вул. Михайлівська, 1/3, ст.м. "Майдан Незалежності", 01001, Київ, Україна
Ціна: 1600грн In Stock

ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ! Навчання.

Державні закупівлі Тендери PROZORRO, Семінар Вебінар Практикум Конференція

21 жовтня, КИЇВ
зал + on-line ВЕБІНАР 

 

Реєстрація:
(067) 506-80-61
Viber Telegram

Реєстрація

ДЕРЖАВНІ ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ. Тендери 2022! PROZORRO.
Здійснення закупівель товарів, робіт і послуг В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ.

             / Для Замовників та Учасників /

ПРАКТИКА ЗАКУПІВЕЛЬ. АНАЛІЗ ЗМІН. Постанови КМУ! Закон "Про публічні закупівлі". Помилки.
Зміни - прийняття рішень / аргументація позиції. Зміна істотних умов договору. Призупинення дії договору.
Закупівлі за Постановою КМУ №169. • Закупівлі за Законом. Що, коли і як застосовувати? Колізії.
Тендерна документація - що необхідно врахувати. • Вимоги для учасника / переможця.
Договори. Прямі договори. Винятки для укладення договорів. Перелік та обсяги закупівлі.
Продовження строків: розгляду тендерних пропозицій / пропозицій, укладення договору.
Визначення строку: поставки товару (надання послуг, виконання робіт); строку дії договорів.
Електронний каталог. Спрощені закупівлі. Звітування.

ПЛАНУВАННЯ, ОРГАНІЗАЦІЯ та ПРОВЕДЕННЯ ЗАКУПІВЕЛЬ. Як працюємо по-новому в 2022!?
Аналіз змін! • Нові процедури! • Як працювати в нових умовах? Помилки. Ризики. "Підводні камені".
Організація закупівель. Планування. Предмет. Тендерна документація. Виправлення помилок. Договір. • Ст. 17.  
Спрощені, "Допорогові". Відкриті торги. Торги з обмеженою участю. Переговорна процедура. Конкурентний діалог.
ОЦІНКА ТП. Нецінові критерії. • Відхилення учасників.  • Визначення ПЕРЕМОЖЦЯ.

КОНТРОЛЬ. МОНІТОРИНГ. ПЕРЕВІРКИ.  ОСКАРЖЕННЯ! АМКУ. Суд. ДАСУ. 

СПІКЕРИ ТА КОНСУЛЬТАНТИ:

Колісник Тетяна Василівна, Семінар Вебінар Практикум Конференція

Колісник Тетяна Василівна,

Експерт з питань держзакупівель з 15-м досвідом в наданні консалтингових послуг.
Доповідач, консультант та автор семінарів Ділового Клубу з питань державних закупівель з 2007 року.
ОДИН З НАЙКРАЩИХ ЛЕКТОРІВ-КОНСУЛЬТАНТІВ З ПИТАНЬ ДЕРЖАВНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ.
Парфенюк Олена, Семінар Вебінар Практикум Конференція

Парфенюк Олена,

Експерт по роботі системи PROZORRO.
Керівник департаменту державних закупівель торговельного майданчика Zakupki.Prom.ua

Працює на майданчику з 2015 року. Тобто ще від пілотного проєкту системи Prozorro.
За свою практику провела понад 170 навчальних семінарів для державних замовників.
Автор більше 60 публікацій щодо роботи електронної системи закупівель.

ПРОГРАМА СЕМІНАРУ:

Розділ І. НОРМАТИВНО-ПРАВОВА БАЗА, яка регламентує закупівлі в умовах воєнного стану.

1. Закон України «Про Публічні закупівлі» (далі - Закон).
2. Чи Постанова Кабінету Міністрів України від 28.02.2022 № 169 «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану» (далі – ПКМУ №169).
3. Аналізуємо законодавчу базу для:

  • Прийняття відповідних рішень.
  • Аргументації позиції.

 

Розділ 2. ЗАКУПІВЛІ ЗГІДНО ПКМУ № 169 - з урахуванням змін і доповнень.

4. Прямі договори.
5. Закупівлі через електронний каталог.

  • Запит ціни пропозиції.

