ПОДАТКОВІ СПОРИ, Перевірки, Семінари Семінар для Бухгалтерів Бухгалтера Юристів Юриста Директора

24 березня
ВЕБІНАР

Реєстрація:
(044) 537-70-10

Реєстрація

ПОДАТКОВИЙ КОНТРОЛЬ! ПОДАТКОВІ СПОРИ 2020!

ВІД ПЕРЕВІРОК ДО ОСКАРЖЕННЯ РІШЕНЬ ДПС!

ТЕНДЕНЦІЇ 2020 РОКУ. НОВІ ПІДХОДИ ВЕРХОВНОГО СУДУ.
ЗМІНИ ЗАКОНОДАВСТВА. ПРОЕКТИ ЗАКОНІВ №1209 та №1210! Перевірки в 2020 році за новими правилами!
Як уникнути помилок, що призведуть до штрафних санкцій, донарахувань та кримінальної відповідальності?
Підготовка. "Фактори ризику". Камеральна. Документальна (планова, позапланова, невиїзна). Фактична перевірка.
Порядок проведення. Права та обов’язки платника і контролюючого органу. (Не)Допуск до проведення.
Бюджетне відшкодування ПДВ. Податкова перевірка у кримінальному провадженні. Перевірки ТЦУ. Зустрічна звірка.
Реальність операцій. Первинні документи. Кримінальні провадження у податкових спорах.
Адміністративний арешт майна платника податків.
Оформлення результатів податкової перевірки: акт акт та ППР.
Оскарження результатів перевірки: адміністративна та судова процедура. Оскарження відмови у реєстрації ПН.

ДОПОВІДАЧІ ТА КОНСУЛЬТАНТИ:

Антощук Лариса

Антощук Лариса

Керівник практики з вирішення податкових спорів KPMG в Україні.
Адвокат. Податковий консультант, магістр міжнародного права.
Спеціалізація: податкові спори.
Cупроводжує платників у процесі адміністративного оскарження та судових спорів із податковими органами.
Винниченко Анна Александровна

Винниченко Анна Александровна

Управляющий партнер Адвокатского объединениия «WinnerLex».
Ведение судебных дел, налоговая и хозяйственная практики, корпоративное, контрактное, торговое право, строительство, ВЭД.
Значительный опыт сопровождения судебных дел различной категории сложности, корпоративных конфликтов, разработки и построения договорных конструкций различных бизнес проектов, правового сопровождения операций с недвижимостью, проведения юридического due diligence в сферах договорного права, объектов недвижимости, строительства, M&A.
Общественный Совет при ГФС Украины, Комитет по вопросам налоговой политики;
Украинский союз промышленников и предпринимателей, Комиссия по вопросам налоговой политики, финансов и банков
ТПП Украины, Комитет по налоговым вопросам; Ассоциация юристов Украины, Налоговый комитет.

ПРОГРАМА ВЕБІНАРУ:

ПОДАТКОВІ СПОРИ! НОВІ ПІДХОДИ ВЕРХОВНОГО СУДУ! ЗМІНИ ДО ЗАКОНОДАВСТВА.
Блок 1. ЗАКОНОПРОЕКТИ №1210 ПРИЙНЯТО! Аналіз змін. ВПЛИВ НА БІЗНЕС!
1. Зміни до положень про адміністрування податків.
   • Поновлення строків на оскарження.
   • Встановлення критеріїв винності відповідальності.
   • Вмотивованність рішень контролюючих органів.
   • Електронне листування з платником податків.
   • Строки реєстрації податкових накладних та розмір штрафних санкцій.
   • Податок на прибуток: ділова мета, пришвидшена амортизація, коригування фінансового результату.
   • Зміни до положень з питань трансфертного ціноутворення.
   • Контрольовані іноземнї компаній. Оподаткування доходів: критерії, підстави, штрафи.
   • Вимоги до предстаництв, ризик перекваліфікації в постійні представництва.
2. Поточна практика податкових перевірок.
   • План-графік планових податкових перевірок. Законність коригувань до плану-графіка.
   • Судові рішення щодо недопуску до перевірки. Ризики застосування адміністративного арешту.
   • Основні епізоди донарахувань та нові апробації податкового органу.
   • Статистика перевірок у 2019 році, прогнози на 2020 рік.
   • Рекомендації щодо дій під час перевірок: як уникнути поширених помилок?

