вул. Михайлівська, 1/3, ст.м. "Майдан Незалежності", 01001, Київ, Україна
Ціна: 1850грн In Stock

ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ! Навчання.

Державні закупівлі Тендери PROZORRO, Семінар Вебінар Практикум Конференція

7 грудня, КИЇВ
зал + on-line ВЕБІНАР 

 

Реєстрація:
(067) 506-80-61
Viber Telegram

Реєстрація

ДЕРЖАВНІ ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ. Тендери 2022! PROZORRO.

Постанова КМУ 1178 - ОСОБЛИВОСТІ здійснення закупівель товарів, робіт і послуг.

             / Для Замовників та Учасників /

ПРАКТИКА ЗАКУПІВЕЛЬ. АНАЛІЗ ЗМІН. Постанови КМУ! Закон "Про публічні закупівлі". Помилки.
Зміни - прийняття рішень / аргументація позиції. Зміна істотних умов договору. Призупинення дії договору.
Закупівлі за Постановою КМУ №1178. • Закупівлі за Законом. Що, коли і як застосовувати? Колізії.
Тендерна документація - що необхідно врахувати. • Вимоги для учасника / переможця.
Договори. Прямі договори. Винятки для укладення договорів. Перелік та обсяги закупівлі.
Продовження строків: розгляду тендерних пропозицій / пропозицій, укладення договору.
Визначення строку: поставки товару (надання послуг, виконання робіт); строку дії договорів.
Електронний каталог. Спрощені закупівлі. Звітування.

ПЛАНУВАННЯ, ОРГАНІЗАЦІЯ та ПРОВЕДЕННЯ ЗАКУПІВЕЛЬ. Як працюємо по-новому в 2022!?
Аналіз змін! • Нові процедури! • Як працювати в нових умовах? Помилки. Ризики. "Підводні камені".
Організація закупівель. Планування. Предмет. Тендерна документація. Виправлення помилок. Договір. • Ст. 17.  
Спрощені, "Допорогові". Відкриті торги. Торги з обмеженою участю. Переговорна процедура. Конкурентний діалог.
ОЦІНКА ТП. Нецінові критерії. • Відхилення учасників.  • Визначення ПЕРЕМОЖЦЯ.

КОНТРОЛЬ. МОНІТОРИНГ. ПЕРЕВІРКИ.  ОСКАРЖЕННЯ! АМКУ. Суд. ДАСУ. 

СПІКЕРИ ТА КОНСУЛЬТАНТИ:

Колісник Тетяна Василівна, Семінар Вебінар Практикум Конференція

Колісник Тетяна Василівна,

Експерт з питань держзакупівель з 15-м досвідом в наданні консалтингових послуг.
Доповідач, консультант та автор семінарів Ділового Клубу з питань державних закупівель з 2007 року.
ОДИН З НАЙКРАЩИХ ЛЕКТОРІВ-КОНСУЛЬТАНТІВ З ПИТАНЬ ДЕРЖАВНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ.
Парфенюк Олена, Семінар Вебінар Практикум Конференція

Парфенюк Олена,

Експерт по роботі системи PROZORRO.
Керівник департаменту державних закупівель торговельного майданчика Zakupki.Prom.ua

Працює на майданчику з 2015 року. Тобто ще від пілотного проєкту системи Prozorro.
За свою практику провела понад 170 навчальних семінарів для державних замовників.
Автор більше 60 публікацій щодо роботи електронної системи закупівель.

ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОГО СЕМІНАРУ:

Розділ І. НОРМАТИВНО-ПРАВОВА БАЗА, яка регламентує закупівлі в умовах воєнного стану.

1. ОСОБЛИВОСТІ здійснення Закупівель за Постановою КМУ 1178 від 12.10.2022 року та за Законом «Про публічні закупівлі».

2. Аналізуємо законодавчу базу:

  • Для прийняття відповідних рішень.
  • Для аргументації позиції.

3. Постанова КМУ № 1178. Особливості здійснення закупівель товарів, робіт, послуг (Т, Р, П), 
передбачених Законом “Про публічні закупівлі” -
на час воєнного стану та 90 днів з дня його припинення або скасування.

  • Нові процедури. Нові пороги. Нові строки.
  • Відкриті торги - особливості.
  • Оскарження - як зміниться процедура.
  • Прямі договори - нові підстави для укладання.
  • Звітування - особливості.
  • Та інші зміни.

