Трансфертное ценообразование, ТЦО Отчет Документация,  Семинар Вебинар Практикум Конференция

 

11 грудня, КИЇВ
+ on-line ВЕБІНАР


Реєстрація:
(044) 537-70-10
(067) 506-80-61

Реєстрація

ТРАНСФЕРТНЕ ЦІНОУТВОРЕННЯ (ТЦУ)
Master File, Local File, CbC Reporting.
Готуємось до ЗВІТУ по ТЦУ! Документація. Зміни 2020!

              ЗВІТ по ТЦУ!  Закон №466-IX!  ВИ ГОТОВІ ?!

КОНТРОЛЬОВАНІ ОПЕРАЦІЇ 2019 / 2020! Ідентифікація. Пов’язані особи. КОНТРОЛЬ. ШТРАФИ!
Розробка політики. Прийняття рішень! Стратегія та тактика обґрунтування ТЦУ та операцій на 2020 рік!
Тенденції 2020 підходів до ТЦУ та планування транзакцій.

В 2020 по-новому (рекомендації застосування нових правил):
ЗВІТ. Приклад складання звіту по КО. Аналіз помилок! • Документація до Звіту по ТЦУ.
• Зміни в контрольованих операціях (КО). • Пов’язані особи. Визначення та критерії.
Розширення сфери застосування ТЦУ.
• КО з залученням непов’язаного посередника (в т.ч. "штучного") між пов’язаними особами.
Підвищено показники доходності та розміру операцій для визначення КО.
Методи ТЦУ, розрахунок діапазонів по-новому. • Джерела, зміни в пошуку.
Проблеми застосування ТЦУ та практичні рекомендації.
Контроль. Перевірки ДФС. Гарантії платникам. • Судова практика. Штрафи до 2.102.000 грн.!

ДОПОВІДАЧ ТА КОНСУЛЬТАНТ:

Вознюк Елена, Семинар Вебинар Практикум Конференция

Вознюк Олена

Партнер "NEXIA DK. Auditors & Consultants" (податкові, аудиторські та юридичні послуги).
Доповідач, консультант та автор семінарів Ділового Клубу по трансфертному ціноутворенню (ТЦУ),
міжнародному податковому плануванню та структуруванню.

Спеціалізація: трансфертне ціноутворення, податкове структурування інвестицій, структурування M&A,
реструктуризація бизнесу, інвестиційні можливості та бізнес стратегії.
15 років досвіду та практики в індустріях (фарма, FMCG, енергетика и нефта&газ, нерухомість).
Досвід роботи: провідні міжнародні юридичні та аудиторські фірми.
Протягом 2014-2016 президент українського підрозділу МІЖНАРОДНОЇ ФІСКАЛЬНОЇ АСОЦІАЦІЇ (IFA).

ПРОГРАМА СЕМІНАРУ:

ЗМІНИ 2020 в сфері ТЦУ!

1. Трирівнева структура документації по ТЦУ (для міжнародних груп компаній).

  • Документація з трансфертного ціноутворення (Локальний файл).
  • Глобальна документація (Майстер-файл).
  • Звіт у розрізі країн (CbC Report).

2. Глобальний Майстер-файл.

  • 50 млн євро.
  • Зміст. Вимоги щодо наповнення глобального майстер-файлу.
  • Право контролюючого органу на запит, якщо платник податку входить до міжнародної групи компаній.
  • Термін подачі.

3. Звіт в розрізі країн (CbC Report) та Мастер-файл.

  • 750 млн євро.
  • Яких українських компаній стосуватиметься їх запровадження?
  • Звіт у розрізі країн: хто і як подає?
  • Зміст. Термін подачі.

4. Документація з ТЦУ.

  • Розширено обсяг інформації / документів, що має міститись у / додаватись до Документації з ТЦУ.

5. Повідомлення про участь в міжнародній групі компаній.

6. Пов’язаність осіб.

