вул. Михайлівська, 1/3, ст.м. "Майдан Незалежності", 01001, Київ, Україна
Ціна: 1700грн In Stock
ПДВ, Прибуток, Зарплата (ЄСВ, ПДФО, ВЗ), Карантинні зміни, Зміни податкового законодавства, Фінмоніторинг, Семінар Вебінар Практикум

6 червня,
ЗАЛ + ВЕБІНАР

Реєстрація:
(067) 506-80-61 Viber
(095) 271 45 90

Реєстрація

ПОДАТОК НА ДОДАНУ ВАРТІСТЬ (ПДВ)!
Від документів та операцій - до показників Декларації.

БЛОКУВАННЯ ПДВ (ПН, РК) - аналіз останніх змін законодавства.

Нові форми ПДВ-документів.

НОВІ «СПЕЦІАЛЬНО-ВОЄННІ» ТЕРМІНИ РЕЄСТРАЦІЇ ПДВ-документів. Оновлені розміри ШТРАФІВ.
Різні терміни реєстрації ПН/РК для різних суб’єктів. Як впливає на податковий кредит контрагента.
Податкові зобов’язання (ПЗ) та податковий кредит (ПК) з та без зареєстрованих документів.
БЛОКУВАННЯ ПДВ (ПН, РК). Як запобігти. Як розблокувати ПН/РК. Які дії платника? Зміни в Порядку блокування ПН.
НОВІ ФОРМИ: Податкова накладна (ПН/РК). Уточнюючий розрахунок. Нові Порядки заповнення. Декларація з ПДВ.
Виправлення помилок в ІПН покупця. Як складати документи, як відображати в декларації
Особливості ПДВ-обліку окремих операцій. Пальне за ставкою 7%. Орендні операції. Безоплатна передача майна.
Списання заборгованості (в тому числі безнадійної внаслідок воєнних дій) та ПДВ-наслідки.
ДЕКЛАРАЦІЯ з ПДВ під час війни. Особливості подання та виправлення протягом військового стану.

ДОПОВІДАЧ ТА КОНСУЛЬТАНТ:

Самарченко Елена Романовна, Семінар Вебінар Практикум

Самарченко Олена Романівна

Незалежний консультант з питань оподаткування та бухгалтерського обліку.
Спікер семінарів та конференцій Ділового Клубу з 2003 року.
Автор багатьох статей та публікацій в бухгалтерській пресі.
ОДИН З КРАЩИХ ЛЕКТОРІВ ЗА ОЦІНКАМИ СЛУХАЧІВ СЕМІНАРІВ.

ПРОГРАМА СЕМІНАРУ / ВЕБІНАРУ:

1. НОВІ «СПЕЦІАЛЬНО-ВОЄННІ» ТЕРМІНИ РЕЄСТРАЦІЇ ПДВ-документів.
Оновлені розміри ШТРАФІВ.

  • Січневе 2023 року вирішення проблеми з реєстрацією ПН/РК 15-го липня 2022 р.
    Які можливі наслідки, якщо «помилка» була і штрафи були сплачені.
  • Оновлення загального терміну реєстрації ПДВ-документів.
    З якого періоду та до яких документів слід застосовувати нові терміни реєстрації.
  • Що змінилось в частині застосування штрафних санкцій у випадку порушення термінів реєстрації.
  • Який розмір штрафу мають застосувати у випадку реєстрації «старих» документів.

2. Спеціальні правила оподаткування ПДВ експорту СГ продукції.

  • На кого розповсюджуються.
  • Як, коли та за яких умов нараховувати та коригувати зобов’язання.

3. БЛОКУВАННЯ ПОДАТКОВИХ НАКЛАДНИХ (ПН/РК) - зміни в Порядку.

  • Автоматична реєстрація раніше заблокованих податкових накладних (ПН).
    За яких умов платник податків може розраховувати на автоматичну реєстрацію.
  • Безумовна реєстрація податкових накладних / розрахунків коригування (ПН/РК) - розширення переліку випадків.
  • Вимоги до податкової в частині пояснення рішення про блокування.
  • Затвердження довідника кодів податкової інформації
  • («розшифровка» у випадку блокування з причин ризиковості платника).
  • Зміни в критеріях ризиковості платника податків та ризиковості здійснених операцій.

4. НОВІ ФОРМИ ПОДАТКОВИХ ДОКУМЕНТІВ.

  • Що саме змінилось?
  • З якого періоду застосовувати нові форми?
  • Податкова накладна (ПН).
  • Податкова декларація з ПДВ.
  • Уточнюючий розрахунок податкових зобов’язань з ПДВ у зв’язку з виправленням самостійно виявлених помилок.
  • Спрощена податкова декларація з ПДВ.
  • Уточнюючий розрахунок ПЗ з ПДВ до спрощеної податкової декларації у зв’язку з виправленням самостійно виявлених помилок.
  • Внесено зміни до:
    Порядку заповнення податкової накладної (Наказ Мінфіну № 1307).
    Порядку заповнення і подання податкової звітності з ПДВ (Наказ Мінфіну №21).
    Порядку заповнення і подання спрощеної податкової звітності з ПДВ (Наказ Мінфіну №555).

5. НОВОВВЕДЕННЯ В ЧАСТИНІ ОПОДАТКУВАННЯ ПДВ, що набрали чинності в 2023 році.

  • Скасування пільгового оподаткування операцій з постачання програмної продукції.
    Відображення в обліку «перехідних» операцій.
    Класифікація постачання програмної продукції з метою ПДВ-обліку.
  • Визначення місця постачання в операціях з нерезидентом.
    Як умови договору впливають на наявність / відсутність ПДВ.
  • Пільгове оподаткування операцій з «електротоварами»:
    Як визначити наявність пільги (в тому числі при імпорті товару).
    Звільнення від оподаткування - особливості застосування (оформлення документів, вірогідність блокування, відображення в декларації...).
  • Проблеми ПДВ-кредиту при безпідставному нарахуванні податку (в тому числі, відображення в бухобліку).
  • Зміни в критеріях ризиковості платника та здійснених операцій.
  • Оновлення довідника УКТ ЗЕД.
    Складання ПН в «перехідний» період (придбання товару до змін, продаж після змін).
    Відображення коду УКТ ЗЕД підакцизного товару в фіскальному чеку РРО/ПРРО.

6. Різні терміни реєстрації ПН/РК (податкових накладних/розрахунків коригування) для різних суб’єктів.

  • Як це впливає на податковий кредит контрагента.

7. Як визначити період, протягом якого можна відображати податковий кредит.

  • В тому числі у випадку блокування, несвоєчасного отримання, взаємодіях з платниками на «спецрежимі».

8. Виправлення помилок в ІПН покупця.

  • Як складати документи, як відображати в декларації

9. Перехід платника ПДВ на спецрежим спрощеної системи оподаткування (2% від обороту)

  • Чи можливо/обов’язково переглядати ціни на товари/послуги та як треба оформити документи в разі перегляду цін.
  • Дії платника на спецрежимі при здійсненні «незавершених операцій».
  • Коригування ціни, повернення товарів та/або коштів та інші причини коригування бази оподаткування. Проблеми з коригуванням ПДВ.
  • Відновлення реєстрації після повернення до звичайної системи. Нарахування «умовних» податкових зобов’язань. На які саме придбання/постачання треба нарахувати ПДВ.
  • «Життя» підприємства, що здійснює неоподатковувані операції. Як бути з «розподіленням» ПДВ та річним перерахунком, якщо частину року воно перебувало на спецрежимі?

10. Взаємодія з контрагентом, що перейшов на спецрежим:

  • Документальне оформлення «незавершених операцій» (початок до спецрежиму, завершення – на спецрежимі).
    Повернення контрагента до звичайної системи оподаткування та знову ж таки облік незавершених операцій.
  • складання ПДВ-документів та можливість (чи не можливість) коригування.

9. ПДВ-особливості обліку знищеного/зруйнованого майна.

  • Коли можна списати знищене майно.
  • Форс-мажорні обставини: чим встановлені та як підтверджувати (і взагалі, чи є потреба підтверджувати).
  • Чи нараховувати податкові зобов’язання?

10. Отримання відшкодування за пошкоджене майно від страхової компанії та/чи винної особи.

  • Коли виникає необхідність нарахувати ПДВ та як це правильно зробити?

11. Орендні операції під час війни:

  • Зниження вартості оренди чи повна відмова від оплати. Що краще для орендодавця з позиції ПДВ-обліку?
  • Як правильно оформити документи про зниження суми орендної плати аби не збільшувати зобов’язання орендодавця.

12. Безоплатна передача майна та її податкові наслідки:

  • Постраждалим від війни громадянам.
  • На воєнні потреби.
  • Благодійним організаціям.

13. Списання заборгованості та ПДВ-наслідки (в тому числі безнадійної внаслідок воєнних дій):

  • Хто та як складає документи.
  • Процедура коригування ПДВ.

14. Особливості подання та виправлення декларації з ПДВ протягом військового стану:

  • Можливі негативні наслідки при неподанні декларацій, якщо змінюється директор та/або бухгалтер.
  • Заборона на виправлення помилок за «довоєнні» періоди
    (що саме не можна виправити, як можливе виправлення впливатиме на наступні періоди).
  • Скасування «самоштрафу» при виправленні помилок в періодах «воєнного» стану.

15. ВІДПОВІДІ НА ЗАПИТАННЯ.

Всі питання розглядаються з врахуванням змін законодавства на дату семінару!
Актуальні для Вас питання заздалегідь направляйте на e-mail: dk@dku.in.ua для глибокого вивчення лектором!

Вартість участі

Вебінар on-line: 1700 грн. (без ПДВ). Є можливість оплати з ПДВ.
Участь в залі: 2950 грн. (без ПДВ).

Знижки

Знижки за 2-х учасників - 5%; за 3-х та більше - 10%!

До вартості входить (ВЕБІНАР або СЕМІНАР В ЗАЛІ на вибір):

Участь у вебінарі on-line:

  • Участь у on-line ВЕБІНАРІ;
  • Навчання та консультації;
  • Відповіді на запитання, що Вас цікавлять (в т.ч. індивідуальні та надіслані заздалегідь).
  • Інтерактивна участь. Під час вебінару є можливість поставити запитання в чаті.
    Можливість відео-спілкування з доповідачами (за наявності у Вас мікрофона та відео-камери).
  • Добірки методичних та аналітичних матеріалів до семінару з найновішою інформацією.
  • ВІДЕОЗАПИС ВЕБІНАРУ. Після вебінару буде надано персональний доступ для перегляду вебінару на 5 днів.

Участь в залі (додатково):

  • Можливість живого спілкування зі спікерами та колегами. Обмін досвідом.
  • Індивідуальні консультації експертів (під час та по закінченню вебінару Ви зможете поставити питання на прикладі ваших кейсів).
  • 10 метрів до УКРИТТЯ.
  • Зал забезпечений резервним електропостачанням та стабільним інтернет з’єднанням.
  • Обід в ресторані;
  • Кава-брейки (вранішня кава, чай, смаколики та дивовижна випічка + в кожній перерві);
  • Набір ділових аксесуарів
Реєстрація та детальна інформація:
Київстар (067) 506 80 61 Viber Telegram,  МТС (095) 271 45 90,  +38 (044) 231-41-10
www.dku.in.ua
або DK@dku.in.ua
Реєстрація