вул. Михайлівська, 1/3, Майдан Незалежності, 01001, Київ, Україна
Ціна: 2550грн In Stock
ПОДАТКОВІ ПЕРЕВІРКИ ТА ВИКЛИКИ 2024 Розблокування податкових накладних Ризиковість платників Поновлення перевірок Оскарження податкових повідомлень-рішень ППР Семінар Вебінар

11 квітня, Київ
зал + онлайн

Реєстрація:
(067) 506-80-61 Viber
(095) 271 45 90

Реєстрація

ПОДАТКОВІ ПЕРЕВІРКИ ТА ВИКЛИКИ в 2024 році!

[Роз] Блокування податкових накладних. Включення до переліку ризикових.
Податкові перевірки - поновлення. Оскарження податкових повідомлень-рішень.

ОСКАРЖЕННЯ РІШЕНЬ ПРО ВІДМОВУ В РЕЄСТРАЦІЇ ПОДАТКОВИХ НАКЛАДНИХ (ПН).
Причини блокування ПН. Як знизити ризик? Алгоритм реєстрації / зупинення реєстрації ПН.
Таблиця даних платника ПДВ. Позитивна податкова історія. Перевірка ризиковості контрагента. Ризиковість операції.
Зупинення реєстрації ПН. Квитанція №2. Надання пояснень та копій документів: структура, зміст, наповнення, строки.
Оскарження відмови в реєстрації ПН. Адміністративне оскарження. Особливості подання позову.

ВИКЛЮЧЕННЯ З ПЕРЕЛІКУ РИЗИКОВИХ ПЛАТНИКІВ ПОДАТКІВ.
Причини віднесення до переліку ризикових. Наслідки ризиковості.
Невідповідності платника критеріям ризиковості. Скарга на рішення. Поданні інформації та копій документів.
Автоматична реєстрація ПН у разі виключення платника з переліку ризикових.
Автоматичне виключення з переліку ризикових у разі зняття ризиковості з контрагента.

ПОДАТКОВІ ПЕРЕВІРКИ. Ризики. Рекомендації щодо підготовки. Проведення. Оскарження.
Мораторій 2024. План-графік. Документальні планові та фактичні перевірки - умови, за яких можуть проводитися.
Порядок проведення. Що та які документи перевірити до початку перевірки. Допускати чи не допускати.
Права та обовʼязки податківців, доступ до приміщень та інших речей. Період, який може перевірятися.
Документи, які надаються при різних видах перевірок. Порядок отримання. Строк. Документи знищені / на ТОТ?
Перевищення перевіряючими повноважень. Найбільш поширені порушення, які шукає ДПС.
Оформлення результатів перевірки. Доцільність відмови від підписання акту у разі незгоди з висновками.

ОСКАРЖЕННЯ податкових повідомлень-рішення (ППР).
ППР. Коли очікувати. Першочергові дії при отриманні. Сплата за ППП: тимчасові послаблення для платника.
Адміністративне оскарження. Строк подачі скарги. Зміст ефективної скарги. До якого органу та в як подавати.
Порядок і строк розгляду скарги. Рішення за результатами розгляду скарги. Коли звертатися до суду.
Судове оскарження. Строки звернення. Оскарження «оплаченої» ППР.  Рішення суду Не / На користь платника.

ДОПОВІДАЧ ТА КОНСУЛЬТАНТ:

Ситник Сергій Податкові перевірки Семінар Вебінар Практикум Конференція

Ситник Сергій

Адвокат. Приватна юр. практика. Більше 12 років досвіду (9 - керівник юр. відділу у великих національних компаніях).
Досвід представництва в судах всіх юрисдикцій на будь-якому етапі розгляду справ в спорах,
що виникають з податкових, господарських, цивільних, земельних правовідносин.
Супроводжував податкові перевірки, корпоративні конфлікти, створення та держ. реєстрацію нових компаній та придбання існуючих, придбання промислових обʼєктів, будівництва (в т.ч. найбільшого в Європі насіннєвого заводу).
Член АПУ (комітет з податкового та митного права, комітет з кримінального та кримінально-процесуального права).
Спеціалізація:
• Судовий процес.  • Податкові спори.  • Перевірки контролюючих органів.
• Вирішення господарських спорів.  • Консультування з правових питань.

ПРОГРАМА:

Блок 1. ОСКАРЖЕННЯ РІШЕНЬ ПРО ВІДМОВУ В РЕЄСТРАЦІЇ ПОДАТКОВИХ НАКЛАДНИХ (ПН).

