вул. Михайлівська, 1/3, ст.м. "Майдан Незалежності", 01001, Київ, Україна
Ціна: 1500 грн.грн In Stock
ПДВ, Прибуток, Зарплата (ЄСВ, ПДФО, ВЗ), Карантинні зміни, Зміни податкового законодавства, Фінмоніторинг, Семінар Вебінар Практикум

13 квітня, Київ
ЗАЛ + ВЕБІНАР

 

Реєстрація:
(067) 506-80-61 Viber
(095) 271 45 90

Реєстрація

ПРИБУТОК. ПДВ. ПДФО.

Огляд останніх змін бухгалтерсько-податкового обліку.
Від документів та операцій - до показників Декларацій.

ПДВ. ДОКУМЕНТИ, ОПЕРАЦІЇ, ЗВІТНІСТЬ.
Чергові зміни ПДВ-документів. Нова редакція Податкової накладної (ПН), Декларації. Постачання послуг нерезиденту.
Податкові зобов’язання (ПЗ) та податковий кредит (ПК) з та без зареєстрованих документів.
• Блокування / Розблокування ПДВ (ПН, РК). І не відмова, і не розблокування, а запит на додаткові документи.
Нові «спеціально-воєнні» терміни реєстрації ПДВ-документів. Оновлені розміри штрафів.
Постачання програмної продукції - скасування пільг. «Перехідні» операції. Класифікація та місце постачання ПЗ.
Нові правила експорту СГ продукції (режим експортного забезпечення). Нарахування ПДВ. «Електротовари» - пільги.

ПОДАТОК НА ПРИБУТОК.
Коригування Положення про документальне забезпечення записів в бух. обліку. Зміни щодо первинних документів.
Виправлення «бухгалтерських» помилок. Їх вплив на оподаткування податком на прибуток.
«Запізнення» первинних документів - відображення. Забезпечення майбутніх витрат. «Перенесення» дати витрат.
Облік запасів. Облік основних засобів та нематеріальних активів. Облік орендних операцій.

ПДФО. Нововведення щодо відряджень. Індексування зарплати, «збільшені» відпускні та інші виплати працівникам.

ДОПОВІДАЧ ТА КОНСУЛЬТАНТ:

Самарченко Елена Романовна, Семінар Вебінар Практикум

Самарченко Олена Романівна

Незалежний консультант з питань оподаткування та бухгалтерського обліку.
Спікер семінарів та конференцій Ділового Клубу з 2003 року.
Автор багатьох статей та публікацій в бухгалтерській пресі.
ОДИН З КРАЩИХ ЛЕКТОРІВ ЗА ОЦІНКАМИ СЛУХАЧІВ СЕМІНАРІВ.

ПРОГРАМА СЕМІНАРУ / ВЕБІНАРУ:

ПОДАТОК НА ДОДАНУ ВАРТІСТЬ: ДОКУМЕНТИ, ОПЕРАЦІЇ, ЗВІТНІСТЬ

1. Нові правила експорту деяких видів сільськогосподарської продукції (режим експортного забезпечення):

  • Кого стосуються нові «воєнні» правила. Яким суб’єктам заборонено експорт.
  • Що означає «режим експортного забезпечення» і коли він не використовується.
  • Нарахування ПДВ за основною ставкою і подальшим коригуванням.
    Основні правила оформлення документів, терміни складання/реєстрації
  • Взаємодія між банками, митницею та платниками податків.
    Як це має працювати та яких додаткових нормативних документів слід очікувати.

2. Чергові зміни ПДВ-документів. Нова редакція форм податкової накладної та декларації

  • З якого періоду слід застосовувати оновлені форми. Що саме змінилось
  • Новий порядок оформлення податкової накладної при постачанні послуг нерезиденту

3. І знов про Блокування / Розблокування ПДВ-документів.
Чергові зміни щодо порядку подання документів для розблокування:

  • Встановлення термінів для отримання «реакції» податківців на подані документи для розблокування
  • І не відмова, і не розблокування, а запит на додаткові документи… Що, коли та в якому вигляді треба буде додатково подавати.

4. Нові «спеціально-воєнні» терміни реєстрації ПДВ-документів.
Оновлені розміри штрафів.

  • Січневе 2023 року вирішення проблеми з реєстрацією ПН/РК 15-го липня 2022 р. Які можливі наслідки, якщо «помилка» була і штрафи були сплачені
  • Оновлення загального терміну реєстрації ПДВ-документів. З якого періоду та до яких документів слід застосовувати нові терміни реєстрації
  • Що змінилось в частині застосування штрафних санкцій у випадку порушення термінів реєстрації
  • Який розмір штрафу мають застосувати у випадку реєстрації «старих» документів

5. Нововведення в частині оподаткування ПДВ, що набрали чинності в 2023 році.

6. Скасування пільгового оподаткування операцій з постачання програмної продукції:

  • Відображення в обліку «перехідних» операцій.
  • Класифікація постачання програмної продукції з метою ПДВ-обліку.
  • Визначення місця постачання в операціях з нерезидентом. Як умови договору впливають на наявність/відсутність ПДВ.