4. Як застосовувати:

  • ЗАКОН України «Про Публічні закупівлі» (далі - Закон).
  • Постанова Кабінету Міністрів України № 1178 від 12.10.2022 року 
    «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості, ПКМУ №1178 ).
  • Постанова Кабінету Міністрів України № 169 від 28.02.2022 року «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану» (далі – ПКМУ №169).
    На кого поширюються норми ПКМУ №169?

5. Чи є можливість у Замовників продовжувати працювати лише згідно Закону?

6. Закіпівлі в різні періоди.

7. Аналіз внесених змін:

  • До Закону України «Про публічні закупівлі».
  • Постановою КМУ № 1178.
  • Постановою КМУ № 169.

 

Розділ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ ДІЯЛЬНОСТІ Уповноваженої особи згідно Особливостей.

8. Внесення змін до Положення про уповноважену особу:

  • Чи потрібно?
  • В яких випадках потрібно?

9. Тестування Уповноважених осіб замовника.

10. КЕП. Кваліфікований електронний підпис.

 

Розділ 3. ПЛАНУВАННЯ ЗАКУПІВЕЛЬ на 2022 / 2023 рр. в період воєнного стану.
                 Наслідки невірного планування.

11. Вартісні межі: товари, роботи послуги.
12. Можливість планування:

  • На річну потребу.
  • На потребу кількох років.

13. Необхідність сумування закупівель, здійснених впродовж 2022 року.
14. Очікувана вартість предмета закупівлі.

  • Необхідність проведення моніторингу цін перед закупівлею.

15. Предмет закупівлі - згідно Особливостей.

  • Що є новим предметом закупівлі.
  • Можливості ділення та об’єднання предмету закупівлі: порушення або правомірне рішення.

16. Чинники, що впливають на вибір процедури або виду закупівлі.

17. Планування закупівель на 2023 рік.

  • Проведення закупівель на 2023 рік у 2022 році: в річному плані якого року відображаються «перехідні» закупівлі.
  • Правильно розраховуємо строки проведення закупівель на 2023 рік. Застереження для бюджетних установ.
  • Забезпечення термінових потреб в товарах, роботах, послугах на початку року/на період проведення торгів/спрощених закупівель.

 

Розділ 4. ЗАКРИВАЄМО ЗАКУПІВЛІ 2022 року.

18. Без помилок та порушень завершуємо 2022 рік.
19. Продовження строку дії договорів на наступний рік:

  • Через недовиконання зобов’язань по договору.
  • Порядок та можливості продовження договорів на 20%.
  • Механізм продовження договору на 20% для бюджетних установ.

20. Оприлюднення змін до договорів наприкінці 2022 - початку 2023.
21. «Залишки» коштів, додаткові закупівлі: як освоїти, варіанти, ризики.

 

Розділ 5. УКЛАДЕННЯ «ПРЯМОГО» ДОГОВОРУ.
Звіт про договір, укладений без використання електронної системи.

22. Закупівлі до 50 тис. грн.

  • Включення до річного плану.
  • Необхідність оприлюднення звіту.

23. Закупівлі без використання електронної системи.

  • Підстави для укладення договорів про закупівлю без використання електронної системи (винятки).
  • Їх документальне підтвердження.

24. Строк оприлюднення.

  • Наслідки порушення строку.
  • Відповідальність.

25. Оформлення рішень. 

 

Розділ 6. ВІДКРИТІ ТОРГИ.
Враховуємо особливості воєнного стану.

26. Строки проведення.
27. Порядок надання роз’яснень
на запити/вимоги учасників.
28. Внесення змін до тендерної документації (ТД).
29. Виправлення недоліків тендерної пропозиції - «24 години»: що можна правити.
30. Підстави відхилення тендерних пропозицій - обираємо правильно.
31. Відміна замовником торгів чи визнання їх такими, що не відбулися.
32. Відміна торгів автоматично електронною системою закупівель.
33. Вчимося вірно виконувати рішення АМКУ.

 

Розділ 7. ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ. Тендерна пропозиція.
                 Що потрібно враховувати Замовникам / Учасникам?

34. Кваліфікаційні критерії відбору учасників.

  • Встановлюємо, перевіряємо, виконуємо: працівники, матеріально-технічна база, досвід виконання аналогічних договорів, фінансова спроможність.
  • При закупівлі яких товарів заборонено висувати окремі кваліфікаційні критерії.
  • Обов’язковість кваліфікаційних критеріїв.

35. Окремі вимоги тендерної документації.

  • Що є дискримінацією.

36. Можливість подання тендерної пропозиції, вартість якої перевищує очікувану вартість предмету закупівлі.
37. Реалізація положень статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» на папері та в електронній системі закупівель:

  • Що може вимагати замовник від учасника.
  • Робота з відкритими реєстрами.
  • Спосіб документального підтвердження відсутності обставин для відмови для учасника/переможця.

38. Використання даних відкритих баз/реєстрів та інформації, оприлюдненої згідно Закону України «Про доступ до публічної інформації» при проведенні процедур закупівель.

  • Зразки товару: виконуємо чи ігноруємо  вимогу замовника?
  • Авторизаційні/гарантійні листи виробників.
  • Оплата учасником/переможцем послуг консультанта торгів.
  • Сертифікація ISO/.

 

Розділ 8. ДОГОВІР ПРО ЗАКУПІВЛЮ.

39. Які документи переможець має надати на момент підписання договору?

  • Повторне визначення переможця - чи потрібно повторно надати раніше подані документи.

40. Договори - строки укладання та оприлюднення.
41. Зміна істотних умов договору про закупівлю.

  • Що змінилося.

42. Враховуємо зростання цін, зміну курсу валют.
43. Попередня оплата.
44. Можливість внесення змін та коригування умов договору, у т.ч. істотних.
45. Практика застосовувати оперативно-господарських санкцій.

46. Необхідність забезпечувати собі «конкурента» на торгах в рамках Закону України «Про публічні закупівлі».

  • Чи видно тендерну пропозицію учасника в торгах, що були відмінені внаслідок подання менше 2-х тендерних пропозицій.

47. Тендерне забезпечення / забезпечення пропозиції. Забезпечення виконання умов договору.

  • Повернення забезпечення виконання умов договору під час воєнного стану при наявності «замороженого» договору.

 

Розділ 9. ЗМІНА ІСТОТНИХ УМОВ ДОГОВОРУ.

48. Зміна істотних умов договору в умовах воєнного стану, зокрема:

  • У разі зміни курсу іноземної валюти.

49. Документальне підтвердження.

50. Призупинення дії договору.

 

Розділ 10. НОВЕ В ОСКАРЖЕННІ рішень замовника.

51. Можливість оскарження рішень замовника в АМКУ.

  • Практика АМКУ.

 

Розділ 11. Зв’язки з рф.

52. Враховуємо ПКМУ № 187 «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією російської федерації».

53. ПКМУ від 09 квітня 2022  № 426 «Про застосування заборони ввезення товарів з російської федерації».

54. ПКМУ від 30 грудня 2015 № 1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з російської федерації».

 

Розділ 12. ЗАКУПІВЛІ ЕНЕРГОНОСІЇВ (електрична енергія та газ) на 2023 рік.

55. Організовуємо закупівлю електроенергії.

  • Відкриті торги / Прямий договір.
  • Формування очікуваної вартості.
  • Зміна ціни - механізми. Підстави. Документальне підтвердження зміни ціни. Порядок зміни ціни, визначений у договорі про закупівлю. Можливість зміни ціни на ринку більше, ніж на 10%.
    Зміна ціни в договорах згідно особливостей встановлених постановою КМУ від 12.10.2022 №1178

56. Закупівля природного газу.

57. Закупівля комунальних послуг.

 

ВІДПОВІДІ НА ЗАПИТАННЯ слухачів семінару (Замовники та Учасники).

ТАКОЖ ВИ МОЖЕТЕ ЗАМОВИТИ
ПРОВЕДЕННЯ КОРПОРАТИВНОГО СЕМІНАРУ  (з виїздом на Ваше підприємство)!

Вартість участі

Вебінар on-line: 1850 грн. 2750 (без ПДВ). Ціна зі знижками! Можлива оплата з ПДВ.
Участь в залі, м. Київ: 2350 грн. (без ПДВ).

Пропонуємо Вам проведення індивідуального семінару (під Вашу специфіку), з виїздом на Ваше підприємство.

Знижки:

Знижки за 2-х учасників - 5%; за 3-х та більше - 10%!