1.1. Чому блокують податкові накладні (ПН). Як знизити ймовірність блокування:

  • Алгоритм реєстрації / зупинення реєстрації податкової накладної.
  • Таблиця даних платника ПДВ: коли і кому потрібно подавати, як подати та на що звернути особливу увагу.
  • Позитивна податкова історія платника податків: як визначається і чи можна покращити.
  • Перевірка ризиковості контрагента: практичні поради.
  • Ризиковість господарської операції - на що звертає увагу ДПС.

1.1. Зупинення реєстрації податкової накладної (ПН):

  • Квитанція №2: на що звернути увагу платнику податків.
  • Строки надання пояснень. Що робити, якщо вони пропущені.
  • Надання пояснень та копій документів - як найважливіший етап у розблокуванні реєстрації податкової накладної (ПН).
  • Структура та зміст якісних пояснень: що потрібно пояснити і що хочуть бачити податківці.
  • Копії яких документів надавати до пояснень.
  • Різниця при підготовці пояснень та пакету документів до податкової накладної: за договорами підряду, поставки, надання послуг.
  • Додаткові пояснення: як підготувати та що потрібно надати.
  • Чи можна надавати пояснення та копії документів до виключення платника податків з переліку ризикових.

1.3. Оскарження відмови в реєстрації податкової накладної (ПН):

  • Наслідки не вчинення дій по розблокуванню податкової накладної.
  • Що доцільніше - подавати скаргу чи одразу звертатися до суду.
  • Адміністративне оскарження: особливості подання скарги, строки для її подання та розгляду.
  • Особливості подання позову.
    Чи можна до нього додавати документи, які не надавалися податковій на етапі надання пояснень чи адміністратвиного оскаження.

 

Блок 2. ВИКЛЮЧЕННЯ З ПЕРЕЛІКУ РИЗИКОВИХ ПЛАТНИКІВ ПОДАТКІВ

2.1. Причини віднесення до переліку ризикових платників податків.
2.2. Наслідки ризиковості.
2.3. Як дізнатися про включення до переліку ризикових
платників податків.
2.4. Що робити, якщо причини включення до переліку ризикових не відомі чи не зрозумілі.
2.5. Подання інформації та копій документів щодо невідповідності платника податків критеріям ризиковості - на що звернути увагу.
2.6. Подача скарги на рішення про відповідність платника податків критеріям ризиковості.
2.7. Можливість оскарження рішення про відповідність критеріям ризиковості у суді.
2.8. Автоматична реєстрація податкової накладної (ПН) у разі виключення платника з переліку ризикових.
2.9. Автоматичне виключення з переліку ризикових у разі зняття ризиковості з контрагента.

 

Блок 3. ПОДАТКОВІ ПЕРЕВІРКИ.

3.1. Кому приготуватися:

  • На кого поширюється мораторій у 2024 році.
  • Види податкових перевірок, які можуть проводитися.
  • План-графік проведення документальних планових преревірок: які платники податків та за якими критеріями включаються; можливість внесення змін та їх періодичність.
  • Документальні та фактичні перевірки - умови, за яких можуть проводитися.
  • Підготовка до перевірки - рактичні рекомендації.

3.2. Порядок проведення перевірок:

  • Що та які документи перевірити до початку перевірки.
  • Допускати чи не допускати до перевірки: можливі варіанти дій та їх наслідки.
  • Права та обовʼязки податківців, доступ до приміщень та інших речей під час перевірки.
  • Період, який може перевірятися.
  • Які документи надаються при різних видах перевірок.
  • Порядок отримання документів перевіряючими та строк їх надання платником податків.
  • Що робити, якщо документи знищені або знаходяться на окупованій території (ТОТ).
  • Перевищення перевіряючими своїх повноважень: як правильно реагувати та фіксувати порушення.
  • Найбільш поширені порушення, які шукають податкові органи.
  • Оформлення результатів перевірки.
  • Доцільність відмови від підписання акту у разі незгоди з висновками, викладеними у ньому.

3.3. Що робити у разі незгоди з висновками перевірки:

  • Порядок і строки подання заперечення до акта перевірки.
  • Чи можна додати до заперечень документи, які не були надані під час перевірки.
  • Участь у процесі розгляду матеріалів перевірки: втрата часу чи право, яке необхідно використовувати.
  • Рішення, які можуть бути прийняті за результатами розгляду заперечень.
  • Можливість оскарження акту перевірки та/або висновку за результатами розгляду матеріалів перевірки до суду.

 

Блок 4. ОСКАРЖЕННЯ ПОДАТКОВИХ ПОВІДОМЛЕНЬ-РІШЕНЬ (ППР).