  • Зміна критеріїв!
  • Розмір прямого або опосередкованого володіння збільшено до 25%.
    25% та спільна діяльність.
  • Пов’язаність через кредиторську заборгованість.
  • Додаткова ознака пов’язаності – участь у спільній діяльності.

7. Контрольовані іноземні компанії (КІК).

  • Оподаткування доходів КІК: критерії, підстави, штрафи.
  • Концепція оподаткування прибутку КІК на рівні контролюючої особи.
  • Відповідність обсягу операцій принципу «витягнутої руки».

8. BEPS.

  • Імплементація положення 8-10 кроків Плану дій BEPS.
  • Контроль за розподілом функцій, ризиків та нематеріальних активів всередині групи компаній.
  • Вдосконалення правил для операцій з сировинними товарами шляхом виключення обмеження на застосовування виключно біржових котирувань певних бірж та надання можливості використовувати котирувальні ціни на такі товари.

9. Визначення понять:

  • «Дохід з джерелом їх походження з України», «котирувальні ціни для цілей ст. 39 ПКУ», «материнська компанія міжнародної групи компаній для цілей ст. 39 ПКУ», «міжнародна група компаній для цілей ст. 39 ПКУ», «уповноважений учасник для цілей ст. 39 ПКУ», «пасивні доходи для цілей ст. 392 розділу І та розділу IV ПКУ».

10. Дивіденди. Платежі, прирівняні до дивідендів.

  • Запроваджено концепцію оподаткування, що передбачає коригування за методологією та процедурами, передбаченими для контролю за ТЦУ, при здійсненні операцій з нерезидентами.
  • Платежі за цінні папери (корпоративні права), що виплачуються нерезиденту, понад суму, яка відповідає принципу «витягнутої руки.
  • Вартість товарів (робіт, послуг), крім цінних паперів та деривативів, що придбаваються у нерезидента, понад суму, яка відповідає принципу «витягнутої руки».
  • Сума заниження вартості товарів (робіт, послуг), які продаються нерезиденту, порівняно із сумою, яка відповідає принципу «витягнутої руки».

11. Зіставність.

  • Детальне визначення усіх аспектів зіставності комерційних і фінансових умов операцій з умовами неконтрольованих операцій обов’язкове!
  • Аналіз активів використаних сторонами контрольованих операцій. Визначення впливу активів на зіставність операцій.

12. Вибір сторони, що тестуються – аналіз можливості застосування методології.

13. Вибір періоду, що аналізується.

  • Деталізація підходу вибору інформації за декілька податкових періодів та розрахунок середньозваженого показника рентабельності.

14. Побудова діапазону.

  • Ціни на дату укладення договору чи на дату переходу права власності?
  • Використання діапазону котирувальних цін.
  • Правильне обґрунтування неможливості застосування методу ПНЦ.

15. Нематеріальні активи. Аналіз операцій за методикою зіставної оцінки.

16. Перелік рекомендованих джерел інформації для обґрунтування біржового товару змінено.

17. Введення термінів «сировинні товари» та «котирувальні ціни»:

  • Обов’язкове застосування методу порівняльної неконтрольованої ціни (ПНЦ).
  • Подача повідомлення про укладання договору в межах контрольованих операцій із сировинними товарами.

18. Запровадження механізму проведення пропорційного коригування.

19. Коригування для експортних операцій.

  • Фінансовий результат до оподаткування збільшується на 30% вартості Т/Р/П реалізованих на користь нерезидентів:
  • Зареєстрованих у державах (на територіях), включених до переліку держав (територій), затвердженого КМУ;
  • Організаційно-правова форма яких включена до переліку, затвердженого КМУ.

20. «ДІЛОВА МЕТА».

