ПРИБУТОК. ПДВ. ПДФО. Від документів та операцій - до показників Декларації.
Актуально про «наболіле». Аналіз останніх змін законодавства.
ПОДАТОК НА ПРИБУТОК.
• Виправлення «бухгалтерських» помилок. Їх вплив на оподаткування податком на прибуток.
• «Запізнення» первинних документів - відображення господарських операцій. Як забезпечити витрати?
• «Інвентаризація» доходу. Дата визнання доходу. Непідписані акти. Отримання штрафів. Продаж валюти.
• Податкові різниці. Аналіз корегувань. • Необоротні активи. • Заборгованості (сумнівні і безнадійні).
ПДВ. ДОКУМЕНТИ, ОПЕРАЦІЇ, ЗВІТНІСТЬ.
• Річний перерахунок ПДВ. Процедура. Відображення результатів. • Тотальне блокування ПДВ (ПН, РК).
• Податкові зобов’язання (ПЗ) та податковий кредит (ПК) з та без зареєстрованих документів.
• «Дешеві» продажі товарів (послуг). Донарахування ПДВ. • Уцінка, списання зіпсованих товарів, готової продукції.
• Списання заборгованості (в т.ч. безнадійної внаслідок воєнних дій). ПДВ-наслідки. • Безкоштовна передача товарів.
• Отримання «помилкового» платежу. «Залік» сум. • Ліквідація / списання та крадіжка основних засобів.
• ЗЕД-діяльнітсь. •Декларація з ПДВ під час війни. Виправлення помилок.
ПДФО. Щорічний перерахунок. Форма № 4ДФ. Аналіз оподаткування окремих видів доходів.
ГЕНЕРАТОРИ.Пільги. Наслідки операції, що не оподатковується ПДВ. Пальне: придбання, зберігання, ліцензування.
ДОПОВІДАЧ ТА КОНСУЛЬТАНТ:
Самарченко Олена Романівна
Незалежний консультант з питань оподаткування та бухгалтерського обліку.
Спікер семінарів та конференцій Ділового Клубу з 2002 року.
Автор багатьох статей та публікацій в бухгалтерській пресі. ОДИН З КРАЩИХ ЛЕКТОРІВ ЗА ОЦІНКАМИ СЛУХАЧІВ СЕМІНАРІВ.
ПРОГРАМА СЕМІНАРУ / ВЕБІНАРУ:
Блок 1. ПРИДБАННЯ / ПРОДАЖ ГЕНЕРАТОРІВ. 1. Пільги щодо ввезення та поставки на території України електрообладнання. 2. Звільнення від оподаткування - хто та за яких умов застосовує.
Чи можна відмовитись від податкової пільги.
Термін дії пільги.
3. Наслідки здійснення операції, що не оподатковується ПДВ 4. Оподаткування перехідних операцій.
Врегулювання з контрагентом можливих фінансових «розбіжностей», пов’язаних зі зміною оподаткування.
5. Придбання пального для забезпечення роботи генератора. 6. Зберігання пального та пов’язані з цим питання ліцензування.
Коли та за яких умов не потрібна ліцензія
7. «Генераторне» світло в офісних / торговельних приміщеннях, що передаються в оренду.
Як правильно оформити документи для орендаря аби орендодавцю не отримати зайвих проблем.
Блок 2. ПОДАТОК НА ПРИБУТОК. 8. Виправлення «бухгалтерських» помилок. Їх вплив на оподаткування податком на прибуток.
Загальні правила виправлення помилок, передбачені стандартами бухгалтерського обліку
У яких випадках необхідно або бажано виправити декларацію з податку на прибуток
9. Відображення господарських операцій при «запізненні» первинних документів:
Використання забезпечення майбутніх витрат.
Як правильно сформулювати та нарахувати забезпечення?
Які документи потрібно оформити для підтвердження операцій?
Відображення запізнілих документів у поточному періоді.
Коли це можна зробити без будь-яких помилок?
Приклади, ситуації.
Можливість законного «перенесення» дати визнання витрат з одного періоду на інший.
10. «Інвентаризація» бухгалтерського доходу з метою коректного розрахунку об'єкта оподаткування:
Дата визнання доходу при продажу товарів, послуг
Відображення доходів на підставі непідписаних контрагентом актів виконаних робіт, наданих послуг
Визнання доходу в різних операціях (отримання штрафів, продаж валюти і т.д.)
11. Заповнення додатка про податкові різниці. Аналіз корегувань, в тому числі:
В операціях з необоротними активами (продаж, ліквідація, переоцінка).
При нарахуванні резервів та забезпечень.
При придбанні товарів (послуг, необоротних активів) у нерезидентів.
Відображення первісної вартості за ставкою НБУ на дату передачі права власності.
Як неправильне визначення ставки НБУ може вплинути на розмір оподатковуваного прибутку (числові приклади).
Відображення в обліку безоплатно отриманих запасів.
Особливості з безкоштовним імпортом.
При придбанні товарів/послуг у неприбуткових організацій.
