осіб. Форми та межі податкового контролю за КІК.
  • Запити про надання додаткових пояснень та первинної документації КІК.
  • Проведення відеоконференції із співробітниками КІК.
  • Зустрічні звірки.

5.2. Документи, які ДПС може запросити у контролера під час проведення перевірки.

  • Копії первинних документів щодо окремих або всіх операцій КІК.
  • Документацію з ТЦУ.
  • Аудиторський висновок щодо фінансової звітності КІК.

5.3. Контроль за бенефіціарами через аналіз КІК - як може бути реалізований?

  • ДПС через КІК отримує інформацію: про рахунки фіз.особи, їх компаній, про операції, як були зароблені кошті, які податки з них сплачені...
  • Бенефіціар – контролер бізнесу.
  • Податкові ризики бенефіціара та його бізнесу.
 

Блок 6. ДПС - як дізнається про КІК. МІНІМІЗАЦІЯ КІК-РИЗИКІВ.

6.1. Отримання ДПС інформації.

  • З яких джерел і яким способом ДПС може отримати інформацію про ваші закордонні активи і КІК?
    (слідчі дії, бази даних, витік даних, держ.реєстри, запити ДПС, обмін податковою інформацією, CRS, обмін покраїнною звітністю по ТЦУ.
  • Закордонні активи і КІК. Чи реальне отримання інформації по офшорам?

6.2. Українські банки, інші фін. установи з 2022 р. повідомляють інформацію ДПС про фіз. та юр. осіб, які володіють іноземними компаніями.

  • Повідомлення про виявлення факту, що свідчить про володіння фіз./юр. особою – резидентом України часткою в іноземній юр. особі:
    - подається щодо кожного факту окремо;
    - надсилається не пізніше 5 робочих днів з дня виявлення фактів.
  • Відповідальність:
    - є контролюючою особою щодо іноземної компанії;
    - не подавали повідомлення щодо неї до ДПС;
    - не подавали звітність з КІК;
    - не сплачували податки за правилами КІК.

6.3. Використання закордонних рахунків і КІК-ризики.

  • Як працює процедура автоматичного обміну банками фін. інформацією для податкових цілей (CRS) і чому важливий резидентський статус.
  • Обсяг інформації, що надається в рамках CRS.
  • Перспективи приєднання України до автоматичного обміну банківською інформацією.

 

Блок 7. АВТОМАТИЧНИЙ ОБМІН ІНФОРМАЦІЄЮ. Імплементація CRS. Закон № 2970-IX діє з 1.07.2023р.!
              ДПС та ІНОЗЕМНІ ФІСКАЛЬНІ ОРГАНИ.

7.1. CRSПРИЙНЯТО ВРУ!

  • Закон № 2970-IX «Зміни ПКУ… щодо імплементації міжнародного стандарту автоматичного обміну інформацією про фін. рахунки».
  • Застосування правилр CRS. Основні зміни та положення.
  • Іноземні кошти - «під прицілом»! Маєте підтвердження походження коштів?

7.2. СRS vs КІК vs резидентство.

  • Як ДПС дізнається про ваші статки, фінансові рахунки за кордоном та іноземні компанії.
  • КІК: як їх будуть виявляти, як визначатимуть власників КІК.

7.3. Україна і Тотальний обмін інформацією.

  • Автоматичний обмін: між 115 країнами - інформацією про 75 млн. фінансових рахунків.
  • Контроль рахунків: банківські, платіжні рахунки, рахунки у цінних паперах, інші види рахунків, договори, які відповідають критеріям, визначеним Угодою FATCA та/або Багатосторонньою угодою CRS.
  • Двосторонній обмін інформацією за запитом (одна країна запитує інформацію в іншої про свого резидента):
    - На основі конвенцій про уникнення подвійного оподаткування, де є положення про обмін податковою інформацією;
    - Якщо між Україною та країною підписаний окремий договір про обмін податковою інформацією - TIEA;
    - Перелік країн, з якими в України вже підписаний такий договір.
  • Багатосторонній обмін інформацією (платформа, глобальний договір або Конвенція). Україна долучилась у 1998. За правилами Конвенції.
    Реалізується через Конвенцію про взаємну адміністративну допомогу (Multilateral Convention on Mutual Administrative Assistance in Tax Matters).
    Адміністративна допомога передбачає:
    - обмін інформацією;   - одночасні податкові перевірки;   - участь у податкових перевірках кордоном;
    - допомогу в стягненні податків та заборгованості;   - допомогу у врученні документів.
7.4. Концепція автообміну CRS. Імплементація в Україні:
  • Стандарт CRS. Загальний стандарт звітності та належної перевірки інформації про фінансові рахунки. Common Reporting Standard.
  • Стандарт EOIR. Щодо обміну інформацією за запитом.

7.5. Отримання інформації ДПС, необхідної для обміну.

