Контракти в ЗЕД

9 липня, КИЇВ
+ ВЕБІНАР

Реєстрація:
(044) 537-70-10

Реєстрація

ЗЕД-КОНТРАКТИ 2020!
ЗЕД-діяльність та Контракти в умовах коронавірусу та світової економічної кризи!

ЗАХИСТ ІНТЕРЕСІВ. МІНІМІЗАЦІЯ РИЗИКІВ ТА ЗБИТКІВ ПРИ УКЛАДАННІ та ВИКОНАННІ ЗЕД-КОНТРАКТІВ!

КОНТРАКТИ: Купівля-продаж. Поставка. Послуги. Дистрибуція. Консигнація. Комісія. Доручення.
Захист інтересів української компанії: використання м/н документів та торгових звичаїв.
Практика застосування штрафів, пені, неустойки в договорах купівлі-продажу.
Втрачена вигода при укладенні та виконанні ЗЕД контрактів.
Збитки при настанні непередбачених обставин.  • Поставки неякісного товару.
Митне оформлення в Україні та за кордоном: мінімізація ризиків та збитків.
Невірне застосування Правил Інкотермс 2020: помилки та збитки.

ДОПОВІДАЧ ТА КОНСУЛЬТАНТ:

Свистіль Сергій Олександрович, семинар, конференция, форум для директора юриста

Свистіль Сергій Олександрович

Голова Ради експортерів та імпортерів «ЗЕД». Є одним із найкращих практикуючих експертів в сфері ЗЕД.
Віце-Президент ТПП України. Голова Ради з питань зовнішньоекономічної діяльності при ТПП України.
1996 р. - заступник голови Експертно-технічного комітету при Кабінеті Міністрів України.
1997-2000 рр. - заступник голови Державної служби експортного контролю України.
2001-2013 рр. - в приватному бізнесі на посадах керівників підприємств в сфері зовнішньоекономічної діяльності.

Великий досвід практичної роботи в бізнесі. Керував багатьма міжнародними проектами (торгівля, логістика та митниця).
Брав активну участь у створенні та розвитку національної системи контролю за експортом та імпортом чутливих товарів, імплементації в українське законодавство міжнародних норм, вимог у сфері державного експортного контролю.
Керує низкою проектів з питань сприяння експорту (імпорту).
Під його керівництвом були перекладені і видані в Україні документи МТП та інших міжнародних організацій:
Правила Інкотермс 2010, Коментарі до Правил Інкотермс 2010, Принципи міжнародних комерційних договорів УНІДРУА, модельні контракти МТП, попередження про форс-мажор, ускладнення, рекомендації МТП про перехід права власності...
Книги «Міжнародні комерційні транзакції», «Принципи європейського договірного права. Коментарі та рекомендації».
Членство та діяльність:
Співголова спільної робочої групи Міністерства економічного розвитку і торгівлі України та ТПП України,
Член Ради з питань стимулювання інвестицій та підприємницької діяльності при Державній фіскальній службі України,
Голова Комітету у сфері зовнішньоекономічної діяльності при ТПП України, координує діяльність інших комітетів:
Комітету з податкових питань, Комісії з питань захисту від недобросовісної конкуренції, Комітету з питань протидії корупції та корпоративної відповідальності, Комітету з електронних комунікацій.

ПРОГРАМА:

НОВІ МОЖЛИВОСТІ, ІНСТРУМЕНТИ ДЛЯ ЕФЕКТИВНОЇ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ.

 

1. НОВІ ТЕНДЕНЦІЇ У СВІТОВІЙ ТОРГІВЛІ ТА УКЛАДАННІ ЗЕД-КОНТРАКТІВ.
1.1. Оцінка впливу обмежень та заборон в міжнародній торгівлі з метою коригування ЗЕД та контрактів;
1.2.  Як захищаються експортери та імпортери від нових ризиків на зовнішніх ринках;
1.3. Як змінюються ЗЕД-контракти відповідно до нових тенденцій у світовій торгівлі.
    
2. МОЖЛИВОСТІ В ТОРГІВЛІ (нові та невикористані).
2.1.Як можна буде використовувати нові можливості в рамках приєднання України до Конвенції ПанЄвроМед.
2.2. Що потрібно зробити для розширення використання Генералізованої системи преференцій (GSP), наданого США Україні;
2.3. Аналіз ситуації та рекомендації щодо використання переваг зони вільної торгівлі з Канадою
2.4. Як будувати торгові відносини з Туреччиною після втрати Режиму GSP та затримки укладання угоди про зону вільної торгівлі;
2.5. Чи ефективно ми використовуємо режим  GSP з Японією, аналіз та рекомендації;
2.6. Рекомендації  для бізнесу  щодо співпраці з країнами СНД в рамках запровадження транзитних обмежень та заборон з боку РФ;
2.7. Деякі зауваження та рекомендації щодо організації торгівлі з ЄС;
2.8.Нові можливості, які виникають внаслідок торгових війн між провідними країнами, встановлених заборон та обмежень;

 

3. ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ТОРГІВЛІ З ОКРЕМИМИ КРАЇНАМИ СВІТУ
3.1. Особливості побудови бізнесу з китайськими компаніями. Нові складнощі, можливості та перспективи;
3.2. Особливості ведення зовнішньоекономічної діяльності та ЗЕД-контрактів з компаніями в країнах Центральної  Азії;    
3.3. Зовнішньоекономічна діяльність з африканськими країнами
3.4. Окремі приклади регулювання зовнішньоекономічної діяльності в деяких країнах світу
3.5. Стимулювання торгівлі та експорту в окремих країнах світу
   
4. МИСТЕЦТВО ПРОВЕДЕННЯ  ПЕРЕГОВОРІВ з потенційними контрагентами в режимі онлайн
4.1. Перевірка потенційного контрагента, рекомендації;
4.2. Обрання права за контрактом;
4.3. Умови поставки;
4.4. Ціна за контрактом та використання сучасних інструментів розрахунків;
4.5. Використання рекламних матеріалів, документації, зразків продукції;
4.6. Особливості ведення листування, оферта та акцепт;
4.7. Обрання арбітражу по контракту
4.8. Попередження відносно шахрайських схем та недобросовісної конкуренції, що були використані нерезидентами в Україні останнім часом;
4.9. Меморандуми з потенційними контрагентами.

 

5. ОРГАНІЗАЦІЯ ЕФЕКТИВНОЇ КОНТРАКТНОЇ РОБОТИ для ЗБІЛЬШЕННЯ ПРИБУТКУ ТА МІНІМІЗАЦІЇ РИЗИКІВ ТА ВТРАТ.
5.1. Обрання форми контрактних відносин;
5.2. Модельні контракти МТП;
5.3. Новий Модельний контракт МТП міжнародної купівлі-продажу товарів (публікація №811))
5.4. Рекомендації ІТС;
5.5. Форма договору Мінекономіки;
5.6. GAFTA-контракти;
5.7. Контракти FOSFA;
5.8. Контракти FIDIC.
    
6. ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ ТА КОНТРАКТИ.
Особливості в контексті застосування положень
Проекту Закону № 1210  про внесення змін до Податкового кодексу (№466-IX)
6.1. Додаткові ризики та їх аналіз;
6.2. Коригування роботи з контрагентами;
6.3. Ланцюги перепродажу товару;
6.4. Рекомендації щодо внесення змін до контрактів та побудови схем поставок.

 

7. ЛОГІСТИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТА КОНТРАКТИ ПЕРЕВЕЗЕННЯ
в умовах
заборон та обмежень внаслідок пандемії корона вірусу
7.1. Аналіз типових помилок щодо укладання договорів перевезення в нових умовах;
7.2. Стратегія обрання умов поставки та доставки для підвищення конкурентоспроможності;
7.3. Страхування вантажів та відповідальності;
7.4. Приклади розв’язання складних проблем при організації перевезень;  

 

8. ПОСТАВКОЮ НЕЯКІСНОГО ТОВАРУ АБО ТОВАРУ, що не відповідає умовам поставки або вимогам країни імпорту.
Зменшення ризиків та вирішення проблемних питань.

8.1. Організація  контролю якості поставленого товару в умовах дії заборон та обмежень в сфері зовнішньоекономічної діяльності;
8.2. Рекомендації щодо дій, у разі виявлення  неякісного товару;
8.3. Рекомендації щодо захисту інтересів постраждалої сторони при поставці неякісного товару;
8.4. Розгляд прикладів вирішення проблемних питань

 

9. ЗАТРИМКА АБО НЕСПЛАТА ЗА ТОВАР.
Зменшення ризиків та вирішення проблемних питань.

9.1. Сучасні тенденції в сфері організації розрахунків між контрагентами, використання сучасних фінансових інструментів;
9.2. Аналіз типових помилок в контрактах, які збільшують вірогідність несплати за товар;
9.3. Рекомендації щодо організації розрахунків за контрактами для зменшення ризиків та втрат.
     
10. ФОРС-МАЖОРНІ ОБСТАВИНИ в умовах поширення ПАНДЕМІЇ КОРОНАВІРУСУ ТА ЕКОНОМІЧНОЇ КРИЗИ
10.1. Аналіз помилок при укладанні контрактів стосовно форс-мажорних обставин;
10.2. Рекомендації щодо підтвердження та отримання документів про форс-мажорні обставини;
10.3. Рекомендації щодо підготовки  розділу контракту про форс-мажорні обставини в умовах поширення коронавірусу;
10.4. Захист інтересів постраждалої сторони в разі ускладнень, які не можна віднести до форс-мажорних обставин.

Відповіді на індивідуальні запитання.

Вартість участі

Вебінар on-line: 1500 грн. (без ПДВ).

Семінар в Києві: 2850 грн. (без ПДВ). Є можливість оплати з ПДВ.

Знижки

Знижки за 2-х учасників - 5%; за 3-х та більше - 10%!

До вартості входить

  • участь у on-line ВЕБІНАРІ або семінарі (на вибір);
  • 5-6 годин навчання та консультацій;
  • індивідуальні консультації експерта
    (по закінченню вебінару ви зможете поставити питання та отримати розгорнуті відповіді на прикладі ваших кейсів);
  • відповіді на запитання (в т.ч. індивідуальні та надіслані заздалегідь);
  • ЕКСКЛЮЗИВНІ аналітичні матеріали + презентації з новітньою інформацією;

Для учасників семінару (додатково):

  • обід в ресторані;
  • кава-брейки (вранішня кава + в кожній перерві);
  • набір ділових аксесуарів;
  • сертифікат.

Розклад

10.00-16.00
16.00- Відповіді на індивідуальні запитання

! Отримати більш детальну інформацію та зареєструватись Ви можете за тел.:
+38 (044) 537-70-10
(багатоканальний),   235.78.05
Київстар (067) 506 80 61,  МТС (095) 271 45 90
www.dku.in.ua
або km@dk.ua