ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ! Навчання.
/ Для Замовників та Учасників /
ПРАКТИКА ЗАКУПІВЕЛЬ. АНАЛІЗ ЗМІН. Постанови КМУ! Закон "Про публічні закупівлі". Помилки.
• Зміни - прийняття рішень / аргументація позиції. • Зміна істотних умов договору. • Призупинення дії договору.
• Закупівлі за Постановою КМУ №1178. • Закупівлі за Законом. Що, коли і як застосовувати? Колізії.
• Тендерна документація - що необхідно врахувати. • Вимоги для учасника / переможця.
• Договори. Прямі договори. Винятки для укладення договорів. Перелік та обсяги закупівлі.
• Продовження строків: розгляду тендерних пропозицій / пропозицій, укладення договору.
• Визначення строку: поставки товару (надання послуг, виконання робіт); строку дії договорів.
• Електронний каталог. • Спрощені закупівлі. • Звітування.
ПЛАНУВАННЯ, ОРГАНІЗАЦІЯ та ПРОВЕДЕННЯ ЗАКУПІВЕЛЬ. Як працюємо по-новому в 2022!?
• Аналіз змін! • Нові процедури! • Як працювати в нових умовах? Помилки. Ризики. "Підводні камені".
• Організація закупівель. Планування. Предмет. Тендерна документація. Виправлення помилок. Договір. • Ст. 17.
• Спрощені, "Допорогові". Відкриті торги. Торги з обмеженою участю. Переговорна процедура. Конкурентний діалог.
• ОЦІНКА ТП. Нецінові критерії. • Відхилення учасників. • Визначення ПЕРЕМОЖЦЯ.
СПІКЕРИ ТА КОНСУЛЬТАНТИ:
ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОГО СЕМІНАРУ:
Розділ І. НОРМАТИВНО-ПРАВОВА БАЗА, яка регламентує закупівлі в умовах воєнного стану.
1. ОСОБЛИВОСТІ здійснення Закупівель за Постановою КМУ 1178 від 12.10.2022 року та за Законом «Про публічні закупівлі».
2. Аналізуємо законодавчу базу:
3. Постанова КМУ № 1178. Особливості здійснення закупівель товарів, робіт, послуг (Т, Р, П),
передбачених Законом “Про публічні закупівлі” - на час воєнного стану та 90 днів з дня його припинення або скасування.
4. Як застосовувати:
5. Чи є можливість у Замовників продовжувати працювати лише згідно Закону?
6. Закіпівлі в різні періоди.
7. Аналіз внесених змін:
Розділ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ ДІЯЛЬНОСТІ Уповноваженої особи згідно Особливостей.
8. Внесення змін до Положення про уповноважену особу:
9. Тестування Уповноважених осіб замовника.
10. КЕП. Кваліфікований електронний підпис.
Розділ 3. ПЛАНУВАННЯ ЗАКУПІВЕЛЬ на 2022 / 2023 рр. в період воєнного стану.
Наслідки невірного планування.
11. Вартісні межі: товари, роботи послуги.
12. Можливість планування:
13. Необхідність сумування закупівель, здійснених впродовж 2022 року.
14. Очікувана вартість предмета закупівлі.
15. Предмет закупівлі - згідно Особливостей.
16. Чинники, що впливають на вибір процедури або виду закупівлі.
17. Планування закупівель на 2023 рік.
Розділ 4. ЗАКРИВАЄМО ЗАКУПІВЛІ 2022 року.
18. Без помилок та порушень завершуємо 2022 рік.
19. Продовження строку дії договорів на наступний рік:
20. Оприлюднення змін до договорів наприкінці 2022 - початку 2023.
21. «Залишки» коштів, додаткові закупівлі: як освоїти, варіанти, ризики.
Розділ 5. УКЛАДЕННЯ «ПРЯМОГО» ДОГОВОРУ.
Звіт про договір, укладений без використання електронної системи.
22. Закупівлі до 50 тис. грн.
23. Закупівлі без використання електронної системи.
24. Строк оприлюднення.
25. Оформлення рішень.
Розділ 6. ВІДКРИТІ ТОРГИ.
Враховуємо особливості воєнного стану.
26. Строки проведення.
27. Порядок надання роз’яснень на запити/вимоги учасників.
28. Внесення змін до тендерної документації (ТД).
29. Виправлення недоліків тендерної пропозиції - «24 години»: що можна правити.
30. Підстави відхилення тендерних пропозицій - обираємо правильно.
31. Відміна замовником торгів чи визнання їх такими, що не відбулися.
32. Відміна торгів автоматично електронною системою закупівель.
33. Вчимося вірно виконувати рішення АМКУ.
Розділ 7. ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ. Тендерна пропозиція.
Що потрібно враховувати Замовникам / Учасникам?
34. Кваліфікаційні критерії відбору учасників.
35. Окремі вимоги тендерної документації.
36. Можливість подання тендерної пропозиції, вартість якої перевищує очікувану вартість предмету закупівлі.
37. Реалізація положень статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» на папері та в електронній системі закупівель:
38. Використання даних відкритих баз/реєстрів та інформації, оприлюдненої згідно Закону України «Про доступ до публічної інформації» при проведенні процедур закупівель.
Розділ 8. ДОГОВІР ПРО ЗАКУПІВЛЮ.
39. Які документи переможець має надати на момент підписання договору?
40. Договори - строки укладання та оприлюднення.
41. Зміна істотних умов договору про закупівлю.
42. Враховуємо зростання цін, зміну курсу валют.
43. Попередня оплата.
44. Можливість внесення змін та коригування умов договору, у т.ч. істотних.
45. Практика застосовувати оперативно-господарських санкцій.
46. Необхідність забезпечувати собі «конкурента» на торгах в рамках Закону України «Про публічні закупівлі».
47. Тендерне забезпечення / забезпечення пропозиції. Забезпечення виконання умов договору.
Розділ 9. ЗМІНА ІСТОТНИХ УМОВ ДОГОВОРУ.
48. Зміна істотних умов договору в умовах воєнного стану, зокрема:
49. Документальне підтвердження.
50. Призупинення дії договору.
Розділ 10. НОВЕ В ОСКАРЖЕННІ рішень замовника.
51. Можливість оскарження рішень замовника в АМКУ.
Розділ 11. Зв’язки з рф.
52. Враховуємо ПКМУ № 187 «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією російської федерації».
53. ПКМУ від 09 квітня 2022 № 426 «Про застосування заборони ввезення товарів з російської федерації».
54. ПКМУ від 30 грудня 2015 № 1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з російської федерації».
Розділ 12. ЗАКУПІВЛІ ЕНЕРГОНОСІЇВ (електрична енергія та газ) на 2023 рік.
55. Організовуємо закупівлю електроенергії.
56. Закупівля природного газу.
57. Закупівля комунальних послуг.
ВІДПОВІДІ НА ЗАПИТАННЯ слухачів семінару (Замовники та Учасники).
ТАКОЖ ВИ МОЖЕТЕ ЗАМОВИТИ
ПРОВЕДЕННЯ КОРПОРАТИВНОГО СЕМІНАРУ (з виїздом на Ваше підприємство)!
Вартість участі
Вебінар on-line: 1850 грн. 2750 (без ПДВ). Ціна зі знижками! Можлива оплата з ПДВ.
Участь в залі, м. Київ: 2350 грн. (без ПДВ).
Пропонуємо Вам проведення індивідуального семінару (під Вашу специфіку), з виїздом на Ваше підприємство.
Знижки:
Знижки за 2-х учасників - 5%; за 3-х та більше - 10%!
До вартості входить (ВЕБІНАР або СЕМІНАР В ЗАЛІ на вибір):
Участь у вебінарі on-line:
Участь в залі (додатково):
Підвищення кваліфікації
Підвищення кваліфікації державних службовців, посадових осіб місцевого самоврядування, депутатів місцевих рад…:
За участь у семінарах, конференціях…(в залі чи онлайн) Ділового Клубу нараховуються кредити ЄКТС:
Постанова КМУ №106 від 6.02.2019р.
Розклад*:
8.45-9.25 Вхід на сторінку вебінару
9.30-11.30 Блок 1. Колісник Т.В.
11.30-11.50 Перерва. Відповіді на запитання.
11.50-13.50 Блок 2. Колісник Т.В.
13.50-14.30 Обід
14.30-16.00 Блок 3. Колісник Т.В.
16.00-16.15 Перерва. Відповіді на запитання.
16.15-16.45 Блок 4. Парфинюк О. Zakupki.Prom.
16.45-17.15 Відповіді на індивідуальні запитання.
Роз’яснення щодо навчання у сфері публічних закупівель.
Нагадуємо фахівцям з публічних закупівель!
Крок 1. Навчання.
Крок 2. Підвищення кваліфікації. Спеціальне, спеціалізоване навчання.
Крок 3. Призначення уповноваженої особи (УО).
Крок 4. Тестування. Термін з 2022 року.
Отже, достатньо пройти навчання та отримати документ про проходження навчання або підвищення кваліфікації та
Наказом по вашій організації призначити Уповноважену особу з відповідними повноваженнями (функціями у сфері публічних закупівель).
А вже у 2022 році до цих документів ще додатково необхідно буде пройти ТЕСТУВАННЯ з підтвердження, що ви склали ТЕСТИ.
Тому, навчання у сфері публічних закупівель необхідне для володіння базовими знаннями, щоб потім контролюючі та правоохоронні органи не притягали вас до відповідальності щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель.