вул. Михайлівська, 1/3, ст.м. "Майдан Незалежності", 01001, Київ, Україна
Ціна: 2100грн In Stock
ПДВ, Прибуток, Зарплата (ЄСВ, ПДФО, ВЗ), Карантинні зміни, Зміни податкового законодавства, Фінмоніторинг, Семінар Вебінар Практикум

7 вересня,
ЗАЛ + ВЕБІНАР

Реєстрація:
(067) 506-80-61 Viber
(095) 271 45 90

Реєстрація

ПОДАТОК НА ДОДАНУ ВАРТІСТЬ (ПДВ)!
Від документів та операцій - до показників Декларації.

ЗАКОН №3219 (Проект Закону № 8401)!

БЛОКУВАННЯ ПДВ (ПН, РК) - нововведення. Оновлені форми ПДВ-документів.

ЗАКОН №3219. Повернення платника ПДВ з Єдиного податку 2%. Перенесення від’ємного значення (до ЄП).
«Компенсаційні» ПДВ-зобов’язання. Відображення ПК (імпортовані товари). «Перехідні» операції. Повернення товару.
НОВІ «СПЕЦІАЛЬНО-ВОЄННІ» ТЕРМІНИ РЕЄСТРАЦІЇ ПДВ-документів. Оновлені розміри ШТРАФІВ.
Різні терміни реєстрації ПН/РК для різних суб’єктів. Як впливає на податковий кредит контрагента.
Податкові зобов’язання (ПЗ) та податковий кредит (ПК) з та без зареєстрованих документів.
БЛОКУВАННЯ ПДВ (ПН, РК). Як запобігти. Як розблокувати ПН/РК. Які дії платника? Зміни в Порядку блокування ПН.
НОВІ ФОРМИ: Податкова накладна (ПН/РК). Уточнюючий розрахунок. Нові Порядки заповнення. Декларація з ПДВ.
Виправлення помилок в ІПН покупця. Як складати документи, як відображати в декларації
Особливості ПДВ-обліку окремих операцій. Пальне за ставкою 7%. Орендні операції. Безоплатна передача майна.
Списання заборгованості (в тому числі безнадійної внаслідок воєнних дій) та ПДВ-наслідки.
ДЕКЛАРАЦІЯ з ПДВ під час війни. Особливості подання та виправлення протягом військового стану.

ДОПОВІДАЧ ТА КОНСУЛЬТАНТ:

Самарченко Елена Романовна, Семінар Вебінар Практикум

Самарченко Олена Романівна

Незалежний консультант з питань оподаткування та бухгалтерського обліку.
Спікер семінарів та конференцій Ділового Клубу з 2003 року.
Автор багатьох статей та публікацій в бухгалтерській пресі.
ОДИН З КРАЩИХ ЛЕКТОРІВ ЗА ОЦІНКАМИ СЛУХАЧІВ СЕМІНАРІВ.

ПРОГРАМА СЕМІНАРУ / ВЕБІНАРУ:

1. ПОВЕРНЕННЯ ПЛАТНИКА ПДВ ЗІ СПРОЩЕНОЇ СИСТЕМИ ОПОДАТКУВАННЯ (2%).
Терміни та правила «закриття» минулорічних періодів до переходу на спрощену систему оподаткування:

  • можливі проблеми з формуванням податкового кредиту по придбанням товарів/послуг до переходу на спрощену систему;
  • як бути з реєстрацією податкових накладних на податкові зобов’язання з нібито «запізненням». Поради щодо можливого «спілкування» з податківцями;
  • технічно-організаційні проблеми з реєстрацією «старих» податкових накладних та звітуванням у випадку заміни/звільнення/відсутності відповідальних осіб;
  • безштрафні терміни реєстрації, звітування, сплати податку. Штрафні санкції за порушення.

2. ПЕРЕНЕСЕННЯ ВІД’ЄМНОГО ЗНАЧЕННЯ ОБ’ЄКТА ОПОДАТКУВАННЯ, накопиченого за періоди до переходу на єдиний податок
3. НАРАХУВАННЯ «КОМПЕНСАЦІЙНИХ» ПДВ-зобов’язань:

  • як визначити товари/послуги/необоротні активи, на які треба нарахувати ПДВ. Що робити, якщо придбання були з ПДВ, але без податкового кредиту;
  • операції з перерахуванням/поверненням передоплати. Чи можуть такі операції бути об’єктом для нарахування податкових зобов’язань;
  • в які терміни слід нарахувати ПДВ-зобов’язання (неузгодженість законодавчих норм);
  • порядок складання «компенсаційних» податкових накладних;
  • практичні поради щодо окремих операцій.

4. Особливості відображення податкового кредиту та нарахування компенсаційних зобов’язань за імпортованими товарами / необоротними активами, які були ввезені під час перебування на єдиному податку:

  • дати відображення кредиту та нарахування зобов’язань, визначення бази кредиту/зобов’язань;
  • вплив на розрахунок реєстраційного ліміту.

5. «ПЕРЕХІДНІ» ОПЕРАЦІЇ З ПОКУПЦЯМИ ТА ПОСТАЧАЛЬНИКАМИ.

  • Одна з подій припадає на період перебування на єдиному податку, а інша – на загальній системі оподаткування

6. ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ покупцями - платниками єдиного податку:

  • умови (договірні, юридичні підстави) та терміни повернення;
  • звільнення від складання окремих первинних документів

7. Оновлені форми податкових документів (податкової накладної, декларації).

  • Що саме змінилось, з якого періоду застосовувати нові форми

8. Зміни в Порядку БЛОКУВАННЯ ПОДАТКОВИХ НАКЛАДНИХ

  • Автоматична реєстрація раніше заблокованих податкових накладних. За яких умов платник податків може розраховувати на автоматичну реєстрацію
  • Розширення переліку випадків безумовної реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування (для невеликих обсягів постачання)
  • Вимоги до податкової в частині пояснення рішення про блокування
  • Затвердження довідника кодів податкової інформації («розшифровка» у випадку блокування з причин ризиковості платника)
  • Зміни в критеріях ризиковості платника податків та ризиковості здійснених операцій

9. Нововведення в частині оподаткування ПДВ, що набрали чинності в 2023 році.
10. Відновлення основної ставки ПДВ при постачанні пального
11. Скасування «карантинного» звільнення від оподаткування операцій з постачання товарів
12. Скасування пільгового оподаткування операцій з постачання програмної продукції:

  • класифікація постачання програмної продукції з метою ПДВ-обліку
  • визначення місця постачання в операціях з нерезидентом. Як умови договору впливають на наявність/відсутність ПДВ

13. «Спеціально-воєнні» терміни реєстрації ПДВ-документів та розміри штрафів

  • оновлення загального терміну реєстрації ПДВ-документів. З якого періоду та до яких документів слід застосовувати нові терміни реєстрації
  • що змінилось в частині застосування штрафних санкцій у випадку порушення термінів реєстрації
  • який розмір штрафу мають застосувати у випадку реєстрації «старих» документів

14. Як визначити період, протягом якого можна відображати податковий кредит:

  • в тому числі у випадку блокування, несвоєчасного отримання, взаємодіях з платниками на «спецрежимі».

15. Виправлення помилок в ІПН покупця.

  • Як складати документи, як відображати в декларації

16. ПДВ-особливості обліку знищеного/зруйнованого майна

  • коли можна списати знищене майно
  • форс-мажорні обставини: чим встановлені та як підтверджувати (і взагалі, чи є потреба підтверджувати)
  • чи нараховувати податкові зобов’язання?

17. Отримання відшкодування за пошкоджене майно від страхової компанії та/чи винної особи.

  • Коли виникає необхідність нарахувати ПДВ та як це правильно зробити?

18. Орендні операції під час війни:

  • зниження вартості оренди чи повна відмова від оплати. Що краще для орендодавця з позиції ПДВ-обліку?
  • як правильно оформити документи про зниження суми орендної плати аби не збільшувати зобов’язання орендодавця

19. Безоплатна передача майна та її податкові наслідки:

  • постраждалим від війни громадянам
  • на воєнні потреби
  • благодійним організаціям

20. Списання заборгованості (в тому числі безнадійної внаслідок воєнних дій) та ПДВ-наслідки:

  • хто та як складає документи
  • процедура коригування ПДВ

21. Особливості подання та виправлення декларації з ПДВ протягом військового стану:

  • можливі негативні наслідки при неподанні декларацій, якщо змінюється директор та/або бухгалтер
  • заборона на виправлення помилок за «довоєнні» періоди (що саме не можна виправити, як можливе виправлення впливатиме на наступні періоди)
  • скасування «самоштрафу» при виправленні помилок (розглядаємо динаміку внесення змін та їх застосування).

ВІДПОВІДІ НА ЗАПИТАННЯ.

Всі питання розглядаються з врахуванням змін законодавства на дату семінару!
Актуальні для Вас питання заздалегідь направляйте на e-mail: dk@dku.in.ua для глибокого вивчення лектором!

Вартість участі

Вебінар on-line: 2100 грн. (без ПДВ). Є можливість оплати з ПДВ.
Участь в залі: 2950 грн. (без ПДВ).

Знижки

Знижки за 2-х учасників - 5%; за 3-х та більше - 10%!

До вартості входить (ВЕБІНАР або СЕМІНАР В ЗАЛІ на вибір):

Участь у вебінарі on-line:

  • Участь у on-line ВЕБІНАРІ;
  • Навчання та консультації;
  • Відповіді на запитання, що Вас цікавлять (в т.ч. індивідуальні та надіслані заздалегідь).
  • Інтерактивна участь. Під час вебінару є можливість поставити запитання в чаті.
    Можливість відео-спілкування з доповідачами (за наявності у Вас мікрофона та відео-камери).
  • Добірки методичних та аналітичних матеріалів до семінару з найновішою інформацією.
  • ВІДЕОЗАПИС ВЕБІНАРУ. Після вебінару буде надано персональний доступ для перегляду вебінару на 5 днів.

Участь в залі (додатково):

  • Можливість живого спілкування зі спікерами та колегами. Обмін досвідом.
  • Індивідуальні консультації експертів (під час та по закінченню вебінару Ви зможете поставити питання на прикладі ваших кейсів).
  • 10 метрів до УКРИТТЯ.
  • Зал забезпечений резервним електропостачанням та стабільним інтернет з’єднанням.
  • Обід в ресторані;
  • Кава-брейки (вранішня кава, чай, смаколики та дивовижна випічка + в кожній перерві);
  • Набір ділових аксесуарів
Реєстрація та детальна інформація:
Київстар (067) 506 80 61 Viber Telegram,  МТС (095) 271 45 90,  +38 (044) 231-41-10
www.dku.in.ua
або DK@dku.in.ua
Реєстрація