Блок 2. СУДОВА ПРАКТИКА ПО ОКРЕМИМ КАТЕГОРІЯМ СПРАВ.
3. Виплата пасивних доходів на користь нерезидентів.
4. Застосування пільгових ставок податку на доходи нерезидентів при виплаті процентів, дивідендів, роялті, інших платежів з огляду на застосування правил щодо форми довідки резидентності, концепції бенефіціарного власника та принципу основної економічної суті.
5. Зміна судової практики від «формальної оцінки» до:
   • аналізу «економічного змісту операцій»;
   • аналізу «визначення подальшої економічної долі доходу».
6. Застосування податковим органом інструменту надсилання спецзапитів контролюючим органам інших країн та використання відповідей для цілей перевірок.
   • Наскільки законно використовувати відповіді, отримані до отримання перевірки.

Блок 3. РЕАЛЬНІСТЬ ГОСПОДАРСЬКИХ ОПЕРАЦІЙ.
7. Нереальність правочинів (фіктивні операції)
та інші типові категорії податкових спорів.
8. Аналіз нових підходів із судової практики щодо дослідження руху активів, належної правосуб’єктності, зв’язку з діловою метою.
9. Ознаки реальності господарської операції: податкова доктрина.
10. Підтвердження реальності. Обставини, які слід довести для підтвердження реальності господарської операції.
11. Позиція Верховного Суду щодо ознак реальності господарської операції.
12. Доктрина ділової мети (розумної економічної причини): позиція податкових органів та судів.
13. Ознаки правомірної податкової вигоди.
   • Збиткові операції: чи наявна ділова мета?
14. Межа між оптимізацією податкового навантаження та ухиленням від оподаткування.
15. Обачність при виборі контрагентів та засоби виявлення сумнівних бізнес-партнерів.
16. Позасудове визнання договору недійсним у акті перевірки: порушення принципу законності.
17. Принцип індивідуалізації відповідальності платника податків: практика ЄСПЛ та Верховного Суду.
   • Недопустимість притягнення платника податків до відповідальності за незаконні дії контрагента.
18. Відсутність матеріально-технічної бази та персоналу: методи захисту права на податковий кредит.
19. Оцінка фізичної здатності платника податків здійснювати господарські операції.
   • Критерії податкових органів та їх відповідність сучасним бізнес-моделям.
   • Використання аутсорсингових послуг (субпідрядників) та залучення орендованого майна.
20. Інформація з АІС "Податковий блок", внутрішніх інформаційно-аналітичних систем податкових органів.
   • Доказова сила, достовірність і об’єктивність даних.
21. Блокування податкових накладних.
   • Нові критерії відміни реєстрації податкових накладних (наказ Мінфіну від 12.12.2019 № 520).
   • Доказування правомірності формування податкового кредиту.
22. Судова практика застосування в поточних справах:
   • декриміналізованої ст.205 «Фіктивне підприємництво»;
   • ст.212 «Ухилення від сплати податків», як наслідок податкових перевірок.


Блок 4. ПЕРВИННІ ДОКУМЕНТИ: ДОКТРИНА ПЕРЕВАГИ СУТІ НАД ФОРМОЮ.
23. Вимоги до змісту та форми первинних документів для цілей податкового обліку.
24. Недоліки первинних документів, які не впливають на реальність господарських операцій.
25. Доктрина переваги суті над формою.
   • Належним чином оформлених первинних документів недостатньо для безумовного підтвердження реальності господарської операції.
26. Юридичний статус та значення товарно-транспортної накладної (ТТН) у податкових правовідносинах: позиція ДПС та судів.

Блок 5. ПДВ. ПОДАТКОВІ НАКЛАДНІ. БЮДЖЕТНЕ ВІДШКОДУВАННЯ.
27. Бюджетне відшкодування ПДВ та ракурс нереальності правочинів по ланцюжку постачальників.
28. Податкова перевірка для підтвердження права на бюджетне відшкодування ПДВ.
   • Захист права на бюджетне відшкодування ПДВ. Як підтверджується заявлена у декларації сума бюджетного відшкодування ПДВ?
   • Які вимоги щодо документального підтвердження законності суми бюджетного відшкодування?
   • Які особливості проведення камеральної перевірки для підтвердження права на бюджетне відшкодування ПДВ?
У яких випадках обов’язковою є документальна перевірка заявленої суми бюджетного відшкодування ПДВ?
   • Чи може платник податків втратити право на бюджетне відшкодування ПДВ за результатами перевірки та як захистити відповідне право?
   • Чи може платник ПДВ бути позбавлений бюджетного відшкодування за порушення податкової дисципліни з боку його контрагента?
Чи відповідає існуюча практика бюджетного відшкодування ПДВ принципу індивідуалізації юридичної відповідальності та презумпції правомірності рішень платника податків? Яка позицію з цього питання Верховного Суду та ЄСПЛ?
   • Чи передбачена юридична відповідальність за несвоєчасне відшкодування ПДВ з державного бюджету?
Чи можливо стягнути пеню за затримку в бюджетному відшкодуванні ПДВ?
Протягом якого строку може бути заявлено вимогу про стягнення пені за несвоєчасне відшкодування ПДВ?
   • Чи можливе безпосереднє стягнення з державного бюджету заборгованості із відшкодування ПДВ?
   • Чи є безпосереднє відшкодування ПДВ з державного бюджету ефективним способом захисту прав платника податків?
   • Судове стягнення бюджетного відшкодування ПДВ: питання вибору ефективного способу захисту прав платника податків.
   • Зміна судової практики у справах про бюджетне відшкодування ПДВ: позиція Великої палати Верховного Суду.

29 Блокування податкових накладних:
   • Побудова стратегії захисту в напрямку визнання дій податкового органу незаконними та підтвердження реальності правочинів.
30. Некоректна робота система електронного адміністрування ПДВ:
   • Рішення судів, можливість їх виконання, ризики накладення арешту на показники в СЕА в ракурсі кримінальних проваджень.
31. Податкова перевірка у кримінальному провадженні.
   • Незаконність позапланової перевірки на підставі ухвали слідчого судді: останні рішення Верховного Суду з цього питання.
   • Оскарження податкового повідомлення-рішення у разі проведення перевірки на підставі ухвали слідчого судді.

 

ПОДАТКОВИЙ КОНТРОЛЬ! ТЕНДЕНЦІЇ 2020 РОКУ.
Блок 6. ПІДГОТОВКА ДО ПОДАТКОВОЇ ПЕРЕВІРКИ!

32. "Фактори ризику": підстави для проведення податкової перевірки.
33. Способи попередження/уникнення податкової перевірки.
34. Правила якісної підготовки до податкової перевірки:
   • Аудит первинної документації. Ретельна перевірка бізнес-партнерів. Комплексний захист документації та комерційної таємниці, інструктаж працівників, визначення посадових осіб, уповноважених спілкуватися з податковим інспектором.
 

Блок 7. (НЕ)ДОПУСК ПОДАТКОВОГО ОРГАНУ ДО ПРОВЕДЕННЯ ПЕРЕВІРКИ.
35. Умови допуску посадових осіб податкового органу до проведення перевірки.
   • Перелік документів, які повинні пред’явити інспектори перед початком перевірки.
   • Недоліки та невідповідності у цих документах, на які варто звернути увагу.
36. Законні підстави для недопуску посадових осіб податкового органу до проведення перевірки.
   • Обґрунтування законності недопуску до проведення перевірки.
   • Правила документального оформлення недопуску.
37. Адміністративний арешт майна платника податків у разі недопуску до проведення перевірки.
38. Судове оскарження арешту майна платника податків.
39. Порядок накладення арешту на кошти на рахунках платника податків: позиція Верховного Суду.
   • Позасудове накладення арешту на кошти платника податків.
40. Відшкодування шкоди, завданої неправомірним накладенням арешту на майно платника податків.


Блок 8. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ ПЕРЕВІРКИ.
               ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ ПЛАТНИКА ПОДАТКІВ І КОНТРОЛЮЮЧОГО ОРГАНУ.

41. Участь у проведенні перевірки. Умови реалізації права платника податків.
42. Способи контролю за дотриманням порядку проведення перевірки та реагування на незаконні дії податкових інспекторів.
43. Фото- та відеозапис під час проведення перевірки.
44. Оригінали документів.
   • Порядок надання податковим інспекторам для ознайомлення.
   • Вилучення оригіналів бухгалтерських документів.
45. Процедура передачі податковим інспекторам копій первинних та інших документів: зміст і форма опису переданих документів.
46. Випадки, у яких можна відмовити у наданні документів податковому інспектору.
47. Захист комерційної таємниці та персональних даних під час перевірки.
   • Запобігання неконтрольованому вилученню документів та зняттю інформації з електронних систем.
48. Наслідки ненадання податковому інспектору документів податкового обліку.
49. Форма та спосіб надання пояснення з питань, що виникають під час перевірки.
50. Доступ податкового інспектора до приміщень і об’єктів платника податків.
   • Рекомендації щодо допустимого обмеження пересування податкового інспектора.
51. Інвентаризації під час податкової перевірки.
52. Зупинення податкової перевірки.
53. Відшкодування шкоди, завданої платнику податків неправомірними рішеннями, діями/бездіяльністю перевіряючих під час перевірки.


Блок 9. ПЕРЕВІРКА – ОСНОВНИЙ СПОСІБ ПОДАТКОВОГО КОНТРОЛЮ.
               ВИДИ ПОДАТКОВИХ ПЕРЕВІРОК. Рекомендації.

54. Камеральна перевірка.
   • Місце проведення. Обмежений предмет перевірки. Умови участі платника. Правомірність вимоги про надання додаткових документів.
55. Документальна перевірка.
   • Види та підстави для проведення. Предмет документальної перевірки.
56. Документальна планова перевірка.
   • Повідомлення про проведення перевірки. Строк. Порядок проведення. Гранична тривалість перевірки - наслідки перевищення.
57. План-графік документальних планових перевірок.
   • Правила формування та критерії потрапляння платників податків.
   • Ступені ризику платників податків.
   • Оприлюднення річного плану-графіку перевірок.
   • Допустимі межі коригування плану-графіку перевірок: законність щомісячного оновлення плану-графіку.
   • Оскарження платником податків включення до плану-графіку перевірок.
58. Документальна позапланова перевірка.
   • Підстави для проведення. Форма повідомлення платника податків про початок перевірки. Тривалість перевірки.
59. Заборона повторної позапланової перевірки з питань, досліджених під час попередніх перевірок.
60. Документальна позапланова перевірка у разі зустрічної звірки даних щодо контрагента.
61. Запит про надання документів та письмових пояснень: вимоги до форми та змісту.
   • Правила підготовки відповіді на запит податкового органу.
   • Як уникнути позапланової перевірки при підготовці відповіді на запит?
   • Випадки, у яких можна не відповідати на запит податкового органу.
   • Оскарження результатів перевірки через незаконність запиту, який був підставою для проведення перевірки: судова практика.
62. Документальна невиїзна перевірка.

   • Електронна перевірка - спосіб добровільного аудиту діяльності платника податків.
63. Фактична перевірка.
   • Предмет та підстави. Порядок ознайомлення платника податків з фактом початку перевірки.
64. Фактична перевірка за зверненням споживача.
   • Анонімна скарга – підстава для фактичної перевірки?
   • Контрольна розрахункова операція.
   • Перевірка з питань дотримання порядку здійснення розрахункових та касових операцій.
   • Здійснення контролю за дотриманням трудового законодавства під час фактичної перевірки: наслідки виявлення неоформлених працівників.


Блок 10. ОФОРМЛЕННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ ПОДАТКОВОЇ ПЕРЕВІРКИ:
                 АКТ ПЕРЕВІРКИ ТА ПОДАТКОВЕ ПОВІДОМЛЕННЯ-РІШЕННЯ.

65. Вимоги до форми та змісту акту перевірки. Обов’язкові реквізити акту перевірки.
66. Порядок підписання акту перевірки.
   • Алгоритм дій платника податків у разі незгоди з висновками акту перевірки. Наслідки відмови від підписання акту перевірки.
67. Порядок та строк подання заперечень на акт перевірки.
   • Процедура розгляду заперечень. Права платника податків під час розгляду заперечень на акт перевірки.
   • Позапланова перевірка на підставі надходження до податкового органу заперечень на акт перевірки.
68. Юридичний статус акту перевірки та його співвідношення з податковим повідомленням-рішенням.
   • Неможливість оскарження акту перевірки у судовому порядку.
69. Податкове повідомлення-рішення (ППР) – підстава для визначення ДПС суми грошового зобов’язання платника податків.
   • Порядок прийняття та вручення ППР. Доведення факту невручення ППР.


Блок 11. ОСКАРЖЕННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ.
70. Способи оскарження результатів податкової перевірки.
71. Бізнес-омбудсмен: можливість залучення до розгляду скарги платника податків.
72. Адміністративне оскарження.
   • Порядок та строки, рекомендації щодо підготовки скарги, процедура та строк розгляду скарги.
   • Несвоєчасний розгляд податковим органом: автоматичне задоволення скарги на користь платника податків.
73. Судове оскарження.
   • Порядок та строки, підсудність.
   • Особливості судового оскарження після завершення процедури адміністративного оскарження.
74. Недоцільність оскарження наказу про призначення перевірки у разі допуску до проведення перевірки.
   • "Вичерпання дії" наказу про призначення перевірки після допуску до проведення перевірки.
75. Процедурні порушення при проведенні перевірки як підстава для скасування ППР.

Блок 12. ЗНАЧЕННЯ КРИМІНАЛЬНОГО ПРОВАДЖЕННЯ У ПОДАТКОВИХ СПОРАХ.
76. Захист інтересів платника податків у разі відкриття кримінального провадження.
77. Декриміналізація фіктивного підприємництва (ст. 205 КК).
   • Значення та наслідки для бізнесу. Інші правові механізми боротьби з податковими зловживаннями.
78. Вирок суду як підстава для висновку про нереальність господарських операцій між платником податків і його контрагентами.
   • Межі врахування судом вироку у кримінальному провадженні при прийнятті рішення в податковому спорі: актуальна судова практика.
79. Протокол допиту керівника контрагента як доказ у податковому спорі.
80. Взаємозв’язок фіктивності контрагента та податкової вигоди платника податків: позиція Верховного Суду.

Вартість участі

Вебінар: 1000 грн. (без ПДВ). Є можливість оплати з ПДВ.

Знижки

Знижки за 2-х учасників - 5%; за 3-х та більше - 10%!

До вартості входить

  • участь у вебінарі онлайн;
  • консультації кваліфікованих експертів;
  • відповіді на питання, що Вас цікавлять (в т.ч. індивідуальні);
  • ЕКСКЛЮЗИВНІ добірки матеріалів та презентацій,
  • сертификат про підвищення кваліфікації (електронна версія).

Розклад

9.00-10.00 Вхід на сторінку вебінару
10.00-12.00 Блок 1
12.00-12.10 Перерва
12.10-14.10 Блок 2
14.15-16.00 Відповіді на індивідуальні запитання учасників.
Кількість запитань НЕ ЛІМІТОВАНА!

! Отримати більш детальну інформацію та зареєструватись Ви можете за тел.:
+38 (044) 537-70-10
(багатоканальний),   235.78.05
Київстар (067) 506 80 61,  МТС (095) 271 45 90
www.dku.in.ua
або km@dk.ua