• КОНТРАКТИ: Купівля-продаж. Поставка. Послуги. Дистрибуція. Консигнація. Комісія. Доручення.
• Захист інтересів української компанії: використання м/н документів та торгових звичаїв.
• Практика застосування штрафів, пені, неустойки в договорах купівлі-продажу.
• Втрачена вигода при укладенні та виконанні ЗЕД контрактів.
• Збитки при настанні непередбачених обставин. • Поставки неякісного товару.
• Митне оформлення в Україні та за кордоном: мінімізація ризиків та збитків.
• Невірне застосування Правил Інкотермс 2020: помилки та збитки.
ДОПОВІДАЧ ТА КОНСУЛЬТАНТ:
Великий досвід практичної роботи в бізнесі. Керував багатьма міжнародними проектами (торгівля, логістика та митниця).
Брав активну участь у створенні та розвитку національної системи контролю за експортом та імпортом чутливих товарів, імплементації в українське законодавство міжнародних норм, вимог у сфері державного експортного контролю.
Керує низкою проектів з питань сприяння експорту (імпорту).
Під його керівництвом були перекладені і видані в Україні документи МТП та інших міжнародних організацій:
Правила Інкотермс 2010, Коментарі до Правил Інкотермс 2010, Принципи міжнародних комерційних договорів УНІДРУА, модельні контракти МТП, попередження про форс-мажор, ускладнення, рекомендації МТП про перехід права власності...
Книги «Міжнародні комерційні транзакції», «Принципи європейського договірного права. Коментарі та рекомендації».
Членство та діяльність:
Співголова спільної робочої групи Міністерства економічного розвитку і торгівлі України та ТПП України,
Член Ради з питань стимулювання інвестицій та підприємницької діяльності при Державній фіскальній службі України,
Голова Комітету у сфері зовнішньоекономічної діяльності при ТПП України, координує діяльність інших комітетів:
Комітету з податкових питань, Комісії з питань захисту від недобросовісної конкуренції, Комітету з питань протидії корупції та корпоративної відповідальності, Комітету з електронних комунікацій.
ПРОГРАМА:
1.1. Оцінка впливу обмежень та заборон в міжнародній торгівлі на ЗЕД-діяльність українських виробників, експортерів, імпортерів та посередників.
1.2. Як захищаються експортери та імпортери від нових ризиків на зовнішніх ринках.
1.3. Які нові ніші відкриваються для українських підприємств.
1.4. Як змінюються ЗЕД-контракти відповідно до нових тенденцій у світовій торгівлі.
2.1. Знаходження потенційних партнерів в умовах обмеженості пересування.
2.2. Особливості підтвердження статусу переговорників.
2.3. Запис та використання матеріалів переговорів в подальшому.
2.4. Усні домовленості та контракт.
2.5. Особливості використання рекламних матеріалів, документації, зразків продукції.
2.6. Особливості ведення листування, оферта та акцепт.
2.7. Попередження відносно шахрайських схем та недобросовісної конкуренції.
2.8. Меморандум про взаєморозуміння.
3.1. Шляхи та інструменти для перевірки потенційних контрагентів, рекомендації.
3.2. Місце укладання контракту та його вплив на визнання права країни за контрактом.
3.3. Суттєві умови контракту: право, поставка та доставка, ціна в контексті швидких змін в зовнішній кон’юнктурі.
3.4. Використання копій документів.
3.5. Рекомендації для випадків коли не можемо домовитися з потенційним контрагентом про окремі умови контракту.
4.1. Торгівля в контексті оновлення угоди між Україною і ЄС про асоціацію.
4.2. Нові сюрпризи: вуглецевий податок ЄС, наслідки для українських експортерів.
4.3. Торгівля в умовах зменшення кількості дозволів для українських автоперевізників на міжнародні перевезення до країн ЄС.
4.4. Уповноважені експортери та відправники, нові можливості.
4.5. Практичні питання використання інструментів преференційної торгівлі в рамках зони вільної торгівлі з ЄС та Конвенції ПанЄвроМед.
5.1. Особливості побудови бізнесу з китайськими компаніями в сучасних умовах.
5.2. Торгівля в умовах різкого зростання вартості перевезень.
5.3. Сертифікація товарів в Китаї.
5.4. Пошук та перевірка китайських потенційних контрагентів.
5.5. Організація розрахунків.
5.6. Вирішення спорів.
6.1. Що залишається в рамках зони вільної торгівлі СНД.
6.2. Нові можливості в торгівлі з Казахстаном.
6.3. Торгівля з Узбекистаном та іншими країнами.
6.4. Організація доставки товарів до країн Центральної Азії.
7.1. Просування вітчизняних товарів в африканські країни.
7.2. Типові помилки в роботі з африканськими компаніями.
7.3. Особливості експорту до окремих країн: Нігерії, Гани, Анголи, Марокко, Тунісу.
7.4. Підтримка діяльності на африканському континенті.
8.1. Обрання форми контрактних відносин.
8.2. Модельні контракти МТП.
8.3. Контракт купівлі-продажу.
8.4. Контракт дистрибуції.
8.5. Агентський контракт.
8.6. Контракт консигнації.
8.7. Складні контракти.
8.8. Спеціальні контракти (GAFTA-контракти, контракти FOSFA, контракти FIDIC).
9.1. Організація контролю якості поставленого товару в умовах дії заборон та обмежень в сфері зовнішньоекономічної діяльності.
9.2. Рекомендації щодо дій у разі виявлення неякісного товару.
9.3. Рекомендації щодо захисту інтересів постраждалої сторони при поставці неякісного товару.
9.4. Розгляд прикладів вирішення проблемних питань.
10.1. Сучасні тенденції в сфері організації розрахунків між контрагентами, використання сучасних фінансових інструментів.
10.2. Аналіз типових помилок в контрактах, які збільшують вірогідність несплати за товар.
10.3. Рекомендації щодо організації розрахунків за контрактами для зменшення ризиків та втрат.
10.4. Рекомендації щодо розв’язання проблем в разі затримки або несплати за товар.
11.1. Аналіз помилок при укладанні контрактів стосовно форс-мажорних обставин.
11.2. Рекомендації щодо підтвердження та отримання документів про форс-мажорні обставини.
11.3. Рекомендації щодо підготовки розділу контракту про форс-мажорні обставини.
11.4. Захист інтересів постраждалої сторони в разі ускладнень, які не можна віднести до форс-мажорних обставин.
12.1. Торгові звичаї мають переваги над Інкотермс.
12.2. Особливості поставки товарів до окремих країн світу.
12.3. Типові помилки експортерів та імпортерів при використанні Правил Інкотермс 2020.
12.4. Поставка товарів в умовах обмежень та заборон.
Відповіді на індивідуальні запитання учасників.
Вартість участі у семінарі:
Вебінар on-line: 3000 грн. (без ПДВ). Є можливість оплати з ПДВ.
Семінар в залі: 3800 грн. (без ПДВ).
До вартості входить
Для учасників семінару (додатково):
Розклад:
10.00-17.00
17.00- Відповіді на індивідуальні запитання