ГОЛОВНІ ПИТАННЯ. ВСЕ ЩО ТРЕБА ЗНАТИ, АБИ НЕ ПОТРАПИТИ ПІД ШТРАФНІ САНКЦІЇ.
ПОДАТОК НА ПРИБУТОК. Аналіз операцій та можливих коригувань.
• Неможливість подання до ДПС фінансової звітності з аудиторським звітом.
• Вимоги стандартів бухобліку, які впливають на показники податкового обліку.
• «Запізненні» первинні документи. • Податкові різниці. • Амортизація.
• Неприбуткові організації. • Нерезиденти зі «спеціальним» статусом. • Відсотки. • Благодійність. Коригування.
• Необоротні активи. Переоцінки, зменшення корисності ОЗ. Продаж ОЗ. • «Нестикування» бух. правил.
• Сумнівні і безнадійні заборгованості. • Створення резерву сумнівних боргів.
• Виправлення «бух» помилок - вплив на податки. Особливості. В яких випадках необхідно виправити декларацію.
ПДВ: ДОКУМЕНТИ, ОПЕРАЦІЇ, ЗВІТНІСТЬ. Аналіз окремих ПДВ-операцій:
• Особливості податкового кредиту (ПК). «Компенсаційні» ПДВ-зобов’язання.
• «Дешеві» продажі товарів (послуг). Донарахування ПДВ до звичайної ціни (вартості покупки).
• Списання заборгованостей і коригування ПДВ. • Уцінка, списання зіпсованих товарів, готової продукції.
• Безкоштовна передача товарів (різні умови). • «Помилкові» платежі, «залік» сум по різним договорам.
• Основні засоби. Ліквідація/списання та крадіжка. • Зовнішньоекономічна діяльність (ЗЕД) - аналіз операцій.
• Виправлення помилок у декларації ПДВ. Особливості оплати/перерахування недоплат.
ДОПОВІДАЧ ТА КОНСУЛЬТАНТ:
ПРОГРАМА СЕМІНАРУ / ВЕБІНАРУ:
1. Неможливість подання до податкових органів фінансової звітності з аудиторським звітом.
• Які терміни передбачені різними нормативними документами.
• Позиція податкових органів.
• Можливі наслідки та штрафні санкції.
2. Вимоги стандартів бухобліку, які впливають на показники податкового обліку:
• Знижки, що надають постачальники.
• Переоцінка запасів. Кому та в яких випадках заборонено це робити.
• Зміна ліквідаційної вартості та терміну використання необоротних активів.
ФОРМУВАННЯ ПОКАЗНИКІВ ДЕКЛАРАЦІЇ
3. Відображення заборгованостей:
• Сумнівні та безнадійні борги з причин форс-мажорних обставин (на що спиратись, чим підтверджувати);
• Борги, що виникли з нерезидентами з країни-агресора.
Як обліковувати, чи можна списати, які документи потрібно мати.
4. Відображення операцій по списанню майна (в тому числі необоротних активів), що було:
• Знищено, зруйновано;
• Передано безоплатно на потреби Збройних сил та/або постраждалим;
• Створення резерву на знецінення пошкодженого майна.
5. Облік необоротних активів, які тимчасово не використовуються підприємством (в тому числі генераторів і іншого подібного майна).
• Аналіз можливих проблем з амортизацією.
6. Відображення в обліку необоротних активів, що їх було вилучено («мобілізовано»):
• Як потрібно обліковувати таке майно, чи можна його списати. Облікові наслідки при списанні;
• Чи можна амортизувати таке майно, якщо його не списано.
7. Аналіз деяких «нестандартних» операцій з майном.
• Користування працівником, що виїхав на кордон, втрата, не підтверджена документами тощо.
8. «Нестикування» бухгалтерських правил відображення зруйнованого / переданого / мобілізованого майна та вимог інших нормативних документів.
9. Безоплатна оренда та інші послуги, що надаються безоплатно під час війни:
• Відображення в обліку обох сторін-суб’єктів підприємницької діяльності
10. Штрафні санкції за порушення термінів реєстрації податкових накладних.
• Які правила передбачені ПКУ та які можливості мають платники податків аби захистись від штрафів?
11. Затримка в реєстрації покупцем мінусових розрахунків коригування.
• Чи завжди є провина покупця, та як уникнути неправомірних штрафів
12. Аналіз окремих ПДВ-операцій, в тому числі:
• Отримання відшкодування за пошкоджене майно від страхової компанії та/чи винної особи. Коли виникає необхідність нарахувати ПДВ та як це правильно зробити?
ВІДПОВІДІ НА ЗАПИТАННЯ.
Всі питання розглядаються з врахуванням змін законодавства на дату семінару!
Актуальні для Вас питання заздалегідь направляйте на e-mail: dk@dku.in.ua для глибокого вивчення лектором!
Вартість участі
Вебінар on-line: 2350 грн. (без ПДВ). Є можливість оплати з ПДВ.
Знижки
Знижки за 2-х учасників - 5%; за 3-х та більше - 10%!
До вартості входить (ВЕБІНАР або СЕМІНАР В ЗАЛІ на вибір):
Участь у вебінарі on-line:
Участь в залі (додатково):