вебінар онлайн, Україна, 01001, Київ, Україна
Ціна: 2990грн In Stock
ВІЙСЬКОВИЙ ОБЛІК на підприємстві Перевірки ТЦК Повістки ТРУДОВА КНИЖКА Електронна паперова Як вести Електронний облік ПФУ ТРУДОВІ ЗАРПЛАТНІ ВІДНОСИНИ під час воєнного стану, Вебінар Мойсеєнко

запис
вебінару

ВІЙСЬКОВИЙ ОБЛІК на підприємстві: нові правила, практика - 2024

Практичний майстер-клас
/ 5 лекційних годин /

 

Реєстрація: (067) 506-80-61 Viber Telegram, (095) 271 45 90
Реєстрація

ДОПОВІДАЧ ТА КОНСУЛЬТАНТ:

МОЙСЕЕНКО Тетяна, Семінар Вебінар Практикум Конференція

Мойсеєнко Тетяна

Незалежний консультант з оподаткування. Фахівець з трудового права та оплати праці.
Автор численних статей з питань оплати праці та трудового законодавства.
Понад 15 років досвіду авторських семінарів-практикумів.

ПРОГРАМА:

ВІЙСЬКОВИЙ ОБЛІК на підприємстві: нові правила, практика - 2024.

1. Хто зобов’язаний вести військовий облік на підприємстві.

2. Сертифікат для ведення військового обліку.

  • Чи дійсно потрібен? І чому НІ?!

3. ПРАВИЛА ОРГАНІЗАЦІЇ ВЕДЕННЯ ВІЙСЬКОВОГО ОБЛІКУ. Практичні навички:

  • Наказ про осіб, які ведуть ВО, їх дублерів, доплати. Функціональні обов’язки.
  • Наказ по підприємству про введення Правил ВО + Правила.
  • Додаток 1. Повідомлення про осіб, які відповідальні та які ведуть ВО.
    - Заповнюємо та подаємо до ТЦК.
    - Строки подання.
    - Вихідна реєстрація.
    - Правила подачі.
  • Правила військового обліку. Ознайомлення з ними (аркуші).
  • Методичне забезпечення військового обліку
  • Додаток 9. Журнал обліку результатів перевірок.
    - Правила ведення та заповнення.
  • План роботи на 2024 рік.

4. ПРАКТИЧНІ НАВИЧКИ ВЕДЕННЯ ВІЙСЬКОВОГО ОБЛІКУ на підприємстві

  • Додаток 4. Повідомлення про зміну облікових даних.
    Заповнення та подання на новоприйнятих, звільнених та осіб, які змінили особисті відомості.
  • Додаток 5. Ведення списків на 4 групи. Заповнюємо на кожну групу.
  • Формуємо Справу до кожної групи
  • Додаток 12. Відомість на 4 групи. Заповнюємо на кожну групу.
  • Додаток 6 Список призовників. Заповнюємо та подаємо.
  • Додатки 13 Розпорядження (сповіщення) про виклик до ТЦК. Оформлюємо накази для виконання розпорядження.
  • Жінки на ВО. Коли ведемо. Коли повідомляємо ТЦК.

5. Звірка даних:

  • Внутрішня: з даними працівників.
    Порядок організації та проведення, надсилання інформації до ТЦК.
  • Зовнішня: з ТЦК.
    Порядок проведення – за місцем звірки, поштовим відправленням.

6. Планові та позапланові перевірки Генштабу, ТЦК щодо ведення ВО.

  • Перелік питань для перевірки.
  • Сповіщення про перевірку.
  • Заповнення Журналу результатів перевірки.
  • Виконання приписів.

7. Відповідальність за порушення ведення військового обліку:

  • Які штрафи діють.
  • Як вони накладаються.
  • Недоліки та порушення - відмінності

8. Відповіді на запитання

Ексклюзивний робочий зошит
Файл Ексель з формами документів військового обліку

Вартість участі

2990 грн. (без ПДВ): вебінар онлайн. Є можливість оплати з ПДВ.

Знижки

Знижки за 2-х учасників - 5%; за 3-х та більше - 10%!

До вартості входить:

Участь у вебінарі on-line:

  • 5-6 годин навчання та консультацій.
  • Відповіді на запитання, що Вас цікавлять
    (в т.ч. індивідуальні та надіслані заздалегідь).
  • Інтерактивна участь. Можливість поставити запитання в чаті.
    Відео-спілкування (за наявності у Вас мікрофона та камери).
  • ДОБІРКИ МАТЕРІАЛІВ
    (презентації та нормативні документи).
  • ПОДАРУНОК УЧАСНИКАМ ВЕБІНАРУ від лектора:
    1. Робочий зошит з прикладами документів.
    2. Файл в Ексель з формами ведення військового обліку
  • ВІДЕОЗАПИС. Доступ для перегляду вебінару на 5-7 днів.

Вебінар on-line:

  • Економія часу та коштів на дорогу, проживання, харчування.
  • Відповіді на питання без відриву від роботи.
    Можна отримати інформацію в зручному місці без поспіху.
  • Презентації, документи та матеріали доступні для завантаження.

ВСІМ слухачам видається свідоцтво про проходження курсу!

 
Реєстрація та більш детальні інформація:
Київстар (067) 506 80 61 Viber Telegram,  МТС (095) 271 45 90,  +38 (044) 231-41-10
www.dku.in.ua
або DK@dku.in.ua
Реєстрація