  • Запровадження концепції «ділової мети» для цілей ТЦУ.
  • Фінансовий результат до оподаткування платника збільшується на суму понесених у зв’язку з цим витрат.
  • Необхідно проводити коригування якщо:
    - умови операцій з нерезидентами не відповідають розумній економічній причині (діловій меті);
    - головною ціллю є несплата податків та/або зменшення обсягу оподатковуваного прибутку;
    - в зіставних умовах особа не була б готова здійснювати операції з непов’язаними особами.
  • Обов’язок доведення обставин відсутності ділової мети покладається на контролюючий орган.
  • Ділова мета в обгрунтування нетоварних операцій.

21. Превалювання «сутності» над «формою» у процесі аналізу контрольованих операцій.

  • Контрольовані операції визначаються відповідно до фактичних умов їх проведення
    (незалежно від умов укладеного договору / наявності документального оформлення взагалі)
  • Фактичні умови КО (контрольованої операції) не відповідають умовам договору. Фактичні превалюють над договірними.
  • Визначення відповідно до фактичної поведінки сторін угоди та фактичних умов її проведення.
  • Фактична поведінка та Substance на підтвердження договірних умов.

22. Проведення процедури взаємного узгодження.

  • Визначено порядок, що передбачає механізм подачі заяви на розгляд справи за процедурою взаємного узгодження.
  • Вимоги до такої заяви. Порядок дій компетентного органу.

23. АДМІНІСТРУВАННЯ ПОДАТКІВ та ТЦУ.

  • Запроваджено в ПКУ принцип "винної відповідальності" платника податку за податкові правопорушення.
  • Визначено вимоги щодо вмотивованості рішення контролюючих органів про накладення штрафів.
  • Матеріальна відповідальність органу за неправомірні діяння посадових осіб та безвинна відповідальність контролюючих органів.

24. Посилення ШТРАФНИХ САНКЦІЙ!

  • За неподання / несвоєчасне / недостовірне подання звітності штрафні санкції до 2.102.000 грн.! (1000 ПМДГ, на 1.01.2020р.).

 

АНАЛІЗ ВСІХ ЗМІН ЗАКОНОДАВСТВА по ТРАНСФЕРТНОМУ ЦІНОУТВОРЕННЮ (ТЦУ) за 2019 та 2020!

25. Повний аналіз змін Податкового кодексу та інших законодавчих актів стосовно ТЦУ.

26. ПОВ’ЯЗАНІ ОСОБИ.

  • Визначення та критерії пов’язаних осіб. Як визначати пов’язаність в «ланцюгу» контрагентів.
  • Приклад розрахунку прямого та опосередкованого контролю.
  • Розкриття інформації про пов’язаних осіб.
  • Пов’язаність через кредитування.
  • Зміни в критеріях пов’язаності – пов'язаність через бенефіціарного власника.
  • Можливість самостійного визначення осіб пов’язаними в ТЦУ. Наслідки для платників.
  • Право ДФС визначати пов’язаність через суд.

27. ПОСЕРЕДНИКИ.

  • Специфіка для посередників при ТЦУ.
  • Уточнення визначення контрольованих операцій між пов’язаними особами з застосуванням «штучних» непов’язаних посередників.
  • Робота через посередника-прокладку, форвардні ф’ючерсні контракти.
  • Специфіка для посередників при ТЦУ

28. КОНТРОЛЬОВАНІ ОПЕРАЦІЇ (КО). Критерії. ІДЕНТИФІКАЦІЯ та ВИЗНАЧЕННЯ. Нові правила 2020!

  • Ідентифікація кола операцій для ТЦУ. Визначення КО. Критерії визнання контрольованих операцій.
  • Розширено види КО. Розширення переліку господарських операцій, які визнаються контрольованими. Розширення сфери застосування ТЦУ!
  • Операції з нерезидентами, які не сплачують корпоративний податок.
  • Обсяг контрольованої операції визначається не за договором, а у відповідністю із принципом «витягнутої руки».
    Права контролюючого органу під час перевірки з питань дотримання платником податків принципу «витягнутої руки».
    Уточнено період здійснення зіставних операцій (протягом звітного періоду / протягом попередніх декількох періодів).
  • Передбачається використання фінансових показників зіставних компаній замість рентабельності окремої операції.
  • Запроваджено критерії зіставних компаній (однаковий КВЕД, відсутність збитків, відсутність акціонерів / дочірніх компаній).
  • Посередники. Операції з посередниками-нерезидентами.
    Ігнорування непов’язаних посередників у ланцюгу операцій (в т.ч. якщо вони є "штучними").
    Розширено види контрольованих операцій. Операції з нерезидентами специфічних ОПФ.
  • Специфічні ситуації.
    Відступлення права вимоги. Порука. Прощення боргу. Дивіденди та внески до статутного капіталу.
    Скорочення функцій та департаментів, як контрольована операція.
  • Спеціальні правила для обґрунтування КО на підставі ф’ючерсних форвардних контрактів (за датою контракту, а не за датою операції).
  • Запровадження принципу групування КО (за довгостроковими договорами, з нематеріальними активами, НМА та інше),
    розподілу доходів та витрат, пов’язаних з КО.

29. НЕРЕЗИДЕНТИ.

  • Змінений перелік «НИЗЬКО-ПОДАТКОВИХ» ЮРИСДИКЦІЙ (НПЮ) від КМУ.
  • Новий перелік організаційно-правових форм нерезидентів, операції з якими контролюються – з якої дати набирає чинності.
  • Чи застосовується ТЦУ при роботі з "низько-податковими" суб’єктами, зареєстрованими в "високо-податкових" юрисдикціях?
  • Роз’яснення ДФС по КО.

30. Представництва. Постійні представництва.

  • Вимоги до предстаництв, ризик перекваліфікації в постійні представництва.
  • Операції між нерезидентом і його постійним представництвом контролюються, за загальними правилами.
  • Є контрольованими також і внутрішньогосподарські розрахунки між нерезидентом та його постійним представництвом.
  • Постійне представництво. Суттєві зміни за 1210.
    Термін приведено у відповідність до вимог Модельної конвенції ОЕСР щодо податків на доходи і капітал.
    Для визнання операцій контрольованими досягнення доходу в 150 млн. грн. необов’язкове.

31. ЗІСТАВНІ ОПЕРАЦІЇ.

  • Зіставність (внутрішня та зовнішня) умов операцій. Визначення внутрішніх та зовнішніх зіставних операцій.
  • Критерії зіставності. Пріоритетність внутрішніх над зовнішніми зіставними операціями.
  • Де їх шукати? Як застосовувати? Проблеми пошуку зіставних операцій.
  • Корегування для приведення операцій до рівня зіставних для різник методів ТЦУ – приклади розрахунків та коригувань.
    Практичні рекомендації.

32. МЕТОДИ ТЦУ.

  • Методи ТЦУ. Алгоритм вибору методу (найбільш доцільного). Вибір сторони для дослідження.
  • Пріорітетність методів ТЦУ. Послідовність використання методів ТЦУ.
  • Як обгрунтувати неможливівсть застосування 1–3 методів?
  • Аналіз кожного методу (відмінність української версії від ОЕСР). Сфера їх застосування.
    Сутність аналізу, опис процедури, що здійснює підприємство.

1. Метод порівняльної неконтрольованої ціни (Comparable uncontrolled price (CUP)). Пріоритетний по відношенню до інших методів.

2. Метод ціни перепродажу (Resale price).

3. Метод «витрати +» (Cost plus)

4. Метод зіставної рентабельності, чистого прибутку (Transactional net margin method (TNMM).

5. Метод розподілення прибутку (Profit split).

  • Приклади застосування методів ТЦУ до операцій.
  • Ціна та показники Рентабельності. Як ключові одиниці в ТЦУ. Порядок розрахунку.
  • Складнощі використання методів, що базуються на показниках рентабельності. Вибір показника рентабельності.
  • Визначення більш простої сторони при застосуванні методів, що базуються на рентабельності.
    Що, коли більш простою стороною є нерезидент?
  • Групування КО / зіставних операцій для розрахунку рентабельності. Практичні приклади розрахунку рентабельності.
    Вибір правильного аналізованого показника рентабельності.
  • Біржові товари. Специфічний метод обґрунтування ціни біржового товару. Як застосовувати?
    Що робити, якщо не можливо застосувати метод порівняльної неконтрольованої ціни при обгрунтуванні цін біржового товару? 
    Повідомлення про контракти. Ціни котирування.
    Перелік бірж та біржового товару (Постанова КМУ).
  • Фінансові операції. Операції з правами на об’єкти інтелектуальної власності. Операції з об’єктами нерухомості та інше.

33. ДІАПАЗОНИ.

  • Як рахувати квартилі? Практичні приклади.
  • Визначення діапазону цін та діапазону рентабельності на практичних прикладах. Правила розрахунку.
  • У випадку непопадання ціни / рентабельності контрольованої операції в діапазон ціни / рентабельності – ціна / рентабельність визначається на рівні медіани.
    При самостійному коригуванні - нижнього / верхнього квартилю.
  • Практичні приклади побудови діапазону ціни / рентабельності по Постанові КМУ.
  • Можливість використовувати показники 1 зіставної операції замість побудови діапазону.
  • Небезпечність ситуації, коли існує детальна інформація про ціни на товари в зіставних умовах.

34. ДЖЕРЕЛА ІНФОРМАЦІЇ по зіставним операціям.

  • Відсутні офіційні джерела. Розширено перелік джерел інформації.
    Будь-яка загальнодоступна інформація може бути джерелом інформації для ТЦУ.
    Будь-які джерела, інформація з яких отримана з дотриманням вимог законодавства.
    Інформація, отримана податковими органами в межах міжнародних угод
  • Різні джерела інформації. Проблеми вибору джерел інформації.
  • Використання експертизи Держзовнішінформу, баз данних Бюро Ван Дейк (RUSLANA,  AMADEUS тощо).
  • Бази даних для ТЦУ: «+» та «–». Для яких методів застосовуються.
  • Внутрішні та зовнішні зіставні операції.
  • Цінові експертизи для цілей ТЦУ.
  • Практичні рекомендації по пошуку зіставних операцій.

 

ЗВІТ по ТЦУ! Підготовка та перевірка звіту.
ДОКУМЕНТАЦІЯ до ЗВІТУ по ТЦУ. Аналіз порядку. Рекомендації практики. Підводні камені.

35. ЗВІТ по ТЦУЗвіт подають всі, в кого є контрольовані операції (КО)!

  • Приклад складання Звіту про контрольовані операції.
  • Проблемні питання при заповненні.
  • Відображення специфічних операцій у звіті про КО.
  • Аналіз основних помилок при складанні Звіту. Аналіз Порядку.
  • Перевірка звіту по ТЦУ.
  • Які документи потрібно мати?

36. ДОКУМЕНТАЦІЯ по ТЦУ. Як підготувати без помилок та штрафів?

  • Пакет Документів та Додатків до звіту з ТЦУ.
  • Доповнено перелік інформації, яка має бути у Документації про КО (опис структури управління, опис діяльності та стратегії ділової активності, аналіз відповідних ринків, конкуренти, копії договорів та платіжних документів).
  • Яку інформацію необхідно розкрити в документації?
  • Застосування штрафних санкцій за неповне розкриття інформації в документації по ТЦУ.
  • Документацію готують всі, але подають на запит.
  • Як підготувати самим? Коли краще залучити зовнішніх спеціалістів.
  • Пакет документації для цілей ТЦУ, як підготувати функціональний аналіз.

37. Функціональний аналіз. Економічний аналіз. Політика ТЦУ.  Аналіз ризиків.

  • Як підготувати?
  • Економічні моделі при складанні пакету документів по ТЦУ. 
  • Особливі випадки обґрунтування ціни / рентабельності в операціях, що не є контрольовані для ТЦУ.