  • Порядок отримання інформації для податкових цілей:
    - По Стандарту CRS;
    - На запит від компетентного органу іноземної юрисдикції на підставі міжнародного договору.
  • Обов’язок подавати до ДПС України інформацію про фін. рахунки резидентів юрисдикцій. Правила надання інформації.
  • Обсяг інформації, що передається.

7.6. Яка інформація потрапляє до системи автообміну.

7.7. Фінансові агенти.

  • Строки завершення належної комплексної перевірки (НП) фінансових рахунків.
  • Вимоги для фін.агентів застосовувати правила Стандарту CRS (перевірка фін. рахунків, подача ДПС інформації про рахунки власників).
  • Контроль дотримання вимог Стандарту CRS фінансовими агентами.
  • Штрафні санкції для фінансових агентів.

7.8. Функції та повноваження контролюючих органів для забезпечення контролю за виконанням CRS (агентами, власниками рахунків):

  • Права контролюючих органів щодо збору інформації та документів щодо обміну інформацією для податкових цілей.
  • Запити від ДПС - щодо походження коштів на іноземних рахунках та документів, що підтверджують таку інформацію.

7.9. Мінімальний строк зберігання документів. Порядок надання контролюючому органу таких документів:

  • Збільшено мінімальний термін зберігання первинних документів, регістрів бух.обліку, фін.звітності, інших документів, пов'язаних з обчисленням і сплатою податків і зборів - з 1095 днів до 1825 днів (5 років).
  • Для ТЦО, КІК документів - термін зберігання залишився 2555 днів (7 років).

7.10. Юрисдикції, що застосовують стандарт CRS.

7.11. Як не потрапити в систему автоматичного обміну інформацією.

  • Податкове резидентство (України чи країни перебування) для CRS. Місцевий податковий номер. Посвідка на тимчасове проживання.
  • «Громадянство» та «податкове резидентство».

7.12. CRS - перші результати автоматичного обміну CRS.

7.13. Можливі наслідки CRS та CFC (КІК)

 

Блок 8: ШТРАФ ЗА НЕ НАДАННЯ ВІДПОВІДІ НА ЗАПИТ ДПС (CRS). Закон № 2970-ІХ.

8.1. Ненадання відповіді на запит, неподання, подання не в повному обсязі платником, фін. агентом, іншою особою документів чи інформації:

  • Штраф у розмірі 5 розмірів мінімальної зарплати (33500 грн.) - за кожний факт.

8.2. Неподання або подання не в повному обсязі документів чи іншої інформації на запит:

  • Штраф у розмірі 1 мінімальної зарплати (6700 грн.) - за кожний такий факт.

8.3. Сплата штрафів не звільняє особу від обов’язку подання інформації.

 

Блок 9: ПРОЕКТ ЗАКОНУ № 8137 "Про внесення змін щодо КІК".
Робочі групи - зміни до змін (НЕ на користь патників)!

9.1. Трансферне ціноутворення.

  • Залишається необхідність ТЦУ-коригування для контролерських КІК.

9.2. Скасування пільгових ставок (5% / 9%) для наскрізних дивідендів українського походження

9.3. Не звільнення з під оподаткування КІК з:

  • Класичних офшорних територій (Сейшели, Беліз...);
  • Низькоподаткових (Андора, Гібралтар, Гонконг, Боснія і Герцоговина тощо).

9.4. Частка рівно 10% - з 2024 року підпадатиме під «кваліфікований» розмір частки для цілей визначення ознак контролера.

9.5. Перевірки ДПС. Податковий аудит щодо КІК (удосконалено процедури):

  • ДПС може проводити позапланові документальні перевірки (CRS в роботі) за наявності інформації про:
    - Недекларування КІК;  - Неподання / невчасне подання повідомлення про КІК.
  • Запити щодо КІК. В яких випадках та щодо якої інформації платника можуть надсилатись.
  • Аудиторський звіт та копії документів.
  • Переклад на українську первинних доків на запит ДПС.
  • Як “належним чином" завірити фінансовий звіт?
9.6. Розрахунок скоригованого прибутку КІК (спрощено порядок).
  • Визначення фін. результату від операцій з цінними паперами, корпоративними правами, деривативними контрактами.
  • Курсові різниці. Переоцінка фінансових інвестицій.
  • Сума активів, що надходять контролюючій особі в рахунок погашення права вимоги, яке виникло в результаті безподаткової ліквідації КІК.
  • Критерій щодо 2 млн євро доходу - уточнено. Розрахунок ефективної ставки в юрисдикції КІК.

