вул. Михайлівська, 1/3, Майдан Незалежності, 01001, Київ, Україна
Ціна: 2300грн In Stock
ПОДАТКОВІ ПЕРЕВІРКИ ТА ВИКЛИКИ 2024 Розблокування податкових накладних Ризиковість платників Поновлення перевірок Оскарження податкових повідомлень-рішень ППР Семінар Вебінар

17 квітня, Київ
зал + онлайн

Реєстрація:
(067) 506-80-61 Viber
(095) 271 45 90

Реєстрація

ПОДАТКОВІ ПЕРЕВІРКИ ТА ВИКЛИКИ в 2025 році!

[Роз] Блокування податкових накладних. Включення до переліку ризикових.
Податкові перевірки. Оскарження податкових повідомлень-рішень (ППР).

ОСКАРЖЕННЯ РІШЕНЬ ПРО ВІДМОВУ В РЕЄСТРАЦІЇ ПОДАТКОВИХ НАКЛАДНИХ (ПН).
Причини блокування ПН. Як знизити ризик? Алгоритм реєстрації / зупинення реєстрації ПН.
Таблиця даних платника ПДВ. Позитивна податкова історія. Перевірка ризиковості контрагента. Ризиковість операції.
Зупинення реєстрації ПН. Квитанція №2. Надання пояснень та копій документів: структура, зміст, наповнення, строки.
Оскарження відмови в реєстрації ПН. Адміністративне оскарження. Особливості подання позову.

ВИКЛЮЧЕННЯ З ПЕРЕЛІКУ РИЗИКОВИХ ПЛАТНИКІВ ПОДАТКІВ.
Причини віднесення до переліку ризикових. Наслідки ризиковості.
Невідповідності платника критеріям ризиковості. Скарга на рішення. Поданні інформації та копій документів.
Автоматична реєстрація ПН у разі виключення платника з переліку ризикових.
Автоматичне виключення з переліку ризикових у разі зняття ризиковості з контрагента.

КОНТРАГЕНТ НЕ РЕЄСТРУЄ ПОДАТКОВУ НАКЛАДНУ: як компенсувати втрачений податковий кредит.
Засоби впливу на недобросовісного контрагента. Чи можна застрахуватися від нереєстрації ПН.
Договірні умови компенсації втраченого ПК. Найпоширеніші помилки. Стягнення втраченого ПК кредиту через суд.

ПОДАТКОВІ ПЕРЕВІРКИ. Ризики. Рекомендації щодо підготовки. Проведення. Оскарження.
Кому приготуватися? План-графік. Документальні планові та фактичні перевірки.
Порядок проведення. Що та які документи перевірити до початку перевірки. Допускати чи не допускати.
Права та обовʼязки податківців, доступ до приміщень та інших речей. Період, який може перевірятися.
Документи, які надаються при різних видах перевірок. Порядок отримання. Строк.
Перевищення перевіряючими повноважень. Найбільш поширені порушення, які шукає ДПС.
Оформлення результатів перевірки. Доцільність відмови від підписання акту у разі незгоди з висновками.

ОСКАРЖЕННЯ податкових повідомлень-рішення (ППР).
ППР. Коли очікувати. Першочергові дії при отриманні. Сплата за ППП: тимчасові послаблення для платника.
Адміністративне оскарження. Строк подачі скарги. Зміст ефективної скарги. До якого органу та в як подавати.
Порядок і строк розгляду скарги. Рішення за результатами розгляду скарги. Коли звертатися до суду.
Судове оскарження. Строки звернення. Оскарження «оплаченої» ППР.  Рішення суду Не / На користь платника.

ДОПОВІДАЧ ТА КОНСУЛЬТАНТ:

Ситник Сергій Податкові перевірки Семінар Вебінар Практикум Конференція

Ситник Сергій

Адвокат. Приватна юр. практика. Понад 12 років досвіду (9 - керівник юр. відділу у великих національних компаніях).
Досвід представництва в судах всіх юрисдикцій на будь-якому етапі розгляду справ в спорах,
що виникають з податкових, господарських, цивільних, земельних правовідносин.
Супроводжував податкові перевірки, корпоративні конфлікти, створення та держ. реєстрацію нових компаній та придбання існуючих, придбання промислових обʼєктів, будівництва (в т.ч. найбільшого в Європі насіннєвого заводу).
Член АПУ (комітет з податкового та митного права, комітет з кримінального та кримінально-процесуального права).
Спеціалізація:
• Судовий процес.  • Податкові спори.  • Перевірки контролюючих органів.
• Вирішення господарських спорів.  • Консультування з правових питань.

ПРОГРАМА:

Блок 1. ОСКАРЖЕННЯ РІШЕНЬ ПРО ВІДМОВУ В РЕЄСТРАЦІЇ ПОДАТКОВИХ НАКЛАДНИХ (ПН).