До вартості входить (ВЕБІНАР або СЕМІНАР В ЗАЛІ на вибір):

Участь у вебінарі on-line:

  • 5-7 годин навчання та консультацій.
  • Інтерактивна участь. Під час вебінару є можливість поставити запитання в чаті.
  • Можливість відео-спілкування з доповідачами (за наявності у Вас мікрофона та відео-камери).
  • Відповіді на запитання, що Вас цікавлять (в т.ч. індивідуальні та надіслані заздалегідь).
  • Після вебінару буде надано персональний доступ для перегляду вебінару на 3-5 днів.
  • ЕКСКЛЮЗИВНІ ДОБІРКИ МАТЕРІАЛІВ + ПРЕЗЕНТАЦІЙ.
  • Сертификат про підвищення кваліфікації (електронна версія).

Участь в залі (додатково):

  • Можливість живого спілкування зі спікерами та колегами. Обмін досвідом.
  • Індивідуальні консультації експертів (під час та по закінченню вебінару Ви зможете поставити питання на прикладі ваших кейсів).
  • 10 метрів до УКРИТТЯ.
  • Зал забезпечений резервним електропостачанням та стабільним інтернет з’єднанням.
  • Обід в ресторані;
  • Кава-брейки (вранішня кава, чай, смаколики та дивовижна випічка + в кожній перерві);
  • Набір ділових аксесуарів;
  • Сертифікат про підвищення кваліфікації (друкована версія).

Підвищення кваліфікації

Підвищення кваліфікації державних службовців, посадових осіб місцевого самоврядування, депутатів місцевих рад…:
За участь у семінарах, конференціях…(в залі чи онлайн)  Ділового Клубу нараховуються кредити ЄКТС:

  • до 50% загальної кількості отриманих кредитів ЄКТС (у 2020 році).

Постанова КМУ №106 від 6.02.2019р.

Розклад*:

8.45-9.25 Вхід на сторінку вебінару
9.30-11.30    Блок 1. Колісник Т.В.
11.30-11.50  Перерва. Відповіді на запитання.
11.50-13.50  Блок 2. Колісник Т.В.
13.50-14.30  Обід
14.30-16.00  Блок 3. Колісник Т.В.
16.00-16.15  Перерва. Відповіді на запитання.
16.15-16.45  Блок 4. Парфинюк О. Zakupki.Prom.
16.45-17.15  Відповіді на індивідуальні запитання.

! Отримати більш детальну інформацію та зареєструватись Ви можете за тел.:
Київстар (067) 506 80 61 Viber Telegram,  МТС (095) 271 45 90,  +38 (044) 231-41-10
www.dku.in.ua
або km@dk.ua

Роз’яснення щодо навчання у сфері публічних закупівель.
Нагадуємо фахівцям з публічних закупівель!

Крок 1. Навчання.

  • Згідно ч. 8 ст. 11 Закону «Про публічні закупівлі»:
  • Уповноважені особи можуть пройти навчання з питань організації та здійснення публічних закупівель, у т.ч. дистанційне в Інтернеті.
  • Підтвердження - Сертифікат або Свідоцтво про підвищення кваліфікації.

Крок 2. Підвищення кваліфікації. Спеціальне, спеціалізоване навчання.

  • Згідно п. 2.2 та п. 2.3  Наказу про «Професійний стандарт фахівця з публічних закупівель»:
  • Підвищення кваліфікації. Проходження курсів не рідше ніж 1 раз на 3 роки.
  • Спеціальне, спеціалізоване навчання. Згідно потреб та відповідно до змін у законодавстві.

Крок 3. Призначення уповноваженої особи (УО).

  • НАКАЗ про призначення Уповноваженої особи видається відповідним структурним підрозділом організації Замовника.

Крок 4. Тестування. Термін з 2022 року.

  • Уповноважена особа для здійснення своїх функцій… підтверджує свій рівень володіння необхідними (базовими) знаннями у сфері публічних закупівель на веб-порталі Уповноваженого органу шляхом проходження безкоштовного тестування.

Отже, достатньо пройти навчання та отримати документ про проходження навчання або підвищення кваліфікації та
Наказом по вашій організації призначити Уповноважену особу з відповідними повноваженнями (функціями у сфері публічних закупівель).
А вже у 2022 році до цих документів ще додатково необхідно буде пройти ТЕСТУВАННЯ з підтвердження, що ви склали ТЕСТИ.

Тому, навчання у сфері публічних закупівель необхідне для володіння базовими знаннями, щоб потім контролюючі та правоохоронні органи не притягали вас до відповідальності щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель.