вул. Михайлівська, 1/3, ст.м. "Майдан Незалежності", 01001, Київ, Україна
Ціна: 2950грн In Stock
Бронювання працівників в ДІЇ 2026 Критичний статус як отримати Критерії Як забронювати 100% Моніторинг Перевірки ТЦК Військовий облік Штрафи Помилки Документи Семінар Вебінар Мойсеєнко Тетяна

28 листопада,
19 грудня,
вебінар + запис

(10:30-16:30)

Реєстрація:
(095) 271-45-90
(067) 506-80-61
     

Реєстрація

БРОНЮВАННЯ & КРИТИЧНІСТЬ - важливі зміни!
Нова критичність 2026! Час готувати та подавати пакет документів.

ВІЙСЬКОВИЙ ОБЛІК - 2026! Організація. Ведення. Списки. Додатки 2,5,6.
Облікові документи, ВОД. Листування з ТЦК (повідомлення, розпорядження...).

ПЕРЕВІРКИ ТЦК (Держпраці, ДПС ?) у 2025 році.
Як пройти перевірку. Види. ТОП-10 документів. ТОП-20 питань перевірки. Помилки. 

ЯК ЗАБРОНЮВАТИ, ОТРИМАТИ КРИТИЧНИЙ СТАТУС, ОФОРМИТИ ВІДСТРОЧКУ.
Бронювання в ДІЇ. Відмови та Анулювання бронювання.
Помилки в Списках. Зміни у чисельності для квоти. Квота та як її збільшити. Зменшення кількості.
Критичний статус 2026. Ідеальний пакет документів. Як підтвердити/отримати? Вимоги та умови.
Моніторинг Критичності та Бронювання. Анулювання критичності.
Військовий облік (ВО). Ідеальний військовий облік. Неналежне ведення ВО - втрата критичності.
Перевірки ТЦК в 2025. ТОП-10 документів. ТОП-20 питань. АКТ ПЕРЕВІРКИ на прикладі. 
 Штрафи за порушення. Як вони накладаються. Найпоширеніші помилки. Які документи підготувати.

Нове! Листи від ТЦК про неухильне дотримання військового обліку та
перелік документів для надання у разі наявності критичного статусу!

ДОПОВІДАЧ ТА КОНСУЛЬТАНТ:

МОЙСЕЕНКО Тетяна, Семінар Вебінар онлайн Практикум Конференція

Мойсеєнко Тетяна

Податкова консультантка, аудиторка кадрового та військового обліку, експертка з трудового права та бронювання. Внутрішній консультант та амбасадор у mono і ВЧАСНО.
Лекторка з доступним викладанням практики бухгалтерського та кадрового обліку, податкового та трудового права.
Податкова радниця ТОП-20 провідних компаній України. Переможець у номінації "Найкращий лектор навчальних програм в Україні” у рамках конкурсу “Вибір бухгалтера – 2021” від ЛІГА:ЗАКОН.
Авторка численних статей та ексклюзивних брошур за напрямом професійної творчості.
Спікер семінарів Ділового Клубу: Бронювання, Перевірки ТЦК, Зарплата, Кадри, Військовий облік...

ПРОГРАМА:

Розділ І. НОВІ КРИТЕРІЇ НА КРИТИЧНІСТЬ у вересні від міністерств та адміністрацій.

1. Зміни Нових критеріїв від міністерств та адміністрацій:

  • Оновлені критерії від Мінекономіки - Наказ №471.
  • Чи всім вдасться пройти підтвердження критичності за новими критеріями.

2. Кому і коли подавати документи на підтвердження критичності.

 

Розділ ІІ. НОВА КРИТИЧНІСТЬ - 2026.
Час готувати та подавати пакет документів до міністерств та адміністрацій
на підтвердження критичності на 2026 рік! 

3. Для тих, у кого критичність діє до грудня 2025:

  • Що врахувати для підготовки та подання документів у жовтні-грудні.
  • Чи можна змінювати міністерства?

4. Для тих, у кого критичність діє до січня-лютого 2026.

  • Що врахувати для підготовки та подання документів у грудні 2025 та січні 2026.
  • Чи можна змінювати міністерства?

5. Збираємо пакет документів для підтвердження / отримання критичності:

  • Ідеальний і повний перелік докуметів! 

 

Розділ ІІІ. 21.617,50 грн. - нова величина з 1 січня 2026 для бронювання та критичності.

6. Правила розрахунку зарплати 21.617,50 грн. - для заброньованих з 1 січня:

  • Які виплати включаються до зарплати.
  • Лікарняні + зарплата = 21.617,50 грн.

7. Правила розрахунку середньої зарплати 21617,% грн. - для отримання критичності з 1 січня.

8. Зарплата + лікарняні + відпускні для заброньованих: правила дотримання.
Лікарняні - це зарплата 
! Офіційна позиція ПФУ!

 

Розділ ІV. Е-КАБІНЕТ підприємства для ведення військового обліку:

9. Чим передбачено та Коли переходимо на новий електронний облік (у грудні чи січні?).
10. Що з веденням паперового військового обліку у 2026?

 

Розділ V. БРОНЮВАННЯ & АНУЛЮВАННЯ БРОНЮВАННЯ.