4.1. Коли очікувати податкове повідомлення-рішення (ППР):

  • Випадки, в яких надсилається ППР.
  • Порядок надсилання (вручення) ППР.
  • Першочергові дії при отриманні податкового повідомлення-рішення та на що звернути увагу.
  • Сплата податкового зобов’язання, нарахованого за результатами документальних перевірок, без оскарження: тимчасові послаблення для платника податків.

4.2. Адміністративне оскарження:

  • Строк подачі адміністративної скарги і що робити, якщо він сплив / пропущений.
  • Зміст ефективної адміністративної скарги.
  • До якого органу та в якому вигляді подавати скаргу.
  • Порядок і строк розгляду скарги.
  • Порядок надання рішення за результатами розгляду скарги.
  • Скарга подана, але рішення у визначений строк немає: чи потрібно далі звертатися до суду.
  • Чому необхідно повідомляти про адміністративне оскарження контролюючий орган, який виніс ППР.

4.3. Судове оскарження:

  • Строки звернення до суду.
  • Чи можна оскаржити «оплачену» ППР.
  • До якого суду звертатися, хто відповідач, розмір судового збору.
  • Рішення суду не на користь платника - чи буде нараховно пеню за час оскарження ППР.
  • Рішення суду на користь платника - подальші дії.

ВІДПОВІДІ НА ЗАПИТАННЯ.

Вартість участі

Рахунок без ПДВ:

Вебінар on-line: 2550 грн. (без ПДВ).
Семінар в Києві: 2650 грн. (без ПДВ).
* 10% від сплаченої суми буде направлено на підтримку ЗСУ.            

Рахунок з ПДВ:

Вебінар on-line: 3060 грн. (в т.ч. ПДВ 510 грн. 00 коп.).
Семінар в Києві: 3180 грн. (в т.ч. ПДВ 530 грн. 00 коп.).

Знижки

Знижки за 2-х учасників - 5%; за 3-х та більше - 10%!

До вартості входить (ВЕБІНАР або СЕМІНАР В ЗАЛІ на вибір):

Участь в залі:

  • 6-8 годин навчання та консультацій.
  • Відповіді на запитання, що Вас цікавлять
    (в т.ч. індивідуальні та надіслані заздалегідь).
  • Живе спілкування зі спікерами та колегами. Обмін досвідом.
  • Аналіз документів учасників. Індивідуальні консультації.
    Розгорнуті відповіді на прикладі ваших кейсів.
  • ЕКСКЛЮЗИВНІ ПРЕЗЕНТАЦІЙНІ МАТЕРІАЛИ..
  • ВІДЕОЗАПИС. Доступ для перегляду вебінару на 5-7 днів.
  • 10 метрів до УКРИТТЯ.
  • Обід в ресторані;
  • Кава-брейки
    (вранішня кава, чай, смаколики, випічка + в кожній перерві);
  • Набір ділових аксесуарів;
  • Сертифікат.

Участь у вебінарі on-line:

  • 6-8 годин навчання та консультацій.
  • Відповіді на запитання, що Вас цікавлять
    (в т.ч. індивідуальні та надіслані заздалегідь).
  • Інтерактивна участь. Можливість поставити запитання в чаті.
    Відео-спілкування (за наявності у Вас мікрофона та камери).
  • ЕКСКЛЮЗИВНІ ПРЕЗЕНТАЦІЙНІ МАТЕРІАЛИ.
  • ВІДЕОЗАПИС. Доступ для перегляду вебінару на 5-7 днів.

Переваги вебінару:

  • Економія часу та коштів на дорогу, проживання, харчування.
  • Відповіді на питання без відриву від роботи.
    Можна отримати інформацію в зручному місці без поспіху.
  • Презентації, документи та матеріали доступні для завантаження.

Розклад

9:30-10:00    Реєстрація учасників в залі. Вранішня кава
                      Вхід на сторінку вебінару. Підключення до вебінару ZOOM / для учасників онлайн /
10:00-11:30   Сесія №1. Ситник Сергій (120 хвилин)
11:30-11:50   Перерва на каву. Відповіді на запитання учасників
11:50-13:20   Сесія №2. Ситник Сергій (120 хвилин)
13:20-14:00   Обід
14:00-15:30   Сесія №3. Ситник Сергій (90 хвилин)
15:30-           Відповіді на приватні запитання.

Місце проведення

Київ, вул. Михайлівська, 1/3 (ст.м. «Майдан Незалежності»), Конференц зал готелю "Козацький".

* Знижка на поселення - 10% за промокодом "Діловий Клуб".

Більш детальна інформацію та зареєструватись Ви можете за тел.:
Київстар (067) 506 80 61 Viber Telegram,  МТС (095) 271 45 90,  +38 (044) 231-41-10
www.dku.in.ua
або DK@dku.in.ua
Реєстрація