1.1. Чому блокують податкові накладні (ПН). Як знизити ймовірність блокування:

  • Алгоритм реєстрації / зупинення реєстрації податкової накладної.
  • Таблиця даних платника ПДВ: коли і кому потрібно подавати, як подати та на що звернути особливу увагу.
  • Позитивна податкова історія платника податків: як визначається і чи можна покращити.
  • Перевірка ризиковості контрагента: практичні поради.
  • Ризиковість господарської операції - на що звертає увагу ДПС.

1.1. Зупинення реєстрації податкової накладної (ПН):

  • Квитанція №2: на що звернути увагу платнику податків.
  • Строки надання пояснень. Що робити, якщо вони пропущені.
  • Надання пояснень та копій документів - як найважливіший етап у розблокуванні реєстрації податкової накладної (ПН).
  • Структура та зміст якісних пояснень: що потрібно пояснити і що хочуть бачити податківці.
  • Копії яких документів надавати до пояснень.
  • Різниця при підготовці пояснень та пакету документів до податкових накладних, складених за різними видами договорів:
    - підряду, поставки, надання послуг.
  • Додаткові пояснення: як підготувати та що потрібно надати.
  • Чи можна надавати пояснення та копії документів до виключення платника податків з переліку ризикових.

1.3. Оскарження відмови в реєстрації податкової накладної (ПН):

  • Наслідки не вчинення дій по розблокуванню податкової накладної.
  • Що доцільніше - подавати скаргу чи одразу звертатися до суду.
  • Адміністративне оскарження: особливості подання скарги, строки для її подання та розгляду.
  • Особливості подання позову.
    Чи можна до нього додавати документи, які не надавалися податковій на етапі надання пояснень чи адміністратвиного оскаження.

 

Блок 2. ВИКЛЮЧЕННЯ З ПЕРЕЛІКУ РИЗИКОВИХ ПЛАТНИКІВ ПОДАТКІВ

2.1. Причини віднесення до переліку ризикових платників податків.
2.2. Наслідки ризиковості.
2.3. Як дізнатися про включення до переліку ризикових
платників податків.
2.4. Що робити, якщо причини включення до переліку ризикових не відомі чи не зрозумілі.
2.5. Подання інформації та копій документів щодо невідповідності платника податків критеріям ризиковості - на що звернути увагу.
2.6. Подача скарги на рішення про відповідність платника податків критеріям ризиковості.
2.7. Можливість оскарження рішення про відповідність критеріям ризиковості у суді.
2.8. Автоматична реєстрація податкової накладної (ПН) у разі виключення платника з переліку ризикових.
2.9. Автоматичне виключення з переліку ризикових у разі зняття ризиковості з контрагента.

 

Блок 3. КОНТРАГЕНТ НЕ РЕЄСТРУЄ ПОДАТКОВУ НАКЛАДНУ: як компенсувати втрачений податковий кредит.

3.1. Засоби впливу на недобросовісного контрагента.
3.2. Чи можна застрахуватися від бездіяльності контрагента, який не реєструє податкову накладну.
3.3. Договірні умови компенсації втраченого податкового кредиту та найпоширеніші помилки їх формулювання.
3.4. Стягнення втраченого податкового кредиту через суд:
Коли виникає право на звернення до суду. За яких умов та як правильно сформулювати позовні вимоги.

 

Блок 4. ПОДАТКОВІ ПЕРЕВІРКИ.

4.1. Кому приготуватися:

  • Кого можуть перевіряти? Кому приготуватися?
  • Види податкових перевірок, які можуть проводитися.
  • План-графік проведення документальних планових преревірок: які платники податків та за якими критеріями включаються; можливість внесення змін та їх періодичність.
  • Документальні та фактичні перевірки - умови, за яких можуть проводитися.
  • Підготовка до перевірки - рактичні рекомендації.

4.2. Порядок проведення перевірок:

  • Що та які документи перевірити до початку перевірки.
  • Допускати чи не допускати до перевірки: можливі варіанти дій та їх наслідки.
  • Права та обовʼязки податківців, доступ до приміщень та інших речей під час перевірки.
  • Період, який може перевірятися.
  • Які документи надаються при різних видах перевірок.
  • Порядок отримання документів перевіряючими та строк їх надання платником податків.
  • Перевищення перевіряючими своїх повноважень: як правильно реагувати та фіксувати порушення.
  • Найбільш поширені порушення, які шукають податкові органи.
  • Оформлення результатів перевірки.
  • Доцільність відмови від підписання акту у разі незгоди з висновками, викладеними у ньому.

4.3. Що робити у разі незгоди з висновками перевірки:

  • Порядок і строки подання заперечення до акта перевірки.
  • Документи, які не були надані під час перевірки - чи можна додати до заперечень.
  • Участь у процесі розгляду матеріалів перевірки: втрата часу чи право, яке необхідно використовувати.
  • Рішення, які можуть бути прийняті за результатами розгляду заперечень.
  • Можливість оскарження акту перевірки та/або висновку за результатами розгляду матеріалів перевірки до суду.