6. Спрощені закупівлі.
7. Винятки для укладення договорів
без застосування порядку проведення спрощених закупівель та/або електронного каталогу.
8. Перелік та обсяги закупівлі.

  • Визначення.
  • Затвердження відповідного переліку та обсягів закупівлі.

9. Визначення строку:

  • Поставки товару (надання послуг, виконання робіт)%
  • Строку дії договорів.

10. Звітування.

 

Розділ 3. ЗАКУПІВЛІ ЗГІДНО ЗАКОНУ «ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПРІВЛІ».

11. Складання тендерної документації - що необхідно врахувати.
12. Виконання вимог статті 17 Закону:

  • З боку Замовників.
  • З боку Учасників.

13. Як передбачити вимоги для учасника / переможця у зв’язку з обмеженим функціонуванням відкритих реєстрів.
14. Продовження строку розгляду тендерних пропозицій / пропозицій.
15. Продовження строків укладення договору.

 

Розділ 4. ПІДГОТОВКА ТА ПОДАННЯ ПРОПОЗИЦІЇ ДЛЯ УЧАСТІ У ВІДКРИТИХ ТОРГАХ.
Враховуємо особливості воєнного стану.

16. Окремі вимоги тендерної документації.

  • Що є дискримінацією.

17. Відкриті реєстри та набори даних.

  • Чи потрібно надавати інформацію / документ у складі тендерної пропозиції, якщо вона міститься у відкритих реєстрах.
  • Які реєстри працюють.
  • Як виконувати вимоги замовників.

18. Стаття 17 Закону.

  • Що може вимагати замовник від учасника.

19. Документи та інформація, що подаються переможцем процедури закупівлі.
20. Повторне визначення переможця:

  • Чи потрібно повторно надати раніше подані документи.

21. На виправлення помилок - 24 години.
22. Необхідність забезпечувати собі «конкурента» на торгах в рамках Закону України «Про публічні закупівлі».

  • Чи видно тендерну пропозицію учасника в торгах, що були відмінені внаслідок подання менше 2-х тендерних пропозицій.

23. Тендерне забезпечення / забезпечення пропозиції. Забезпечення виконання умов договору.

  • Повернення забезпечення виконання умов договору під час воєнного стану при наявності «замороженого» договору.

24. Можливість оскарження рішень замовника в АМКУ.

  • Практики АМКУ.

 

Розділ 5. ОДНОЧАСНЕ ЗАСТОСУВАННЯ Закону та ПКМУ №169.

25. Чи можливе при здійсненні закупівель?

 

Розділ 6. ЗМІНА ІСТОТНИХ УМОВ ДОГОВОРУ.

26. Зміна істотних умов договору в умовах воєнного стану, зокрема:

  • У разі зміни курсу іноземної валюти.

27. Документальне підтвердження.

28. Призупинення дії договору.

 

Розділ 7. ВРАХОВУЄМО ВИМОГИ ПКМУ № 187 «Про забезпечення захисту національних інтересів
за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією російської федерації».

29. ПКМУ від 09 квітня 2022  № 426 «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації»,
30. ПКМУ від 30 грудня 2015 № 1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації».

ТАКОЖ ВИ МОЖЕТЕ ЗАМОВИТИ
ПРОВЕДЕННЯ КОРПОРАТИВНОГО СЕМІНАРУ  (з виїздом на Ваше підприємство)!

Вартість участі

Вебінар on-line: 1600 грн. 2750 (без ПДВ). Ціна зі знижками! Можлива оплата з ПДВ.
Участь в залі, м. Київ: 2350 грн. (без ПДВ).

Пропонуємо Вам проведення індивідуального семінару (під Вашу специфіку), з виїздом на Ваше підприємство.

Знижки:

Знижки за 2-х учасників - 5%; за 3-х та більше - 10%!