11. Розрахунок кількості військовозобов’язаних (для квоти 50% з метою бронювання) в ДІЯ та в реалії

  • Зміни до пункту 12 Порядку бронювання: мобілізовані після 18.05.2024
  • Заброньовані за іншими підприємствами - більше не враховуються в чисельність на квоту для бронювання.
  • Включення до середньооблікової чисельності мобілізованих. 
    Держстат VS Інструкція 286 та Постанова Верховного Суду.
  • Похибки та розбіжності в розрахунку чисельності в ДІЯ: не відображаються новоприйняті, не зникають звільнені. Практичні поради виправлення похибок.

12. Зменшення кількості військовозобов’язаних та зменшення квотних можливостей для заброньованих: 

  • Дії підприємства та чи потрібно і коли самостійно анулювати бронь (розбронювати)?
  • Які наслідки та відповідальність, якщо бронь буде перевищувати 50% квоту.

 

Розділ VІ. ВІЙСЬКОВИЙ ОБЛІК (ВО).
Звірки з ТЦК, нові списки та нові кейси у веденні військового обліку.

13. Наказ Міноборони про Скасування військових квитків.

  • Чи обов'язково мати ВОД? Чи можна заповнювати списки за військовим квитком?

14. Звірки з ТЦК по новим спискам: кому потрібно звірятися, а кому ні!?

15. Нові списки на 1 січня 2026: як підготувати та затвердити.

16. ВОД, Резерв+, військовий квиток: по яким документам вести військовий облік.

  • До якої дати діє старий військовий квиток

17. БАЗОВА ВІЙСЬКОВА СЛУЖБА для працівників від 18 до 25 років - з 1 вересня.

18. Зміни у Порядку організації та ведення військового обліку з 31 липня:

  • Оновлено Правила військового обліку (Додаток 2).
  • Змінено форму Списків (Додаток 5) персонального військового обліку.
  • Скасовано Додаток 6 щодо повідомлення ТЦК про призовників.

19. ЖІНКИ - як військовозобов’язані працівниці в ДІЯ:  

  • Що з військовим обліком? Відсутністю ВОД? Та інші кейси роботодавців.

20. Повний пакет документів для ідеального військового обліку:

  • Що має підготувати підприємство?
  • Яка відповідальність за відсутність таких документів.

21. Листи від ТЦК про неухильне дотримання військового обліку та перелік документів для надання у разі наявності критичного статусу.

* Неналежне ведення ВО - втрата критичності для бронювання!
Лист Мінекономіки. № 27-11/33925-07 від 02.05.2025 р. 

 

Розділ VІІ. Практика проходження ПЕРВІРОК ТЦК в 2025 році щодо ведення військового обліку та бронювання!

22. Скільки раз може перевірити ТЦК на рік?

23. Спільні перевірки ТЦК, Дежрпраці і Податкової? 

  • ТЦК, Адміністрації, Держпраці, Податкова = А хто ж насправді перевіряє стан військового обліку? Розвіюємо міфи! 

24. Види перевірок з ТЦК. Як дізнатися коли вас перевірить ТЦК в 2025 / 2026 році?

25. Хто, як і коли ТЦК (не) повідомлять про початок перевірки.

26. ТОП-20 питань, які перевіряє ТЦК на прикладі акту перевірки 2025 року.

27. ТОП-10 документів, які треба підготувати до перевірки ТЦК.

28. ВОД працівників: як перевіряє ТЦК та які ризики може отримати роботодавець.

29. Найпоширеніші помилки роботодавців.

30. Штрафи за порушення від 34.000 грн до 59.500 грн, які вже виписано роботодавцям.

 

Розділ ІX. ВІДПОВІДІ НА ЗАПИТАННЯ.

Кількість місць на вебінарі обмежена!
28 листопада: місця поки є. Реєструйтемь заздалегідь!
19 грудня: місця  є.

Вартість участі

Вебінар on-line: 2950 грн. (без ПДВ).
   * Знайдете дешевше - подвоїмо знижку!

 

Знижки

Знижки за 2-х учасників - 5%; за 3-х та більше - 10%!

До вартості входить:

Участь у вебінарі on-line:

  • 5-6 годин навчання та консультацій.
  • Відповіді на запитання, що Вас цікавлять (в т.ч. індивідуальні).
  • Інтерактивна участь. Можливість поставити запитання в чаті.
    Відео-спілкування (за наявності у Вас мікрофона та камери).
  • ДОБІРКИ МАТЕРІАЛІВ (презентації та нормативні документи).
  • ЗАПИС ВІДЕО. Доступ для перегляду вебінару на 7 днів.

Переваги вебінару:

  • Економія часу та коштів на дорогу, проживання, харчування.
  • Відповіді на питання без відриву від роботи.
    Можна отримати інформацію в зручному місці без поспіху.
  • Презентації, документи та матеріали доступні для завантаження.
 

Розклад

9.30-10.25  Вхід на сторінку вебінару
10:30-13:00  Сесія №1. МОЙСЕЄНКО Тетяна
13:00-13:30  Перерва
13:30-15:30  Сесія №2. МОЙСЕЄНКО Тетяна
15:30-16.00  Відповіді на запитання учасників

Реєстрація та більш детальні інформація:
Київстар (067) 506 80 61 Viber Telegram,  МТС (095) 271 45 90
www.dku.in.ua
або DK@dku.in.ua
Реєстрація