ОФОРМЛЕННЯ ПЕРВИННИХ ДОКУМЕНТІВ - ЗАГАЛЬНІ ПРАВИЛА.
• Які документи є первинними. Реквізити: обов’язкові і необов’язкові. Помилки: критичні та некритичні.
• Одиниці виміру. Дата складання. Зазначення посади, ПІБ, підпису. Уповноважені особи. Підписання. Зберігання.
ЕЛЕКТРОННІ ПЕРВИННІ ДОКУМЕНТИ.
• Узгодження із контрагентами. Електронний підпис. Хто може підписувати. Як зберігати.
• Е-первинні документи: дата складання та підписання. Як визначити дату першої події для оподаткування ПДВ?
ДОКУМЕНТООБІГ НА ПІДПРИЄМСТВІ.
• Рух документів. Графік документообігу. Порядок складання. Коригування. Причини. Затвердження змін. Контроль.
БУХГАЛТЕРСЬКА ДОВІДКА: для виправлення помилок & для відображення операцій в обліку.
• Коли необхідно складати. Виправлення помилок поточного і минулого років. Приклади. Запізніла первинка.
ПЕРВИННІ ДОКУМЕНТИ В ПОДАТКОВИХ ПЕРЕВІРКАХ.
• Відсутність первинного документа. Наявні недоліки. Нереальні операції. Підтвердження реальності операції.
• Відмова у реєстрації податкових накладних (ПН) і недоліки в первинці. Підтвердження доходу ФОП.
ДОПОВІДАЧ ТА КОНСУЛЬТАНТ:
ПРОГРАМА:
1. Які документи є первинними.
2. Реквізити первинних документів: обов’язкові і необов’язкові.
3. Типові помилки у обов’язкових реквізитах первинних документів.
4. Некритичні помилки в первинних документів.
5. Як правильно зазначати посади, прізвища і підпис в документах.
6. Одиниці виміру в первинних документах
7. Дата складання первинного документа.
8. Уповноважені особи. Хто такі. Як оформити підписання ними первинних документів.
9. Підписання первинки посадовими особами під час відпустки, хвороби.
10. Оновлені строки зберігання первинки для підприємств і ФОПів.
11. Узгодження із контрагентами.
12. Електронний підпис: види, зберігання, реєстрація.
13. Хто може підписувати електронний документ?
14. Електронні первинні документи: дата складання та підписання
15. Дата складання та дата підписання первинного документа - чи можуть відрізнятися?
16. Як зберігати електронні первинні документи.
17. Рух документів на підприємстві.
18. Графік документообігу - поняття та призначення.
19. Порядок складання графіка документообігу.
20. Контроль за дотриманням графіка документообігу.
21. Причини коригування графіка.
22. Затвердження змін до графіку.
23. Приклад складання графіку документообігу.
24. Бухгалтерська довідка - для виправлення помилок.
25. У яких випадках необхідно складати бухгалтерську довідку для виправлення помилок у регістрах обліку?
26. Виправлення помилок поточного і минулого років.
27. Запізніла первинка: як відобразити витрати.
28. Бухгалтерська довідка - для відображення госпоперацій в обліку.
29. Приклади заповнення бухгалтерської довідки.
30. Відсутність первинного документа.
31. Наявні недоліки у первинних документах: підписи, посади, деталізація господарської операції.
32. Нереальні операції. Наслідки нереальності операції.
33. Вплив первинки на підтвердження реальності операції.
34. Відмова у реєстрації податкових накладних (ПН) і недоліки в первинці.
35. Підтвердження доходу ФОП - чи потрібні первинні документи.
1. Запис вебінару (назавжди).
2. Презентацію до вебінару
3. Відповіді на запитання за темою вебінару.
4. Корисні файли:
1. На вебінарі Ви отримаєте ексклюзивні поради щодо роботи з первинними документами.
Дізнаєтесь не просто як правильно їх заповнювати, але й про такі нюанси, наприклад, як зберігати електронні первинні документи, як оформити графік документообігу, як відобразити у витратах запізнілу первинку, про наслідки нереальності операцій та дуже багато іншого.
2. Лектор поділиться цінними кейсами, напрацьованими при роботі з клієнтами, надасть практичні поради як уникнути неприємностей з податковими органами та прийняти оптимальні облікові рішення.
3. Завдяки набутим знанням Ви почуватиметеся впевнено перед обличчям податкової перевірки, зможете уникнути небажаних штрафів.
Вартість участі
Вебінар on-line: 1800 грн. 1500 грн. (тільки до 12.04.2024 р. включно). Без ПДВ, є можливість оплати з ПДВ.
Знижки
Знижки за 2-х учасників - 5%; за 3-х та більше - 10%!
До вартості входить (ВЕБІНАР або СЕМІНАР В ЗАЛІ на вибір):
Участь у вебінарі on-line:
Розклад
10:30-11:00 Вхід на сторінку вебінару. Підключення до вебінару
11:00-13:30 Целуйко Ольга
13.30- Відповіді на приватні запитання.