38. КОРИГУВАННЯ. Самостійні, пропорційні, зворотні.

  • Приклад. Коли потрібно проводити, а коли застосування є недоцільним.
  • Виправлення помилок. Донарахування податкових зобов’язань.
  • При самостійному корегуванні застосовується максимальне / мінімальне значення діапазону, а не медиана
    (навіть щодо попередніх звітних періодів).
  • 30% коригування поширюється не лише на операції з НПЮ, а і на операції з контрагентами специфічної организаційно-правової форми.

 

ПЛАНУВАННЯ ТЦУ та МІНІМІЗАЦІЯ РИЗИКІВ.

39. Внутрішня система контролю за ТЦУ.

  • Як організувати комунікацію між структурними підрозділами компанії для контролю за трансфертними цінамі та мінімізувати податкові ризики.
  • Корпоративна цінова політика.

40. ПРАКТИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ по первинному аналізу господарських операцій на їх відповідність вимогам ТЦУ.

  • Аналіз схеми руху товарів, послуг, грошових потоків. Система ціноутворення з врахуванням вимог до контролюємих угод.
  • Ідентифікація зіставних неконтролюємих угод. Можливості корегування внаслідок різних умов угод з врахуванням норм ТЦУ.

 

ПЕРЕВІРКИ ТЦУКОНТРОЛЬШТРАФИ. Взаємодія з ДФС. Оскарження донарахувань.
Стратегії захисту платника податків. Досвід аргументування рівня цін. Судова практика.

41. ПОДАТКОВІ ПЕРЕВІРКИ ТЦУ. Моніторинг.

  • Податкові перевірки ТЦУ. Практика перевірок ДФС.
  • Підстави для перевірки: зміни.
  • Порядок та особливості проведення.
  • Підстави для перевірки контрольованих операцій. Самостійне коригування.
  • Результати перевірки. Нюанси.
  • Максимальний строк перевірки збільшено до 30 місяців!
  • Строк позовної давності щодо контрольованих операцій 7 років!
  • Статистика ДФС по результату моніторингу та податкових перевірках за попередні періоди.

42. Моніторинг КО.

  • Порядок проведення ДФС.
  • Спостереження за цінами та умовами.
  • Аналіз інформації про КО, звітів, документації.
  • Аналіз інформаційних джерел.
  • Опитування-Допит-Інтерв’ю ДФС представників платників податку! Процедура. Результати.

43. Оскарження податкових донарахувань (в судовому та позасудовому порядку) по ТЦУ.

44. УЗГОДЖЕННЯ ЦІН у контрольованих операціях.

  • Аналіз передбачених Законом можливостей для взаємного узгодження цін між платником та ДФС.
  • Порядок узгодження цін згідно Постанови КМУ (зі змінами).
  • Міжнародний досвід та можливі наслідки для платників податків в Україні.

45. СУДОВА ПРАКТИКА по ТЦУ!

  • Позитивна та негативна! Різна судова практика по тим самим питаннямАналіз.
  • Ідентифікація контрольованих операцій (контрольована / неконтрольована). Невключення КО до звіту.
  • Пов’язаність осіб.
  • НПЮ. Специфічні ОПФ нерезидентів.
  • Посередницькі договори.
  • Неподання Документації. Не звітування.
  • Щодо штрафів...

46. ШТРАФНІ САНКЦІЇ. Відповідальність за порушення по ТЦУ. Нові правила!