9.7. Контролери. Віднесення особи до переліку контрольованих осіб (уточено критерії):

  • Обмежено перелік пов'язаних осіб, що мають спільний контроль.
  • Trust deed - зозрахунок розміру частки та ознак фактичного контролю.
  • Благодійні та громадські організації - не вважаються КІК. Членство не призводить до визнання платника податків контрольованою особою.
  • КІК звіт за іноземного родича.
9.8. Юридичний чи фактичний контроль щодо КІК визначається станом на 31 грудня відповідного звітного року.
  • КІК є контрольованою, якщо резидент України (фіз. чи юр. особа), контролює 50+% самостійно, або 10+% сукупно з іншими українцями 50+%.
  • Вийшли з КІК до кінця року – не маєте звітувати по такому КІК.
  • Повідомити про зміну - все-одно потрібно.

9.9. Звітність по КІК.

  • Строки звітування. Подача звіту про КІК та розрахунку чистого доходу КІК - за наступний за звітним кал.рік. (за 2023 - у 2025).
  • Скорочена форма звіту - пропонується виключити.

9.10. Штрафи по КІК.

  • Зменшено штрафи з 300 до 50 мінімумів (з 805.200 грн. до 134.200 грн.) за неподання повідомлення.
  • Штрафи за неподання повідомлень по КІК з 1.01.2022 по дату набрання чинності Законопроекту не застосовуватимуться.
  • НОВИЙ штраф за затримку подання повідомлення.
    - Кожен день затримки – 1 мінімум (2684 грн у 2023 році).
    - Максимальний штраф не більше 25 мінімумів (67100 грн.).

Блок 10. ВІДПОВІДІ НА ЗАПИТАННЯ.

СТРЕС-ТЕСТУВАННЯ (АУДИТ) ваших КІК-ризиків: базовий та поглиблений формат.

Вартість участі

Вебінар on-line: 3250 грн. (без ПДВ). Є можливість оплати з ПДВ.
Семінар в Києві: 3350 грн. (без ПДВ).

* 10% від сплаченої суми буде направлено на підтримку ЗСУ.

Знижки

Знижки за 2-х учасників - 5%; за 3-х та більше - 10%!

До вартості входить (ВЕБІНАР або СЕМІНАР В ЗАЛІ на вибір):

Участь у вебінарі on-line:

  • 7-8 годин навчання та консультацій.
  • Відповіді на запитання, що Вас цікавлять (в т.ч. індивідуальні та надіслані заздалегідь).
  • Інтерактивна участь. Під час вебінару є можливість поставити запитання в чаті.
    Можливість відео-спілкування з доповідачами (за наявності у Вас мікрофона та відео-камери).
  • ВІДЕОЗАПИС. Після вебінару буде надано персональний доступ для перегляду запису на 7 днів.
  • ЕКСКЛЮЗИВНІ ДОБІРКИ МАТЕРІАЛІВ + ПРЕЗЕНТАЦІЙ.

Участь в залі (додатково):

  • Можливість живого спілкування зі спікерами та колегами. Обмін досвідом.
  • Індивідуальні консультації експертів (під час та по закінченню вебінару Ви зможете поставити питання на прикладі ваших кейсів).
  • 10 метрів до УКРИТТЯ.
  • Зал забезпечений резервним електропостачанням та стабільним інтернет з’єднанням.
  • Обід в ресторані;
  • Кава-брейки (вранішня кава, чай, смаколики та дивовижна випічка + в кожній перерві);
  • Набір ділових аксесуарів;
  • Сертифікат.

Розклад

9:10-10:00    Реєстрація учасників в залі. Вранішня кава
                      Вхід на сторінку вебінару. Підключення до вебінару ZOOM / для учасників онлайн /
10:00-11:30   Сесія №1. Кузнечікова Олена (90 хвилин)
11:30-11:45   Перерва на каву. Відповіді на запитання учасників
11:45-13:15   Сесія №2. Кузнечікова Олена (90 хвилин)
13:15-14:00   Обід
14:00-16:00   Сесія №3. Кузнечікова Олена (120 хвилин)
16:00-16:15   Перерва на каву. Відповіді на запитання учасників
16.15-18.00   Сесія №4. Кузнечікова Олена (100 хвилин)
18.00-           Відповіді на приватні запитання.

Місце проведення

Київ, вул. Михайлівська, 1/3 (ст.м. «Майдан Незалежності»), Конференц зал готелю "Козацький".

* Знижка на поселення - 10% за промокодом "Діловий Клуб".

! Отримати більш детальну інформацію та зареєструватись Ви можете за тел.:
Київстар (067) 506 80 61 Viber Telegram,  МТС (095) 271 45 90,  +38 (044) 231-41-10
www.dku.in.ua
або DK@dku.in.ua
Реєстрація

Контрольовані іноземні компані CFC Повідомлення про КІК Звіт

Контрольовані іноземні компанії CFC семінар КІК вебінар Кузнечікова Олена Діловий Клуб       Контрольовані іноземні компанії Автоматичний обмін податковою інформацією CRS Діловий Клуб тренінг Кузнечикова Елена