 

Блок 5. ОСКАРЖЕННЯ ПОДАТКОВИХ ПОВІДОМЛЕНЬ-РІШЕНЬ (ППР).

5.1. Коли очікувати податкове повідомлення-рішення (ППР):

  • Випадки, в яких надсилається ППР.
  • Порядок надсилання (вручення) ППР.
  • Першочергові дії при отриманні податкового повідомлення-рішення та на що звернути увагу.
  • Сплата податкового зобов’язання, нарахованого за результатами документальних перевірок, без оскарження: тимчасові послаблення для платника податків.

5.2. Адміністративне оскарження:

  • Строк подачі адміністративної скарги і що робити, якщо він сплив / пропущений.
  • Зміст ефективної адміністративної скарги.
  • До якого органу та в якому вигляді подавати скаргу.
  • Порядок і строк розгляду скарги.
  • Порядок надання рішення за результатами розгляду скарги.
  • Скарга подана, але рішення у визначений строк немає: чи потрібно далі звертатися до суду.
  • Чому необхідно повідомляти про адміністративне оскарження контролюючий орган, який виніс ППР.

5.3. Судове оскарження:

  • Строки звернення до суду.
  • Чи можна оскаржити «оплачену» ППР.
  • До якого суду звертатися, хто відповідач, розмір судового збору.
  • Рішення суду не на користь платника - чи буде нараховно пеню за час оскарження ППР.
  • Рішення суду на користь платника - подальші дії.

ВІДПОВІДІ НА ЗАПИТАННЯ.

Додатковий семінар «МІНІМІЗАЦІЯ, ОПТИМІЗАЦІЯ, ПЛАНУВАННЯ ПОДАТКІВ 2025»
15:00-18.00. Програма: https://dku.in.ua/MNZS

Вартість участі

Рахунок без ПДВ:

«Податкові перевірки», Ситник С., 11:00-14.15:
2300 грн. (без ПДВ).

«Мінімізація податків», Самарченко О., 15:00-19.00: 
2600 грн. (без ПДВ).

Разом «Мінімізація податків» + «Податкові перевірки», 11:00-19:00: 
3250 грн. (без ПДВ).

Рахунок з ПДВ:

«Податкові перевірки», Ситник С., 11:00-14.15:
2760 грн. (в т.ч. ПДВ 460 грн. 00 коп.).

«Мінімізація податків», Самарченко О., 15:00-19.00: 
2850 грн. (в т.ч. ПДВ 475 грн. 00 коп.)

Разом «Мінімізація податків» + «Податкові перевірки», 11:00-19:00: 
3720 грн. (в т.ч. ПДВ 620 грн.)

Знижки

Знижки за 2-х учасників - 5%; за 3-х та більше - 10%!

Розклад

«Податкові перевірки, ризики». Програма: https://dku.in.ua/TaxAudits 

10.00-10.55  Вхід в ZOOM вебінар
11.00-12.30  Сесія 1. СИТНИК С. (90 хв.)
12.30-12.45  Перерва
12.45-14.15  Сесія 2. СИТНИК С.  (90 хв.)
14.15-15.00  Обід

«Мінімізація, оптимізація, планування податків». Програма: https://dku.in.ua/MNZS
14.30-14.55  Вхід в ZOOM вебінар
15.00-17.00  Сесія 1. САМАРЧЕНКО О.Р.  (120 хв.)
17.00-17.15  Перерва на каву. Відповіді на запитання
17.15-19.15  Сесія 2. САМАРЧЕНКО О.Р.  (120 хв.)

До вартості входить (ВЕБІНАР on-line):

Участь у вебінарі on-line:

  • Навчання та консультації.
  • Відповіді на запитання, що Вас цікавлять
    (в т.ч. індивідуальні та надіслані заздалегідь).
  • Інтерактивна участь. Можливість поставити запитання в чаті.
    Відео-спілкування (за наявності у Вас мікрофона та камери).
  • ЕКСКЛЮЗИВНІ ПРЕЗЕНТАЦІЙНІ МАТЕРІАЛИ.
  • ВІДЕОЗАПИС. Доступ для перегляду вебінару на 7 днів.

Переваги вебінару:

  • Економія часу та коштів на дорогу, проживання, харчування.
  • Відповіді на питання без відриву від роботи.
    Можна отримати інформацію в зручному місці без поспіху.
  • Презентації, документи та матеріали доступні для завантаження.

Місце проведення

Вебінар онлайн.

Більш детальна інформацію та зареєструватись Ви можете за тел.:
Київстар (067) 506 80 61 Viber Telegram,  МТС (095) 271 45 90,  +38 (044) 231-41-10
www.dku.in.ua
або DK@dku.in.ua
Реєстрація