7. Пільгове оподаткування операцій з «електротоварами»:

  • Як визначити наявність пільги (в тому числі при імпорті товару)
  • Особливості застосування звільнення від оподаткування (оформлення документів, вірогідність блокування, відображення в декларації тощо)
  • Проблеми ПДВ-кредиту при безпідставному нарахуванні податку (в тому числі, відображення в бухобліку)

 

ПОДАТОК НА ПРИБУТОК.
Зміни щодо бухгалтерського обліку та їх вплив на податковий облік податку на прибуток
.

8. Коригування Положення про документальне забезпечення записів в бухгалтерському обліку:

  • Мова первинних документів (обов’язкова та можлива).
  • Додаткові реквізити первинних документів.
  • Зміни, що стосуються первинних документів.

9. Облік запасів.

  • Формування собівартості запасів.
  • Відображення в обліку знижок, наданих постачальником.
  • Відображення в обліку витрат на утримання/зберігання запасів, що використовуються у виробництві.
  • Спеціальні правила проведення уцінки матеріалів, які будуть використанні у виробництві продукції.
  • Обов’язковість проведення уцінки матеріалів з метою уникнення збиткового продажу продукції.

10. Облік основних засобів та нематеріальних активів.

  • Перегляд строку корисного використання (експлуатації) та ліквідаційної вартості. Коли це необхідно/можливо робити.
    Чи треба результат перегляду враховувати в податковому обліку.
  • Переоцінка об’єктів з нульовою залишковою вартістю. Специфіка таких операцій для нематеріальних активів.

11. Облік орендних операцій

  • Облік операційної оренди у орендодавця.
    «Заборона» на відображення поточних витрат на суми, пов’язані з оформленням договорів
  • Можливі «воєнні» зміни до облікової політики підприємства.
    Що це може бути, на що звернути увагу:
  • Створення/перегляд порядку створення резервів та забезпечень.
  • Перегляд умов використання та термінів амортизації основних засобів.

12. Відображення господарських операцій при «запізненні» первинних документів:

  • Використання забезпечення майбутніх витрат.
    Як правильно сформулювати та нарахувати забезпечення?
    Які документи потрібно оформити для підтвердження операцій?
  • Відображення запізнілих документів у поточному періоді.
    Коли це можна зробити без будь-яких помилок?
    Приклади, ситуації.
  • Можливість законного «перенесення» дати визнання витрат з одного періоду на інший.

 

ПДФО. Податок з доходів фізичних осіб.
13. Нововведення в частині оформлення відряджень:

  • Перелік первинних документів, які має надавати працівник.
  • Особливі випадки, коли необхідно отримати від працівника авансовий звіт.
  • Збільшені терміни звітування/надання документів.
  • Нагадування щодо порядку розрахунку середньої заробітної плати при нарахуванні виплат «за період».

14. Продовження індексування зарплати, нарахування «збільшеної» суми відпускних та інші випадки «незаконного збільшення» виплат працівникам:

  • Які документи необхідно/бажано мати.
  • Як такі виплати впливають на облік (в тому числі на оподатковуваний прибуток).

15. ВІДПОВІДІ НА ЗАПИТАННЯ.

Всі питання розглядаються з врахуванням змін законодавства на дату семінару!
Актуальні для Вас питання заздалегідь направляйте на e-mail: km@dk.ua для глибокого вивчення лектором!

Вартість участі

Вебінар on-line: 1500 грн. (без ПДВ). Є можливість оплати з ПДВ.
Участь в залі: 2800 грн. (без ПДВ).

Знижки

Знижки за 2-х учасників - 5%; за 3-х та більше - 10%!

До вартості входить (ВЕБІНАР або СЕМІНАР В ЗАЛІ на вибір):

Участь у вебінарі on-line:

  • Участь у on-line ВЕБІНАРІ;
  • Навчання та консультації;
  • Відповіді на запитання, що Вас цікавлять (в т.ч. індивідуальні та надіслані заздалегідь).
  • Інтерактивна участь. Під час вебінару є можливість поставити запитання в чаті.
    Можливість відео-спілкування з доповідачами (за наявності у Вас мікрофона та відео-камери).
  • Добірки методичних та аналітичних матеріалів до семінару з найновішою інформацією.
  • ЗАПИС ВЕБІНАРУ. Після вебінару буде надано персональний доступ для перегляду вебінару на 7 днів.

Участь в залі (додатково):

  • Можливість живого спілкування зі спікерами та колегами. Обмін досвідом.
  • Індивідуальні консультації експертів (під час та по закінченню вебінару Ви зможете поставити питання на прикладі ваших кейсів).
  • 10 метрів до УКРИТТЯ. Зал забезпечений резервним електропостачанням та стабільним інтернет з’єднанням.
  • Обід в ресторані;
  • Кава-брейки (вранішня кава, чай, смаколики та дивовижна випічка + в кожній перерві);
  • Набір ділових аксесуарів
Реєстрація та детальна інформація:
Київстар (067) 506 80 61 Viber Telegram,  МТС (095) 271 45 90,  +38 (044) 231-41-10
www.dku.in.ua
або DK@dku.in.ua
Реєстрація