При продажу товарів (послуг) нерезидентам зі «спеціальним» статусом.
Відсотки, нараховані за кредитами та позиками.
Благодійність. коригування операцій з окремими неприбутковими організаціями, а також операцій з фізичними особами.
Принцип податкового обліку операцій, не зазначених у додатку з коригуваннями (як врахувати доходи/витрати в декларації).
Відображення в декларації інформації про доходи нерезидентів.
Виправлення помилок з податку на репатріацію
12. Операції з необоротними активами (НА):
Переоцінки в бухгалтерському обліку та зменшення корисності основних засобів.
Як ці операції впливають на показники декларації.
Продаж основних засобів. Коли бажано оцінити об'єкт, що продається.
13. Сумнівні і безнадійні заборгованості:
Які операції можуть зменшити оподатковуваний прибуток?
Створення резерву сумнівних боргів. Які підприємства можуть не створювати резерв. Наслідки для тих, хто повинен створити резерв, але не роблять цього.
Блок 3. ПОДАТОК НА ДОДАНУ ВАРТІСТЬ: ДОКУМЕНТИ, ОПЕРАЦІЇ, ЗВІТНІСТЬ 14. Річний перерахунок ПДВ.
Хто і коли має провести перерахунок податкових зобов'язань з ПДВ на кінець року.
Процедура аналізу та перерахунку.
Відображення результатів перерахунку в декларації.
Можливі наслідки в разі не перерахунку.
Вплив щорічного перерахунку на майбутні періоди.
15. Аналіз окремих ПДВ-операцій. 16. «Дешеві» продажі товарів (послуг).
Донарахування ПДВ до звичайної ціни (вартості покупки)
17. Списання заборгованостей і коригування ПДВ: що і як коригувати? 18. Уцінка, списання зіпсованих товарів, готової продукції.
В тому числі внаслідок воєнних дій, відсутності електрики тощо.
Вплив цих операцій на облік ПДВ.
19. Безкоштовна передача товарів при різних умовах.
На потреби держави, постраждалим, тощо.
20. Отримання «помилкового» платежу, «залік» сум по різним договорам 21. Ліквідація/списання та крадіжка основних засобів.
Які документи потрібно мати, щоб не нараховувати податкові зобов'язання (загальні правила та «воєнні» особливості)
23. Аналіз деяких операцій, проведених у ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ
Включаючи «дешевий» імпорт та експорт.
Повернення раніше ввезених товарів.
Безкоштовне надходження товарів від нерезидентів.
24. Виправлення помилок у декларації ПДВ.
Особливості оплати/перерахування недоплат і пені
Блок 4. ПДФО. 25. Щорічний перерахунок як можливість виправлення помилок. 26. Форма № 4ДФ.
За які помилки і в яких випадках не застосовуються штрафи
27. Аналіз оподаткування окремих видів доходів, у т.ч.:
Подарунки працівникам, дітям працівників,
Виплати на лікування та охорону здоров'я,
Страхових виплат тощо.
28. ВІДПОВІДІ НА ЗАПИТАННЯ.
Всі питання розглядаються з врахуванням змін законодавства на дату семінару!
Актуальні для Вас питання заздалегідь направляйте на e-mail: km@dk.ua для глибокого вивчення лектором!
Вартість участі
Вебінар on-line: 1500 грн. (без ПДВ). Є можливість оплати з ПДВ. Участь в залі: 2800 грн. (без ПДВ).
Знижки
Знижки за 2-х учасників - 5%; за 3-х та більше - 10%!
До вартості входить (ВЕБІНАР або СЕМІНАР В ЗАЛІ на вибір):
Участь у вебінарі on-line:
Участь у on-line ВЕБІНАРІ;
Навчання та консультації;
Відповіді на запитання, що Вас цікавлять (в т.ч. індивідуальні та надіслані заздалегідь).
Інтерактивна участь. Під час вебінару є можливість поставити запитання в чаті.
Можливість відео-спілкування з доповідачами (за наявності у Вас мікрофона та відео-камери).
Зал забезпеченийрезервним електропостачанням та стабільним інтернет з’єднанням.
Після вебінару буде надано персональний доступ для перегляду вебінару на 3-5 днів.
Добірки методичних та аналітичних матеріалів до семінару з найновішою інформацією.
ЗАПИС ВЕБІНАРУ - доступ на 3-5 днів.
Участь в залі (додатково):
Можливістьживого спілкуваннязі спікерами та колегами. Обмін досвідом.
Індивідуальні консультації експертів (під час та по закінченню вебінару Ви зможете поставити питання на прикладі ваших кейсів).
10 метрів до УКРИТТЯ.
Обід в ресторані;
Кава-брейки (вранішня кава, чай, смаколики та дивовижна випічка + в кожній перерві);
Набір ділових аксесуарів
Детальна інформація та реєстрація: (067) 506 80 61 Viber, (095) 271 45 90, +38 (044) 231-41-10 www.dku.in.uaабоkm@dk.ua