  • Нові розміри штрафів. Неподання звітів, документації. Не включення в звіт контрольованої операції. Викривлення інформації...
  • За неподання Звіту (невчасне подання):
    / З 1.01.2020 року (300 прожиткових мінімумів) - 630 600 грн.!
    / Неподання звіту / уточнюючого звіту / документації після 30 днів за кінцевою датою сплати штрафу – 5 прожиткових мінімумів за кожен календарний день.
    / Несвоєчасне подання звіту / невключення операції в поданий звіт – 1 прожитковий мінімум за кожен день.
    / Несвоєчасне подання документації – 2 прожиткових мінімуми за кожен день.
  • За помилки:
    / У Звіті, незадекларованіневключені операції у Звіті: 
    1% (максимум 300 прожиткових мінімумів);
    / Для Звіту у розрізі країн максимум 1000 прожиткових мінімумів.
    Специфічні ситуації.
  • За неподання:
    / Документації по ТЦУ (локальної): 3%
    (максимум 200 прожиткових мінімумів);
    / Глобальної Документації (майстер-файлу): 300 прожиткових мінімумів;
    / Звіту у розрізі країн міжнародної групи: 1000 прожиткових мінімумів;
    / Повідомлення про участь у міжнародній групі компаній: 50 прожиткових мінімумів.
  • Застосування ДФС нових штрафів до старих періодів (звіти, документація). Роз’яснення ДФС. Що на практиці.

 

Спеціальний бонус учасникам Ділового Клубу: відповіді на всі індивідуальні запитання!

Всі питання розглядаються з врахуванням змін законодавства на дату семінару!
Актуальні для Вас питання заздалегідь направляйте на e-mail: km@dk.ua для глибокого вивчення консультантом!

Вартість участі

Вебінар on-line: 1750 грн. (без ПДВ);
                              300 грн. вартість друкованих ПРЕЗЕНТАЦІЙНИХ МАТЕРІАЛІВ (295+ сторінок)
                              та відправлення "Новою поштою"
за наш кошт (до вебінару, для комфортної роботи).
Семінар в Києві: 2850 грн. (без ПДВ). Є можливість оплати з ПДВ.

Звертаємо увагу!

  • Кількість учасників в залі обмежена Урядом. Реєструйтесь заздалегідь. Бронь місць підтверджується оплатою.
  • Площа ЗАЛУ 345 м2! Всі вимоги дистанції та безпеки будуть дотримані.

Знижки

Знижки за 2-х учасників - 5%; за 3-х та більше - 10%!

До вартості входить

Для учасників вебінару:

  • участь у on-line ВЕБІНАРІ або семінарі (на вибір);
  • 6+ годин навчання та консультацій;
  • індивідуальні консультації експерта
    (по закінченню вебінару ви зможете поставити питання та отримати розгорнуті відповіді на прикладі ваших кейсів);
  • відповіді на запитання (в т.ч. індивідуальні та надіслані заздалегідь);
  • за бажанням ЕКСКЛЮЗИВНІ друковані ПРЕЗЕНТАЦІЙНІ МАТЕРІАЛИ (295+ сторінок), у вартості друк та відправка "Новою Поштою".

Для учасників семінару (додатково):

  • обід в ресторані;
  • кава-брейки (вранішня кава, чай, смаколики + в кожній перерві);
  • можливість живого спілкування зі спікерами та колегами, обмін досвідом;
  • аналіз документів учасників семінару (в залі);
  • ЕКСКЛЮЗИВНІ друковані ПРЕЗЕНТАЦІЙНІ МАТЕРІАЛИ (295+ сторінок);
  • набір ділових аксесуарів;
  • сертифікат.

Розклад

9.00-10.00    Реєстрація учасників. Вранішня кава
                      Вхід на сторінку вебінару  / для учасників онлайн /
10.00-12.00   Блок 1
12.00-12.20   Перерва на каву.
                      Відповіді на запитання.
12.20-14.20   Блок 2
14.20-15.00   Обід.
                      Відповіді на запитання.
15.00-17.00   Блок 3
17.00-            Відповіді на приватні запитання.
                     Аналіз документів учасників семінару (в залі).

! Отримати більш детальну інформацію та зареєструватись Ви можете за тел.:
+38 (044) 537-70-10
(багатоканальний),   235.78.05
Київстар (067) 506 80 61,  МТС (095) 271 45 90
www.dku.in.ua
або km@dk.ua