До вартості входить:

Для учасників:

  • участь у on-line ВЕБІНАРІ або КОНФЕРЕНЦІЇ В ЗАЛІ (на вибір);
  • 5-6 годин навчання та консультацій;
  • індивідуальні консультації
    (під час та по закінченню вебінару ви зможете поставити питання експертам та отримати розгорнуті відповіді на прикладі ваших кейсів);
  • відповіді на запитання, що Вас цікавлять (в т.ч. індивідуальні та надіслані заздалегідь).
  • ЕКСКЛЮЗИВНІ добірки матеріалів та презентацій.
  • Приклади (ЗРАЗКИ):
    * Положення про УО (уповноважену особу)
    * Положення про ТК
    * Посадоваінструкція фахівця з публічних закупівель (УО з публічних закупівель)
    * Протокол про розподіл обов'язків
    * Річний план
    * Протокол вибір процедури та затвердження ТД
    * ТД з урахуванням Закону №114
  • сертификат про підвищення кваліфікації (електронна версія).

Для учасників В ЗАЛІ (додатково):

  • можливість живого спілкування зі спікерами та колегами, обмін досвідом;
  • обід в ресторані;
  • кава-брейки (вранішня кава + в кожній перерві);
  • набір ділових аксесуарів;
  • сертификат про підвищення кваліфікації (друкована версія).

Підвищення кваліфікації

Підвищення кваліфікації державних службовців, посадових осіб місцевого самоврядування, депутатів місцевих рад…:
За участь у семінарах, конференціях…(в залі чи онлайн)  Ділового Клубу нараховуються кредити ЄКТС:

  • до 50% загальної кількості отриманих кредитів ЄКТС (у 2020 році).

Постанова КМУ №106 від 6.02.2019р.

Розклад*:

8.45-9.25 Вхід на сторінку вебінару
9.30-11.30    Блок 1. Колісник Т.В.
11.30-11.50  Перерва. Відповіді на запитання.
11.50-13.20  Блок 2. Колісник Т.В.
13.20-14.00  Обід
14.00-15.30  Блок 3. Колісник Т.В.
15.30-15.45  Перерва. Відповіді на запитання.
15.45-16.15  Блок 4. Парфинюк О. Zakupki.Prom.
16.20-17.00  Блок 5. YOUCONTROL.
17.00-          Відповіді на індивідуальні запитання.

! Отримати більш детальну інформацію та зареєструватись Ви можете за тел.:
Київстар (067) 506 80 61 Viber Telegram,  МТС (095) 271 45 90,  +38 (044) 231-41-10
www.dku.in.ua
або km@dk.ua

Роз’яснення щодо навчання у сфері публічних закупівель.
Нагадуємо фахівцям з публічних закупівель!

Крок 1. Навчання.

  • Згідно ч. 8 ст. 11 Закону «Про публічні закупівлі»:
  • Уповноважені особи можуть пройти навчання з питань організації та здійснення публічних закупівель, у т.ч. дистанційне в Інтернеті.
  • Підтвердження - Сертифікат або Свідоцтво про підвищення кваліфікації.

Крок 2. Підвищення кваліфікації. Спеціальне, спеціалізоване навчання.

  • Згідно п. 2.2 та п. 2.3  Наказу про «Професійний стандарт фахівця з публічних закупівель»:
  • Підвищення кваліфікації. Проходження курсів не рідше ніж 1 раз на 3 роки.
  • Спеціальне, спеціалізоване навчання. Згідно потреб та відповідно до змін у законодавстві.

Крок 3. Призначення уповноваженої особи (УО).

  • НАКАЗ про призначення Уповноваженої особи видається відповідним структурним підрозділом організації Замовника.

Крок 4. Тестування. Термін з 2022 року.

  • Уповноважена особа для здійснення своїх функцій… підтверджує свій рівень володіння необхідними (базовими) знаннями у сфері публічних закупівель на веб-порталі Уповноваженого органу шляхом проходження безкоштовного тестування.

Отже, достатньо пройти навчання та отримати документ про проходження навчання або підвищення кваліфікації та
Наказом по вашій організації призначити Уповноважену особу з відповідними повноваженнями (функціями у сфері публічних закупівель).
А вже у 2022 році до цих документів ще додатково необхідно буде пройти ТЕСТУВАННЯ з підтвердження, що ви склали ТЕСТИ.

Тому, навчання у сфері публічних закупівель необхідне для володіння базовими знаннями, щоб потім контролюючі та правоохоронні органи не притягали вас до відповідальності щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель.